5 ПЕРЕВАГ МОУШНДИЗАЙНА

Моушндизайн оточує нас повсюду: в інтернеті, на телебаченні, кінотеатрах і навіть в улюблених відеоіграх. Але що робить його таким особливим, що до нього вдаються компанії всього світу? Про це ми поговоримо з вами нижче.

  1. Емоційний зв’язок

Крім того, що моушндизайн привертає увагу, він також дуже впливає на наші емоції, створюючи у такий спосіб емоційний зв’язок між людиною та тим, що демонструється у відео. Насправді це пояснюється біологічною реакцією — феномен емоційного зараження діє на нас так, що ми негайно відображаємо емоції, які нам демонструються на екрані.

Моушндизайн — це чудовий інструмент для розповіді емоційних історій, адже він має безліч технік, які дають змогу компаніям спілкуватися зі своїми споживачами. Музика, голос за кадром, безліч візуальних ефектів — усе це, працюючи разом, допомагає створювати приголомшливу історію. До речі, саме за допомогою моушн-дизайну, ви зможете повністю контролювати те, як іде розповідь історії. Усе тому, що наприклад, живі постановки повністю залежать від акторської гри, від декорацій, костюмів, погоди та багато іншого, що ускладнює контроль фінального результату. Але за допомогою руху в моушн-дизайні ви зможете це зробити.

  1. Донесення самої суті

Завдяки цій технології ви зможете доносити найголовніше повідомлення, роблячи його легким для розуміння. Ефективність візуальної комунікації визначається тим, що вона орієнтована на миттєву обробку інформації нашим мозком. MIT у 2014 році випустило дослідження, у якому продемонструвало, що людина може обробляти графічну інформацію лише за 13 мілісекунд. Саме тому багато речей зрозуміти набагато легше, якщо вони візуальні. Завдяки розповіді, яку глядач може «побачити», моушн-дизайн допомагає розбити складний тип інформації на прості та зрозумілі відрізки. Це корисно для:

  • навчальних матеріалів: за допомогою цього типу відеографіки можна легко пояснити учням навіть найважчі теми;
  • демонстрації процесів: тепер ваші клієнти чи партнери зможуть зрозуміти, на перший погляд, складні технічні та не лише методики;
  • візуалізації даних: можна легко оживити дуже щільні дані, а також таблиці, графіки та звіти;
  • пояснення абстрактних речей: тепер ваші глядачі не гадатимуть, що ж ви мали на увазі: прояснити, передати контекст і пояснити.
  1. Ефективність у пасивності

Складно посперечатися з тим, що користувачі, стикаючись із роликами, де є моушн-дизайн, здобувають пасивний досвід. Tubular Insights стверджує, що люди на тиждень витрачають приблизно шість годин свого часу на те, щоби дивитися відео на різних майданчиках в інтернеті, включно з соціальними мережами. І це не дивно.

Кожен із нас пам’ятає, як ми раділи, коли вчитель приходив у клас і замість класичного уроку ставив нам цікавий відеоролик. Це означало, що нам нічого не треба робити. Глядачам немає необхідності витрачати свою розумову енергію на прочитання інформації та вивчення даних. Їм достатньо натиснути кнопку відтворення й дивитися в монітор. Отже, використання відеографіки, допомагає донести обране повідомлення так, що вона буде в кілька разів легше засвоюватися та запам’ятовуватися.

  1. Можливість широкого використання

У світі, де відео підтримується буквально всіма соціальними мережами та будь-якими медіаплатформами в інтернеті, поширення контенту виходить на новий рівень. Тепер ви зможете продовжити життєвий цикл рекламної кампанії, лише поділившись роликами з моушн-дизайном у різних місцях та зовсім іншими способами

Додайте відеографіку в електронну книгу або офіційну презентацію, у рекламу, фільм, кліп, сторіз або пост у соціальній мережі. Адаптуйте свій контент для різних груп просто розбивши візуальний матеріал на кілька частин.

Використовуючи ніколи не набридаючі теми в оформленні ролика або класичні відео, що пояснюють у 2D — 3D, ви будете тривалий час орудувати відмінно продуманою інформаційною одиницею.

  1. Порятунок, якщо у вас є обмеження часу

Зазвичай моушн-дизайн триває від 30 секунд до 3 хвилин. Використання цієї техніки стане виходом у випадку, коли компанії потрібно якнайшвидше досягти необхідного ефекту. Зазначимо, що такий результат часто потребують соціальні медіа. Згідно з останніми дослідженнями, навіть перегляд відео, яке триває менше десяти секунд, може допомогти зробити впізнаваність бренду набагато вищою та сформувати в поточного чи майбутнього клієнта намір про покупку.

Комбінуючи візуальні та аудіальні ефекти, цей тип відеографіки використовує максимально всі можливості людини з обробки вхідної інформації. У такий спосіб ви зможете сказати більше, використовуючи набагато менше контенту. Тепер усе те, що пояснювалося в статті з 1000 слів, ви зможете показати всього за хвилину

Візуальна природа таких відео робить їх незамінними, коли ваші глядачі перебувають у середовищі, де не можна покладатися на звук: наприклад, у виставковому залі


Підпишіться на розсилку
Loading

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.