ШІ в рекламі – його роль та переваги

Привернути увагу мас було простіше в той час, коли ваш продукт був ексклюзивною пропозицією для них, і він не мав так багато конкурентів. У сучасному світі ваш товар часто є просто ще однією краплею у морі, і реальною проблемою стає мистецтво привернути уваги цільової аудиторії і, що важливіше, утримати цю увагу серед величезного набору наданих їм варіантів. Для компаній справді титанічне завдання – донести своє послання до потенційних споживачів та спонукати їх купити їхній продукт. Тут можна продумати варіант використання технологій як рішення для реклами, і в багатьох випадках він фактично вже розглядається.

 

ШІ у рекламі

На полі битви виходять рішення ШІ, покликані допомогти у вирішенні проблеми привернення уваги потенційних клієнтів. Ці рішення можуть виявляти потенційних клієнтів за допомогою кластеризації та зіставлення зі зразком, налаштовувати повідомлення за допомогою гіперперсоналізації на основі штучного інтелекту, а також визначати найбільш вдалий час та засоби для зв’язку за допомогою ідентифікації за зразком. Відмінним прикладом є стратегія Dixons Carphone з заклику покупців приєднатися до розпродажу Чорної п’ятниці. Це було програмне забезпечення штучного інтелекту, яке допомогло платформі отримати виграшну лінію: «Час прийшов».

Вважається, що ця лінія спрацювала, оскільки в ній не було очевидних слів «Чорна п’ятниця», які згадували всі копірайтери платформи, що намагалися створити найпереконливіший слоган. Зрештою, саме технології зуміли зробити щось відмінне від цього стандартного способу мислення. Це були технології, які зламали цей ланцюг.

Цікаво, що вперше у рекламі було використано ШІ-рішення у 2018 році. Популярна автомобільна компанія Lexus створила рекламу, розроблену за допомогою системи штучного інтелекту. Платформа використала дані, отримані за 15 років всесвітньої реклами, відзначеної нагородами.

Агент ШІ розробив 60-секундний фільм, що демонструє історію автомобіля, яка оживає, та досліджує цікаві питання, що стосуються людяності та творчості, а також взаємозв’язку цих аспектів із ШІ.

Реклама Lexus нижче:

Як штучний інтелект змінює рекламу?

ШІ готовий революціонізувати світогляд реклами завдяки перспективним перевагам, які він пропонує. Ми згадали кілька способів, за допомогою яких організації можуть використовувати ШІ в рекламі.

Персоналізація

У випадку реклами, персоналізація – це отримання інформації чи інформації про споживачів, щоб підвищити важливість реклами для її потенційної аудиторії. Ці ідеї можуть стосуватися демографічних даних, купівельних намірів, інтересів, а також моделей поведінки.

Наприклад, може існувати ймовірність того, що більш молоду цільову аудиторію більше приваблює конкретна візуально-орієнтована реклама, на відміну від цільової аудиторії старшого віку, яка може віддати перевагу більш детальній та продуманій рекламі, що приділяє більше уваги продуктам і послугам.

Це допоможе рекламодавцям звузити коло питань і зосередитись на підготовці лише однієї версії підходу, яку можна налаштувати за допомогою алгоритмів штучного інтелекту, а потім запропонувати відповідним сегментам споживачів. Такі інструменти як Persado, які використовують алгоритми природної мови, використовуються рекламодавцями для створення персоналізованих формулювань для комерційних копій.

Одне прибуткове персоналізоване ШІ-рішення – це розмовний маркетинг. Такий підхід може допомогти рекламодавцям у підтримці особистих зв’язків зі своїми споживачами, у покращенні відносин, які вони підтримують зі своїм брендом, та у створенні зручніших вражень від покупок.

 

Створення реклами

Цікаво, що тепер ШІ також використовується для створення рекламних копій. Деякі компанії, що займаються соціальними мережами та інтернет-рекламою, почали впроваджувати інструменти, які можуть допомогти рекламодавцям у створенні переконливого повідомлення. Facebook та Instagram – це, зокрема, дві платформи, що містять інструменти на базі штучного інтелекту, які допомагають своїм користувачам як створювати рекламу, так і пропонувати їм різні варіанти. Це допомагає заощадити час для платформ, а також пропонує контент із вищою швидкістю відповіді. 

Разом з інтернет-рекламними компаніями, численні платформи та стартапи також розширюють свої можливості, використовуючи інструменти, які допомагають рекламним креативам створювати більш якісну і конкретну рекламу. У той час як одні з рішень наголошують на максимальному збільшенні рекламного контенту, інші зосереджені на збільшенні витрат на рекламу та обнулення каналів.

Ми також маємо кілька платформ, які працюють над повністю автоматизованими рекламними системами, які можуть орієнтуватися на ринки, виявляти аудиторії, генерувати контент, виконувати торги та розміщувати рекламу незалежно.

ШІ також застосовується для моніторингу витрат реклами, відстеження продажів, і навіть поведінки споживачів. Платформи, такі як компанії, що займаються соціальними мережами, також використовують цю технологію для оцінки реклами, що розміщується в їхній мережі.

 

Ефективна сегментація аудиторії

Використання машинного навчання дозволяє рекламодавцям виявляти закономірності відповідно до поведінки аудиторії та переконливості повідомлення. Це досягається за рахунок використання всіх даних, що є в машинному навчанні конкретної людини, таких як її поведінка в мережі та її переваги, для прийняття правильного рішення щодо того, який контент бажає бачити конкретний сегмент.

Прикладом цього є такі платформи, як AgilOne, які дозволяють маркетологам покращувати взаємодію електронною поштою та на вебсайтах, постійно змінюючи свій підхід, спостерігаючи за поведінкою користувачів.

 

Рекламні оголошення з використанням ШІ краще конвертуються

Заглядаючи за рамки минулих показників та тенденцій, ШІ здатний генерувати ідеї, які забезпечують плідне прийняття рішень та гарантують, що бюджет не інвестується у некомерційну копію реклами.

Це робиться шляхом відходу від звичайного A/B тестування для прогнозу, на основі даних щодо того, як запропоноване повідомлення приверне увагу цільової аудиторії. Це дозволяє рекламодавцям стати більш активними у своєму підході до створення реклами і спонукає їх прагнути залучити більш кваліфікованих потенційних клієнтів та конверсій. 

Компанія McDonald’s – звернулася до IBM Watson Advertising з метою привернути увагу до своєї обмеженої за часом пропозиції спеціальної кави McCafe. Основна мета полягала у підвищенні захопленості та залученні споживачів до купівлі товарів, а також відстеження відвідувань покупцями магазинів. Для досягнення цієї мети McDonald’s використав переконливі та вражаючі фони, щоб привернути увагу користувачів.

McDonald’s — використовувала дані про місцезнаходження IBM Watson Advertising та локатори магазинів, щоб отримати наступні результати:

  • ~ 5 000 000 показів
  • На 168% ефективніша ціна за відвідування порівняно з еталонами категорії
  • 0,71% CTR для мобільних брендованих фонів + 25% порівняно з еталоном
  • 79% відкритих користувачів завітали до ресторанів McDonald’s протягом 3 днів.

Компанія супів Campbell’s – Консервовані супи Campbell’s, які по всьому світу відомі завдяки картинам Енді Уорхола, в технологічному співтоваристві також прославилися завдяки одній з наймасштабніших кампаній з відеореклами, що отримала назву SoupTube.

У 2016 році маркетологи бренду створили 1700 різних варіантів відеореклами супів та транслювали їх перед відеороликами на популярних сервісах. Нейромережа визначала зміст відео та припускала, яка саме аудиторія цей ролик може дивитися. Виходячи з цих даних, підбирається найбільш підходящий рекламний ролик із 1700 можливих.

Результати цього експерименту просто приголомшують. Маркетологам вдалося досягти 1,67 мільйона повних переглядів реклами перед основним відео. Приблизно 24,9% людей не пропускали рекламу після перших 5 секунд, а додивлялись її. А продажі компанії збільшились на 55,6%.

Компанія Google Outside — Природно, до цієї добірки мала потрапити кампанія від одного з найвідоміших технологічних брендів світу. Йтиметься про рекламну кампанію Google Outside, в рамках якої Google показав, що є лідером не лише онлайн, а й офлайн маркетингу.

Ця кампанія проводилася в 2014 році і її метою було залучення користувачів до Google Пошуку. Для цього на електронних білбордах у Лондоні показувалася реклама, яка змінювалася залежно від погоди, часу доби, дня тижня та інших факторів.

Наприклад, увечері у п’ятницю білборди показували маршрут до найближчих барів зі знижками, а під час футбольних матчів виводив список найближчих пабів із вільними місцями. А в холодну дощову погоду на екранах міг з’явитися маршрут до найближчої кав’ярні.

Як результат, 80% опитаних людей з фокус-групи, яка часто бачила білборди Google на автобусних зупинках, назвали їх (Google) найтехнологічнішою компанією. І більш ніж 20% опитаних встановили Google Пошук на свій смартфон.

 

Дозволяє приймати прибуткові рішення, що підвищують рентабельність інвестицій

Інструменти на основі штучного інтелекту споживають великі обсяги даних з метою точного прогнозування майбутніх тенденцій та аналізу. Оскільки ШІ є ефективним інструментом, який постійно оновлюється, адаптується та навчається, він допомагає креативникам приймати більш обґрунтовані рішення щодо реклами.

Хоча рекламодавці вже давно прагнуть виміряти успіх та результат своїх кампаній, аналітика виступає у ролі рятівника, допомагаючи платформам вирішити, що виявиться дієвим, а що – неефективним. Це гарантує, що рекламодавці залишатимуться пильними при прийнятті рішень, які ефективно стимулюватимуть їх кампанії.

Відмінний приклад – Spotify та Netflix. Ці платформи використовують алгоритми штучного інтелекту та машинного навчання, щоб пропонувати користувачам музику та контент відповідно до їх уподобань.

Ці алгоритми допомагають платформі приймати ефективні рішення щодо того, який контент пропонувати, на основі симпатій та антипатій їхньої аудиторії. Чим більше споживачі звикають до високого рівня персоналізованих рекомендацій, пропонованих цими двома платформами, тим більше вони віддають перевагу брендам, що надають аналогічний досвід.

 

Переваги використання штучного інтелекту у рекламі

Штучний інтелект може запропонувати конкурентну перевагу рекламним кампаніям, полегшуючи взаємодію з користувачем та мінімізуючи людські помилки. Потенційні вигоди очевидні, та організації звертають на них увагу.

 

Вибір відповідних впливових осіб

Маркетинг впливу – це стратегія, яка дуже корисна для брендів, які прагнуть розвитку подальших особистих зв’язків. Однак справжня проблема полягає у виборі відповідних впливових осіб. Використовуючи штучний інтелект, можна знайти відповідних лідерів думок, розробити правильну контент-стратегію та підвищити залученість на різних платформах.

 

Орієнтуйтесь на відповідну аудиторію

Найбільша проблема, з якою зіштовхуються маркетологи – це залучити відповідних людей. Штучний інтелект може інтерпретувати різні джерела даних, щоб визначити шанси користувачів на ту чи іншу дію, роблячи кампанії більш ефективними та проактивними. Від створення схожих аудиторій на основі минулих кампаній з метою виявлення нових контактів та розвитку воронки продажів до використання ШІ та даних про місцезнаходження для націлення на людей з найближчих магазинів для збільшення відвідуваності, або створення індивідуальних пропозицій на основі погоди. ШІ можна використовувати для різних цілей, коли йдеться про залучення відповідної аудиторії.

 

Прийняття швидких та точних рішень

Завдяки відповідному розумінню та даним маркетологи можуть приймати швидкі та точні рішення більш швидкими темпами. Це необхідно для того, щоб реклама залишалася актуальною для цільової аудиторії.

Наприклад, під час пандемії зростання кількості випадків захворювання може знизити можливість відвідування магазинів покупцями. ШІ може виступити як рішення і гарантувати прийняття швидких рішень щодо настроювання обміну повідомленнями та перемикання фокусу кампанії, якщо й коли це необхідно.

 

Підвищення рентабельності інвестицій

Справжня боротьба полягає в тому, щоб вкладати гроші в рекламу та стикатися з відсутністю очікуваних результатів. Рекламодавці постійно борються з тим, щоб зробити висновки про вплив своїх кампаній та необхідні кроки для покращення своїх результатів. Використання аналітики може допомогти цим платформам визначити ефективну стратегію і, у свою чергу, підвищити рентабельність інвестицій при одночасному скороченні будь-яких відходів, що утворилися.

 

Висновок:

Рекламні оголошення можуть здатися неприємними, коли вони заважають нам споживати контент, але ми не можемо заперечувати їхню силу та перспективний результат, який вони пропонують, коли вони представлені найкращим чином, у найкращий час і для ідеальної аудиторії.

Хоча ми, можливо, ще цього не усвідомили, ШІ безперечно оновлює світ реклами, спрощує свої стратегії та революціонізує свої підходи. Від налаштування підходу, який використовується для показу реклами, підвищення релевантності реклами до моніторингу якості реклами, ШІ пустив коріння у всі області, пропонуючи рекламодавцям можливість отримати максимальну вигоду від своїх витрат на рекламу.

Підпишіться на розсилку
Loading

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.