Контент-стратегія здорового бізнесу має такий вигляд:
- статті
- відео
- інфографіка
- фотографії
- та специфічний тип контенту, на кшталт електронних книг, аудіоматеріалів тощо.
Але не можна заперечувати, що найбільш популярними серед названих вище форматів є відео або анімація. Саме це сьогодні підтримує велика кількість медіа-платформ. Саме воно має властивість залучати глядача більше, ніж читання тексту
Одним із форматів, який допоможе у розвитку бізнесу, є моушндизайн. Є велика кількість сфер застосування, де можна ефективно взаємодіяти з глядачем. Наприклад:
- Традиційні рекламні ролики в інтернеті або на телебаченні.
- Промовідео: практичні кейси, огляди продуктів, відгуки клієнтів, вірусне відео – все, що матиме на меті рекламування продукту.
- Експлейнери (відеопояснення): процеси, туторіали для користування продуктами чи послугами, їхні огляди.
- Відео для соціальних мереж: розважальне чи освітнє, для реклами чи залучення підписників, підвищення охоплень чи зіткнень із брендом.
- Інформаційні гайди: про компанію, продукт, процеси, що відбуваються в бізнесі.
Навіщо бізнесу анімація
Сьогодні під час споживання інформації користувачі онлайн-платформ віддають перевагу відеоконтенту. Вся справа в тому, рухлива картинка здатна залучити глядача в вигаданий сценаристом сюжет на більш тривалий час, ніж текстова форма. А звук, який часто задіють під час створення відео, включає слуховий канал сприйняття інформації, яке ще більше залучає користувачів у споживання контенту.
Як бізнес може використовувати цей тип анімації у своїй роботі?
- Під час створення зручного інтерфейсу. Дуже часто використовують у своїй роботі UX/UI-дизайнери, щоб надати інтерфейсу ефект «залипання» та динаміки.
- Для оповідання історії свого бренду. Сторітелінг сьогодні є однією з найпопулярніших форм для просування продуктів та послуг: це може бути, як і проста розповідь про те, як створювався бренд, так і історія з життя клієнта, а також внутрішня кухня компанії.
- Щоб структурувати інформацію. Часто використовується під час створення інфографіки.
- Щоб надати привабливості email-розсилці та розставити потрібні акценти.
- Для геймифікації. Інтерактив допомагає робити контакт між клієнтом та брендом тіснішим: якщо компанія залучає людину до активності, то вона відчуває причетність до бренду.
Все, що ми написали вище, це лише частина з того, як можна використовувати моушндизайн. Якщо хочете дізнатися більше про цей формат, пишіть нам або телефонуйте за вказаними на сайті телефонами.