Як ефективно презентувати виробника горілки?

Як привернути увагу до вашої продукції? Як виділити компанію на фоні конкурентів?

Виразно показати вашу продукцію можна з допомогою візуальних ефектів та анімації. Назва такого типу реклами — 3D-promo. З допомогою такої реклами виробник може за 10–20 секунд рекламного часу презентувати свій продукт. Ми розглянемо кейс у ніші алкогольної продукції — промо ролик для горілки «SMIRNOFF»

Smirnoff — бренд британського виробника напоїв Diageo. Спочатку, російський бренд, заснований у Москві Петром Арсеновичем Смирновим. За свою історію кілька разів змінював власників.

Smirnoff — найбільш продавана горілка та дистильований спирт (серед дорогих) у світі станом на березень 2006 року.

Завдання

Створити рекламу горілки у преміум сегменті. Ролик мав демонструвати продукт та бути легким для сприйняття глядача.

Термін роботи — 3 тижні.

Чинники, на які ми звертали увагу:

  • У бренда був певний візуальний стиль подачі, який варто зберегти в ролику
  • Не повинно бути прямого заклику до вживання алкоголю

Стилістика:

Було обрано класичну, для багатьох міцних напоїв, «крижану» стилістику. Асоціативна модель: свіжість, чистота, бездоганна якість напою. Варто зазначити, що червоний колір бренду добре контрастує з холодним фоном.

Як виконували завдання:

Найскладніша роль лягла на моушн дизайнерів студії, адже необхідно продумати та втілити унікальний візуальний стиль ролика, з огляду на «серйозність» самого напою та історію бренду.

Ми розпочали з того, що створили цифрову копію напою разом з усією упаковкою. Для цього були залуечні два спеціалісти: 3д-моделер та художник за текстурами. Перший створив тривимірну модель скляної пляшки, другий — ретельно скопіював оригінальний дизайн етикеток. Результат того, що вийшло виглядав ідентично його прототипу в реальному світі.

Потім потрібно було вигадати загальну концепцію ролика. Класична подача таких продуктів передбачає демонстрацію об’єкта в кількох ракурсах, великим і середнім планом. Наприкінці ролика обов’язково має йти пекшот — фінальна сцена зі слоганом чи логотипом компанії. Ми вирішили зробити його динамічнішим і додали ефект розмерзання льоду.

В результаті вийшло 3 сцени: сцена з льодом, великий план та пекшот. Сам ролик не перевищив 20-ти секунд хронометражу.

Результат

Вивчаючи ринок, ми помітили, що крафтові компанії відразу почали заходити в медіа простір. Рекламуючи свій бренд, вони також сфокусовані на певному споживачеві. Вони спрямовані на преміум та високий сегмент ринку. Про це говорять їхній брендинг, ціна та медіа розвиток.

Таким ж чином було зроблено промо анімаційний ролик, який не лише підкреслював імідж та багаторічний досвід компанії. Але й вніс серйозні зміни у сфері медіа реклами. Великим компаніям складніше перейти на новий формат реклами. Зараз доволі часто блокують рекламні кампанії, пов’язані з прямим і навіть непрямим закликом до вживання алкоголю. Але нам вдалося реалізувати цей проєкт у такий спосіб, щоб переглядаючи цей рекламний ролик у глядача підвищувалась цікавість та бажання додивитися до кінця. Рекламний ролик не несе в собі жодного таємного смислового навантаження, він спрямований на слухові та візуальні рецептори. Щоб викликати приємні відчуття у глядача.

Ринок змінюється, а також культура вживання алкоголю. Отже, ми змінюємо культуру сприйняття та позиціонування компанії цим рекламним роликом.

Підпишіться на розсилку
Loading

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.