EXPLAINER КЛЮЧ ДО УСПІШНОГО БІЗНЕСУ

Explainer (від англійської explain – пояснювати) – це короткий анімаційний відеоролик. Він демонструє в стислій формі принцип роботи продукту і показує потенційному клієнту всі його переваги.

Які завдання вирішує пояснювальне відео?

У квітні 2019 року компанія Mail.Ru здійснила масштабне дослідження поведінки користувачів в інтернеті. За даними цього дослідження, серед усіх видів контенту (текст, зображення, анімація, музика тощо) користувачі віддають перевагу відео. 74% респондентів (7000 осіб) зазначили, що найчастіше використовують інтернет для перегляду відеороликів.

Цьому є просте пояснення: користувач щодня стикається із величезним масивом інформації. Відеоролики дозволяють витрачати набагато менше часу на її вивчення та аналіз, на відміну від тексту та фотографій.

Саме тому Explainer – це спосіб подачі інформації, з найбільшою цільовою аудиторією. Переважна більшість потенційних клієнтів вашого бізнесу віддадуть перевагу короткому відеоролику, який допоможе їм швидко розібратися в особливостях вашого продукту. З іншого боку, текст, навіть короткий та інформативний, сприймається цільовою аудиторією не так позитивно.

Пояснювальне відео вирішує 3 ключові маркетингові завдання:

  1. У простій і короткій формі пояснює користувачеві особливості продукту та вигоду. Після перегляду у потенційного клієнта не залишиться питань, що дозволить йому швидко прийняти рішення про покупку.
  2. Не змушує витрачати багато часу вивчення інформації. Хронометраж відео не перевищує 2-х хвилин, що відповідає середній тривалості найпопулярніших відео в мережі.
  3. Ненав’язливо рекламує ваш продукт. Користувачі давно втомилися від реклами “в лоб” і добре ставляться до компаній, які не нав’язують свої послуги.

Яку користь несе експлейнер

Користь пояснювального відео для потенційного клієнта є очевидною. Воно дозволяє користувачеві отримати потрібну інформацію та заощадити час. Проте, нас більше цікавить те, яку вигоду принесе бізнесу використання такої реклами.

Правильно розроблений експлейнер ( 2D , 3D Explainer ) дає бізнесу одарзу 2 значні переваги:

  1. Дозволяє збільшити продаж. Ми пам’ятаємо, що 2\3 користувачів інтернету віддають перевагу відео контенту. Якщо ви активно використовуватимете його в просуванні свого продукту, кількість потенційних клієнтів значно збільшиться. Відповідно зросте і кількість продажів. Крім того, клієнти, які переглянули експлейнер, будуть більш схильні здійснити покупку, що дозволить підвищити конверсію.
  2. Дозволяє скоротити витрати. Ваші менеджери зможуть набагато швидше закривати угоди з клієнтами, які мають всю основну інформацію про продукт. Ефективність їхньої роботи підвищиться, а необхідність утримувати великий відділ продажів зникне.

У результаті, використовуючи пояснювальні відеоролики, ви зможете істотно збільшити прибуток і скоротити витрати.

Коли варто замовляти експлейнер?

Незважаючи на ефективність та очевидні переваги перед іншими інструментами просування, експлейнер підійде не кожному бізнесу. Ось найбільш поширені ситуації, в яких використання такого відеоролика необхідне:

  •       потрібно розповісти потенційним клієнтам про нову послугу, бізнес або продукт;
  •       потрібно підвищити ефективність відділу продажу та скоротити процес закриття угоди;
  •       необхідно підвищити впізнаваність бренду, а також авторитет та репутацію компанії.

Ми надаємо послуги з розробки дизайну, сценарію та анімації експлейнерів, допомагаємо правильно розмістити відео та гарантуємо приріст кількості нових клієнтів після того, як ролик буде опублікований. Заповніть форму, щоб замовити розробку експлейнера для свого бізнесу.

Підпишіться на розсилку
Loading

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.