КЕЙС В НІШІ ЮВЕЛІРНИХ ВИРОБІВ

Ринок ювелірних прикрас в Україні перебуває на вкрай цікавій стадії. Закриття роздрібних магазинів у період пандемії змістило увагу потенційних покупців в онлайн. У зв’язку з цим виробникам та продавцям довелося всерйоз переглянути маркетинг на користь комфорту клієнта.

Наша продакшн-студія спеціалізується на створенні комерційної реклами та анімаційних відеороликів. З початком пандемії нам довелося скоротити половину штату та зробити моушн-дизайн основним напрямком своєї діяльності.

Як ми співпрацювали з ювелірними компаніями й що з цього вийшло?

Незабаром після початку карантину одна ювелірна компанія середньої величини попросила нас зробити комерційні фотографії та 45-секундну відеонарізку з демонстрацією товарів. Ми змогли надати замовнику готовий матеріал через два чи три тижні. Клієнт залишився частково задоволеним. Після цього ми запропонували замовнику зробити 3D анімацію, але менеджери відмовилися від співпраці з нами щоб зекономити кошти.

Порада підприємцям: завжди стежте, як ваші менеджери розпоряджаються рекламним бюджетом. Несумлінні співробітники можуть привласнювати частину коштів, користуючись дешевими послугами студій-початківців або фрілансерів.

Крім того, до нас приходили клієнти, які зникали без пояснення причин після надання 3D-моделей. Після низки таких випадків наша команда вирішила переглянути концепцію роботи з ювелірними компаніями.

Ми довго думали, як переконати клієнтів замінити звичну модель презентації товарів 3D анімацією, консультувалися з маркетологами. Слова одного з них змусили нас замислитись. Він сказав, що ми продаємо послугу створення відеороликів, але не пояснюємо клієнту, яку користь це принесе бізнесу.

Невдовзі після цього до нас знову звернулася ювелірна компанія. Їй був потрібен комерційний відеоролик з зображенням нового продукту для преміумсегменту. Наша ідея полягала у тому, щоб продемонструвати статусність потенційних клієнтів. Ми запропонували показувати проморолик із 3D-анімацією прямо в залі обслуговування, підключивши LED-екран та звукову апаратуру. Подібний маркетинговий прийом часто використовують автомобільні салони, щоб клієнти відчували свою значущість.

Ювелірна компанія оцінила наш задум і вона показала хороші результати. Нестандартна презентація товарів завжди запам’ятовується аудиторії, що впливає насамперед на продажі.

У 2020 році ми провели комплексне маркетингове дослідження у сегменті виробництва ювелірних прикрас, порівнявши українські та західні компанії з погляду презентації товарів.

Мета дослідження — з’ясувати, як можна оптимізувати, прискорити та здешевити процес рекламного виробництва, звівши ризик ушкодження товарів до нуля.

Як привернути увагу клієнтів до ніші ювелірних виробів та інших товарів народного споживання?

Згідно з даними Statista, у червні 2020 року онлайн-магазини всього світу мали майже 22 млрд відвідувань проти 16,07 млрд у січні 2020 року. Перевагу здобували ті компанії, які на початок пандемії мали перевагу завдяки привабливій рекламній подачі.

У західних ювелірних компаніях (Graff, Tiffany & Co., Bvlgari, Pandora) понад 80 % зображень на сайтах, онлайн-каталогах і друкованих буклетах — це продукт тривимірної візуалізації, повністю згенерований комп’ютером.

Здебільшого українські ювелірні бренди далі використовують для реклами результати стандартних фото- та відеозйомок. За таких умов перевагу набувають компанії, які починають використовувати нові технічні рішення, адже якість контенту безпосередньо впливає на обсяги продажів.

Чому предметна зйомка не є актуальною для презентації ювелірних виробів?

  • Це фінансово-затратний процес, у рамках якого необхідно залучати безліч людей (фотограф, освітлювач, співробітники фотостудії, персонал, відповідальний за збережність товарів тощо).
  • Компанії доводиться витрачати час на транспортування виробів у студію та назад. Клієнт ризикує пошкодити продукцію, особливо коли необхідно зняти цілу серію товарів, наприклад, для заповнення каталогу.
  • Фотозйомка пов’язана з переліком технічних труднощів. Знімки з неправильно налаштованим світлом та оточенням не зацікавлять потенційного покупця.
  • На підготовку та проведення студійної фотосесії потрібно щонайменше один повний робітничий день. Обробка та ретуш матеріалу займають ще три-чотири дні. На виході клієнт, як правило, отримує лише один або два знімки.

Переваги комп’ютерної графіки перед класичною предметною зйомкою

Моушн-дизайн — це не просто альтернатива зйомці, а повноцінний продукт, який в умілих руках здатний вивести компанію на новий якісний рівень комерційної реклами.

Комп’ютерна графіка має низку переваг:

  • Відсутність пилу та інших сторонніх частинок, що містяться у повітрі та осідають на виробах. Анімаційний контент позбавлений візуального шуму та виглядає контрастно.
  • Вихід за межі законів оптики та можливостей студійного освітлення. Ви можете використовувати будь-які ефекти сяйва, щоб підкреслити фактуру, об’єм, колір та глибину матеріалів.
  • Швидкий термін виробництва. Набір готових зображень можна отримати упродовж одного-двох днів.

 

 

Як відбувається візуалізація ювелірних виробів

Більшість виробничого процесу займають підготовчі роботи. Базове налаштування — запрука успішного виконання проєкту.

Клієнт надає фотовироби для розуміння текстури матеріалу, а також 3D-модель, яка завантажується у програму. Потім художники налаштовують освітлення віртуальної сцени та виставляють ракурс камери. Після цього розпочинається робота з цифровою копією виробу.

Обробка фото зазвичай займає до двох днів, обробка відео — до тижня. Технологія візуалізації передбачає можливість миттєвого внесення змін. За бажанням замовник моментально вносить правки до проєкту, ніби він особисто перебуває у студії та керує зйомкою. Процес та демонстрація проміжних результатів зазвичай відбувається в онлайн-режимі.

Висновок

Кожна одиниця товару на сучасному ринку ecommerce має бути оцифрована. У сфері реклами складно робити прогнози, але одне можна сказати точно: той, хто йде в ногу з трендами 3D-візуалізації, має всі шанси стати лідером у своїй ніші.

Підпишіться на розсилку
Loading

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.