WEB SHOWREEL: ЩО ЦЕ Й НАВІЩО?

Клієнти нас часто запитують: Як діджитал-агенству чи вебстудії показати свої роботи за 30 — 60 секунд? Так, щоб глядачеві це сподобалося і він захотів співпрацювати. Наша відповідь на це питання: потрібен web showreel.

Шоуріл — це демонстрація виконаних продуктів студії: сайтів, лендингів, додатків, дизайну та верстки. Це може бути дизайн-макет із Figma, динамічно анімований під музику; скринкаст готового сайту або програми, накладений на мокап ноутбука або смартфона в 3D. Шоуріл — це більше про візуал, тому варто показувати найкрасивіші роботи.

Кейс: агентство Серйозність

У 2019 році ми працювали з діджитал агентством «Серйозність». Діти створюють вебсайти для малого та середнього бізнесу: ресторанам, барам, кальянним, мовним клубам та фармацевтичним компаніям.

Ми почали з підготовки вихідних файлів: для одних сайтів ми записували скринкасти, для інших підіймали psd макети дизайнів.

Вийшло близько десяти — дванадцяти сайтів, які увійшли до шоурілів.

Будь-який шоуріл виглядає динамічним тільки з правильно підібраним саундтреком, тому перше, що ми зробили — купили музику. Це забрало у нас дві години: трек мав підходити за темпом, стилем та бюджетом — коштувати не більш ніж 25–30 доларів. Далі ми розбили трек на відрізки — кожна сцена йшла строго в такт. У сучасному монтажі цей прийом використовується доволі часто: таким способом все те, що відбувається, виглядає динамічніше.

В анімації ми використовували прольоти камери з прямим та зворотним зумом. З допомогою частої зміни ракурсу та проєкту, ролик виглядає візуально насиченим і не нудним.

Крім основної частини ролика, ми зробили заставку — опенер з логотипом компанії на початку і за бажанням клієнта ще раз показали її наприкінці. Ці частини відеобрендингу не є обов’язковими елементами шоурілу, але завжди можуть бути у ньому.

«Серйозність» залишилися задоволеними. Діти вставили шоуріл до себе на сайт і періодично пишуть нам, якщо їхнім клієнтам потрібні наші послуги.

Публікуючи на сайті грамотно складений шоуріл, ви демонструєте:

  • Рівень ваших робіт
  • Їхню кількість
  • Любов до своєї справи: хорошому майстру завжди є що показати
  • Повагу до відвідувачів сайту та піклування про них: легко витратити тридцять секунд часу та оцінити ваш рівень

Якими критеріями варто керуватися для відбору матеріалу?

Ми рекомендуємо показувати ті роботи, якими ви пишаєтеся. Зробили класний дизайн, вигадали цікаву анімацію елементів? Відмінно, записуйте скринкаст. Зверстали сайт з гарною типографікою? Супер, це потрібно показати у шоурілі!

 

Кому не підійде формат вебшоурілу?

Насамперед тим, хто веде великі, масштабні проєкти, де дизайн і верстка займає далеко не перше місце. Це можуть бути онлайн-магазини, агрегатори, тематичні сервіси у вузькій ніші, де важлива суть, а не форма.

 

Що можна зробити у такому разі?

Зробити шоуріл з інфографікою! Ми покажемо ваші досягнення у вигляді анімованих графіків, діаграм та стовпців. Глядач у доступній формі побачить весь обсяг виконаної роботи. Отриманий ролик можна буде використовувати у презентаціях проєкту, статті або кейсах на вашому сайті.

 

Резюме

Вебшоуріл — це відеоролик, який за одну хвилину презентує ваші роботи. Він легко сприймається глядачем, демонструє рівень продакшену та обсяг виконаних робіт.

У нашій студії Based ми часто стикаємося із завданням презентувати діджитал агентство чи студію. У такому разі ми рекомендуємо клієнтам замовити Вебшоуріл.

Підпишіться на розсилку
Loading

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.