Бажаєте просуватися на Ютубі?Розглядаємо кейси

Особистий досвід

Як зробити успішну рекламну кампанію? Відповідей на це безліч. Але найголовніша проблема полягає в нерозумінні замовниками особливостей цієї галузі. Найчастіше вони хочуть, щоб найняті фахівці за два тижні повністю вникли в їхній продукт і видали ролик, який збільшить продажі у кілька разів. Але це так не працює. І головна проблема полягає в тому, що компанії не довіряють написання сценарію спеціалістам, а беруть роботу на себе. Дуже часто подібний підхід призводить до провалу всієї рекламної кампанії. Замовники завжди бажають бачити ролик саме так, як їм подобається. Але ж реклама робиться для клієнтів. І їхнє бачення часто відрізняється від бачення замовників. Також потрібно знати, що до створення безпосередньо рекламного ролика виконується вивчення ринку, конкурентів та інтересу потенційних покупців. Ці базові моменти грають невід’ємну частину у формуванні будь-якої рекламної кампанії. Виберіть правильну стратегію, якщо ви замовник, і навчитеся правильно виставляти вимоги та давати волю креативної думки найнятих вами спеціалістів.

Відмінний приклад Youtube реклами

Як працює фішбукінг | Seadora. Book your fish

Показники успішності цієї рекламної кампанії:

1. Кількість переглядів більше, ніж за рік;

2. Кількість позитивних реальних коментарів;

3. Сценарій та ідея;

4. Саунд-дизайн та озвучка диктора;

5. Простий по реалізації та анімації ролик. Але з чудовим опрацьованим меседжем для глядача.

Цей ролик легко проглядається, він не нав’язливий. Ми переконані, що компанія отримала бажаний результат, тому що головною метою цього ролика були не продажі, а підвищення впізнаваності бренду та специфіки їхньої роботи. Він простою мовою пояснив роботу їхньої компанії і до того ж сам ролик починається з проблематики кожної людини, яка бажає свіжої та смачної риби. У них є аргумент, який звучить так: “свіжу рибу беруть у магазинах, а магазини беруть її у якихось чуваків, а ті ще у якихось чуваків і так далі”, і тут глядач замислюється, що це дійсно так. І відразу після збентеженості надходить пропозиція: “Замов рибу з будь-якої країни, від будь-якого рибалки, прямо до себе в дім”.

Ролик складається з таких складових:

1. Відео зі стоків;

2. Відеозйомка;

3. Анімація та 2d ефекти;

4. Озвучка та саунд-дизайн;

5. І найскладніше – це ідея та сценарій.

Ринок інтернет реклами в Україні за 2018 рік.

Згідно з дослідженням, яке проходило у березні-квітні 2019 року, розмір ринку медійної інтернет-реклами за 2018 рік складав 5.209.000 грн.

Дослідження проходило у два етапи. На першому учасники ринку з боку рекламних агенцій – покупців реклами – надали свої дані щодо обсягів та форматів закупівель. На другому етапі стояло завдання оцінити частку ринку, що припадає на учасників 1-го етапу, і за допомогою цих даних зрозуміти весь обсяг ринку інтернет реклами в Україні. Оцінювався повний бюджет ринку, який складається з грошей, витрачених на покупку інвентарю, та комісію за послуги з покупки. У вартість покупки інвентарю входять технологічні націнки, таргетинг, придбання даних. Не входить вартість продакшну, креативу, стратегії.

Інформація взята з джерела: https://iab.com.ua/rozmir-ukrayinskogo-rynku-medijnoyi-internet-reklamy-syagnuv-5-mlrd-gryven/

Які є інструменти Youtube реклами

Реклама на YouTube дає безліч переваг – від можливостей таргетингу до вимірності та доступності, і найголовніше – охоплення. Зрештою, який сенс від рекламного борду, якщо на дорозі немає руху? Давайте ретельно розглянемо, що реклама на YouTube може зробити для вашого бренду. YouTube пропонує такі формати реклами, які можна використовувати для залучення клієнтів:

1. Оголошення TrueView Ads

2. Реклама на початку ролика Pre-Roll Ads

3. Оголошення-заставки Bumper Ads. Кожен із цих форматів має свої унікальні переваги та варіанти використання.

1. Оголошення TrueView Ads.

Плата за стандартну рекламу TrueView стягується з рекламодавців, тільки якщо користувач переглядає не менше 30 секунд відео оголошення або якщо тривалість відео менш як 30 секунд і він переглянув його повністю. Це саме ті оголошення з можливістю пропуску за п’ять секунд, але з рекламодавця не стягуватиметься плата, якщо глядачі вирішили пропустити рекламу. Ця реклама ідеально підходить для того, щоб підвищити готовність вибрати бренд і зацікавленість користувачів. А взагалі вважається, що така реклама — це практично ідеальний спосіб досягти цільового ринку. По-перше, реклама TrueView Ads. вважається рекламою з низьким рівнем ризику, адже, як уже було написано вище, рекламодавець платить тільки тоді, коли глядачі вважають за краще переглядати всю рекламу, переглядати її протягом не менше 30 секунд або якимось чином взаємодіяти з рекламою. І повірте – це дуже круто. Хоча близько 76% глядачів Ютуба рефлексивно пропускають ці оголошення, ви можете, принаймні, бути впевнені, що ваш бюджет витрачається виключно на зацікавлених глядачів. Тепер, по-друге – ви слабко обмежені у часі. Максимальна тривалість такої реклами – близько 6 хвилин. А цього, повірте, цілком достатньо, щоб створити більш ніж крутий рекламний ролик. Ви можете експериментувати з різноманітними творчими форматами, такими як демонстрації продуктів, відгуки або практичні відео. Наприклад, компанія Grammarly використовувала чудові відгуки та демонстраційні продукти у своїх оголошеннях TrueView. Насправді 54,4% їхнього трафіку в соціальних мережах припадає саме на Ютуб. На додаток, за словами Google, коли бренди використовують TrueView, вони можуть бачити, як кількість переглядів наявного контенту збільшується на 500%. Загалом, можливості цієї реклами приголомшливі.

2. Реклама спочатку ролика Pre-Roll Ads.

Ці рекламні оголошення, які можуть відтворюватися на початку, в середині або наприкінці відео та тривають до 20 секунд, зазвичай їх тривалість становить близько 15 секунд. Важливо, що з рекламодавця стягується плата за перегляд реклами незалежно від того, привертає вона увагу глядачів чи ні. Оскільки ви вже платите за показ, має сенс зробити свою рекламу динамічнішою і яскравішою, ніж зазвичай. Потрібно знати, що прероли мають відмінні переваги, і одна з них – точний таргетинг. Крім того, що ви можете налаштувати вік, стать та інтереси, також ви можете самі вибрати, перед якими саме роликами показуватиметься ваша реклама. Варто також відзначити й слабку конкуренцію, тому що багато рекламодавців просто беруть свої стандартні ролики з ТБ.

З порад – для такого типу реклами особливо важливо відточити таргетинг своїх оголошень, щоб не витрачати бюджетну рекламу на погані перспективи розширення своєї бази клієнтів. У той час як реклама TrueView Ads є ідеальною для перетворення потенційних клієнтів у справжніх клієнтів, реклама типу Pre-Roll Ads більше підходить для брендингових кампаній, розрахованих на масове поширення, таких як Apple або Amazon.

3. Оголошення-заставки Bumper Ads.

Як і в Pre-Roll Ads, оголошення-заставки не можна пропустити й щоразу під час їх показу рекламодавцю доводиться платити. Ці рекламні оголошення можуть тривати лише 6 секунд і показуються безпосередньо перед відео на YouTube. Через коротку тривалість показу оголошення-заставки, зазвичай, краще підходять для підвищення впізнаваності бренду, ніж просування продукту. Не рекомендується вміщувати в таку рекламу багато інформації. Але за великого бажання можна розповісти більш-менш довгу історію. Для цього оголошення має бути чітким та коротким, з єдиним повідомленням, яке легко зрозуміти. Спробуйте використати аудиторії ремаркетингу, щоб створити послідовність рекламних відео для перегляду. Можна взяти довшу розповідь про бренд і розбити його на кілька простих рекламних оголошень із чітким посиланням. Подібні просунуті стратегії – це один зі способів максимально ефективно використовувати рекламу на YouTube. Ось поради щодо використання цієї реклами.

По-перше – використовуйте лише один образ. Хороший приклад можна знайти у рекламі Дюрасел

По-друге – почніть яскраво. Ролик відразу ж має викликати емоції та зацікавленість. Як приклад такої реклами – реклама Соннік кукі

По-третє – сюжет такого ролика, попри його стислість, має бути закінченим, а думка – повністю викладеною. Приклад – реклама Мерседеса

По-четверте – якщо тема реклами сприяє цьому, можете додати до неї гумор. Яскравим прикладом можна назвати цю рекламу 

Висновок:

На YouTube можна налаштувати ефективну рекламу. У зв’язку з тим, що там люди дивляться канали, які їм цікаві, при виборі правильної ніші для показів ваш продукт або сервіс матиме високий попит. Якщо в соцмережах людина може навіть не бачити рекламу або заблокувати її, то на YouTube вона у будь-якому разі подивиться її перші 5 секунд. Приклад: якщо ви подивилися хоч одне навчання або бізнес-конференцію, то після цього вам будуть показувати рекламу різних бізнес-тренінгів, відео з навчання способам легкого заробітку і так далі. І Youtube показуватиме і показуватиме цю рекламу до того моменту, поки ви не проплатите преміум тариф. І в будь-якому разі, навіть якщо глядач не перейшов на рекламне посилання, він все одно дізнався про певний товар. А отже, така стратегія є правильною. Проблема: коли йде перенасичення такого формату реклами, людина перестає сприймати її. Тому потрібно шукати нові варіанти достукатися до глядача і з кожним роком ускладнювати свою рекламну стратегію.

Підпишіться на розсилку
Loading

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.