ЩО ТАКЕ МОУШНДИЗАЙН?

Оскільки цифрові технології далі створювють інновації у світі експериментального графічного дизайну, моушндизайн стає більш важливою компетенцією. За своєю суттю, моушндизайн — це дисципліна, яка застосовує графічні принципи дизайну для кіновиробництва та відеовиробництва через використання анімації та візуальних ефектів. Приклади моушндизайну включають у собі фільми, відео, анімовані тексти, вебанімацію та програми.

Коротка історія моушндизайну

Моушндизайн розвивався як прямий результат технологічних вдосконалень. З безліччю традиційних екологічних графічних конструктивних установок тепер включає цифрові компоненти, дизайн руху стає важливим інструментом у спектрі пристроїв дизайнера. Тип проєктування в русі є ключовою навичкою. За допомогою цієї технології приходить інструмент часу, який додає абсолютно новий розмір графіки. Достовірної інформації про період появи такого інструменту немає, але у 40-х роках з’явилися перші експериментальні роботи Оскара Фішінгера та Нормана МакЛарена. Незважаючи на це, вважається, що першим визнаним майстром став Сол Басс. Саме він використав і популяризував моушнграфіку в кіно, у далеких 60-х роках.

Різновиди та галузі застосування моушндизайну

Можливості цієї технології настільки великі, що практично кожна компанія, що поважає себе, використовує цю технологію, щоби йти в ногу з часом. До  того ж, такий підхід суттєво скоротить час на інтеграцію в конкурентне середовище. Для того щоби позначити всю необхідність цієї технології, можна визначити напрями моушндизайну.

Бізнес та стартапи

Презентаційні відео для партнерів, інфографіка для сайтів, конференцій, виведення на ринок товарів та послуг — усе це дуже важливо для успішної компанії, яка готова заявити про себе на будь-якій арені. Використання сучасних технологій, що дають змогу якісно та ефектно піднести себе, певною мірою уособлюють рівень бренду, здатність компанії виділитися серед конкурентів та створити гучне ім’я. Стартапи також є хорошим способом використовувати моушн-дизайн. Вони часто стикаються з труднощами, коли широкому загалу необхідно викласти специфіку роботи, товару та послуги, познайомити людей із тим, чого вони ще не знають. У цьому випадку моушн-дизайн — це чудовий розв’язок проблеми. Ця сфера активно використовує послуги моушндизайнерів, оскільки кожен стартап має пройти стадію виживання та не допустити поглинання іншими проєктами. У стартапів є дві основні аудиторії: клієнти та інвестори. Для кожної з них необхідне чітке розуміння мети та переваги стартапу, що досягається завдяки ознайомлювальним матеріалам, відео, рекламі тощо. Однією з найбільших проблем цієї галузі є те, що не всі стартапи мають бюджет або інвестиції, зарезервовані для відео та анімації. Тому багато дизайнерів пропонують різні варіанти, що підходять під бюджет та вимоги клієнтів.

Дудл відео

Doodle-Video — це відео зі спрощеним графічним зображенням, яке демонструє процес нанесення зображень на різні поверхні поетапно. У такому відео є ідея та повне розкриття сюжетної лінії. Така анімація здатна зберегти цільову аудиторію й передбачає великі фінансові вкладення.

Інтро для бізнесу

Ознайомчий інтроролик має містити максимум корисної інформації про власника бізнесу, щоби суттєво підвищити рівень довіри споживачів. Крім цього, такий підхід дасть змогу створити дружні стосунки між власником та аудиторією. Подібні ролики є особливо актуальними для компаній-новачків, де невелика кількість співробітників. Відеовізитка має нести інформацію про ім’я засновника бізнесу.

Outdoor ролики

Outdoor ролики — це один із варіантів рекламного контенту, який найчастіше базується та показується на вулицях міста. Зовнішня реклама сьогодні стала одним із найефективніших способів привернути увагу споживача. Головні складові: стислість, умілий дизайн, простота, лаконічність. Outdoor ролики можуть бути виконані в статичному форматі та динамічному (для посилення ефекту сприйняття).

Експлейнери

Експлейнери — короткі відео, які містять основну та головну інформацію, що описує продукт чи послуги. Це ролики, які в доступній формі пояснюють споживачеві складні речі, які необхідно знати до того, як він буде використовувати пропонування компанії. Іноді це єдиний варіант, щоби з мінімальними зусиллями донести до клієнта головну думку та мету пропонованого продукту.

Проморолики

Такий підхід дає змогу популяризувати продукт, підвищити його впізнаваність. Головні завдання створення такого ролика:

  • правильно позиціонувати бренд, товар чи послугу;
  • відкриття правди, яку не могли сформулювати, але знали про неї (спостереження, помічена деталь);
  • створення для споживача мотивації подальшого використання продукту чи послуги, його користь у майбутньому;
  • гучна заявка про себе, позиціонування на ринку, створення першого враження про компанію.

Проморолики використовують усі молоді фірми та компанії, які готові вийти на ринок продуктів чи послуг. Це ідеальне рішення для чітко складеного формулювання своїх завдань.

Інфографіка

Інфографіка — це послідовна добірка зображень і діаграм із мінімальним текстом, що супроводжує, яка коротко визначає суть теми. Однак важливо не забувати, що графічні об’єкти інфографіки мають не просто подобатися людям і викликати інтерес, вони мають сприяти запам’ятовуванню та розумінню отриманої інформації.

Форуми та конференції

Використання моушндизайну в презентаціях та конференціях дає змогу швидко та лаконічно пояснити свої цілі та особливості, без використання довгого відеоряду. Подібні технології часто використовуються на конференціях міжнародного масштабу, де широка аудиторія однаково отримує однакову інформацію в доступній формі. Крім того, такий підхід дає змогу зрозуміти тверді наміри компанії, яка цілеспрямовано прагне вийти на інший рівень та створити власний сегмент.

Реклама та маркетинг

Можна сміливо сказати, що це індустрія № 1. Здебільшого телевізійні рекламні ролики та відеореклама передбачають використання моушндизайну. Це можуть бути написи наприкінці, анімація логотипу для відеокомпанії або навіть ціле анімоване відео. Рекламна індустрія не обмежується телевізором, але в інтернеті справді є головною складовою. Такий підхід має багато певних специфікацій, вимог та деталей. Просування компанії завжди починається з її рекламації і правильний маркетинг суттєво прискорить процес інтеграції на загальний ринок.

Онлайн-медіа

Дизайн для вебсайтів та мобільних застосунків багато в чому визначає активність їхнього використання та впізнаваність. Якісна графіка та професійна розроблення головних складових сайту має правильно впливати на користувача та не обмежуватись красивими картинками. Дизайнер не тільки робить анімацію або відео, але й вивчає найкращий спосіб представляти певний рух. Професійна графіка руху допомагає вивчати та розвивати деякі анімації для покращення користувальницького досвіду та взаємодії, які будуть мати споживачі з продуктами.

Телебачення

Усередині телевізійного світу є сегмент роботи, який присутній весь час, але часто непомітний для глядачів. Це ідентичність каналу. Телебачення завжди використовує відео для впізнаваності у світі медіа і все починається з розроблення всіх анімацій для каналу. Це можуть бути прості логотипи анімації, заставки для конкретних програм, бампери під час реклами, та будь-яка інша анімація/відео, яке канал використовує для просування своїх програм.

Кіноіндустрія

Найбільш поширене використання робочого моушндизайну є в назвах. Достатньо поглянути на головні титули улюбленого фільму чи телешоу, де практично одразу видно результат клопіткої роботи моушн-дизайнерів. Деякі назви є законним витвором мистецтва. Однак на цьому сегменті важко працювати. Вимагається багаторічний досвід та працьовитість.

Кліпи

Ця категорія моушндизайну передбачає впровадження нових візуальних прийомів, а також перероблення забутого старого. Для того щоби створити винятковий моушндизайн, використовуються принципово нові технології та інструменти, щоби значно покращити специфіку роботи та її результат.

Мистецтво

Динамічні картини чи інші інсталяції в сучасному мистецтві давно не новина. Ця сфера ще не повністю використовує можливості моушндизайну, проте все частіше з’являються клієнти, які бажають застосувати можливості графіки навіть у цьому сегменті. Застосування моушндизайну потребує виняткових знань та тонкого сприйняття специфіки галузі, де використовуватиметься технологія.

Інструментарій у моушндизайні

Сьогодні дизайнери мають багато цифрових інструментів для створення моушн-дизайну. Однією з провідних програм, що використовуються графічними дизайнерами руху, є Adobe After Effects, що дає змогу користувачам із часом створювати та змінювати графіку. Adobe Flash широко використовується для просування вебсайтів. Cinema 4D широко використовується в моушнграфіці для моделювання, анімації та ефектів симуляції. Основні переваги моушндизайну

  1. Універсальність. Моушнграфіка актуальна для застосування в будь-яких галузях реклами та бізнесу. Вона стане доцільною в будь-якому проєкті, будь-то відеопрезентація чи мобільний додаток.
  2. Широке охоплення аудиторії. Розмістивши ролик одного разу, компанія сприяє тому, що люди переглядатимуть його неодноразово. Це суттєво підвищує всі показники впізнаваності та інформативності за пропонованим продуктом або послугою.
  3. Інформативність. Ідеальне рішення для надконцентрації важливих аспектів, які хотіла наголосити на компанії або бренді. У простій та доступній формі будь-яка інформація швидко дійде до споживача, візуалізація забезпечить тривалий ефект.
  4. Привернення уваги. Сьогодні складно виділитися серед багатьох фірм та організацій, тому якісний ролик дасть змогу привернути увагу без додаткових зусиль.
  5. Персоналізація. Людина, якій сподобалася, може поширювати серед друзів, переглядати її кілька разів, задати в пошуку. Іншими словами, клієнт здатний сам керувати отриманою інформацією та використовувати її в різних цілях.

Як навчитися моушдизайну?

Застосування моушндизайну сьогодні торкнулося майже всіх сфер. Для того, щоби розібратися з чого розпочати моушндизайн, необхідно попередньо ознайомитися з його теорією та керівництвом, де описані головні аспекти та можливості цієї технології. Основи моушндизайну дадуть змогу швидко вникнути в суть використання графіки руху та зрозуміти, наскільки важливим є правильний підхід до створення ролика. Перспектива розвитку моушндизайну сьогодні стрімко зростають, оскільки послуга таких дизайнерів неймовірно затребувана як у бізнесі, так і в індустрії розваг.



Підпишіться на розсилку
Loading

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.