Замовити іміджевий ролик — це відеоформат на 45–120 секунд, спрямований на підвищення впізнаваності бренду. Такі відео звертаються до емоцій за допомогою привабливих образів та яскравого, насиченого відеоряду.
Іміджевий відеоролик – це презентаційне відео. Його ціль пов’язана з інформуванням аудиторії: про діяльність підприємства, демонстрація позитивних якостей та переваг товару щодо конкурентів. У ролику може повідомлятися про участь у міжнародних виставках, про якість продукції та унікальність товарів.
Замовити креативне рекламне відео можна у компанії Based, де команда фахівців швидко підготуює сценарій, змонтує проєкт та надасть готовий варіант замовнику. Створення іміджевого відео з цікавою сюжетною лінією – це чудовий маркетинговий хід для покращення бізнесу та залучення клієнтів.
Переваги у створенні відео для іміджу компанії та підприємства
Основною перевагою іміджевого відео є вільна манера розповіді, що збільшує відгук у цільової аудиторії у кілька разів. Сценарій практично нічим не обмежений, у такому ролику створюється приємна атмосфера та маса позитивних емоцій від перегляду.
Основні переваги анімаційного ролика для іміджу бренду:
У такому відео спостерігається наочна демонстрація ідей та цінностей, формується сприйняття компанії чи її продукції, відбувається знайомство із товаром. Після його перегляду клієнт виявляє довіру до виробника, прагне придбати його продукт. Ролик підійде для бізнесу та стартапів. Його можуть викладати для презентацій, семінарів, соціальних мереж.
Етапи розробки відео
Перш ніж створити якісне презентаційне іміджеве відео, слід визначитися з потребою цільової аудиторії, опрацювати сюжетну лінію та зібрати необхідний матеріал.
Основні етапи виробництва анімації:
Іміджеве відео чудово рекламує бренд, збільшує затребуваність у товарі та його продаж.
Ціна відеоролика, що представляє позицію: від чого залежить вартість
Студія Based займається створенням роликів або мініфільмів будь-якої складності, вони призначені для реклами. На вартість такого продукту впливає:
Ціна розраховується індивідуально. Для більш реальної інформації варто звернутися до компанії за консультацією.
Чому варто замовити послугу розробки у нашій компанії?
Команда фахівців компанії Based знає про важелі управління увагою глядача, робітники крокують у ногу з часом, постійно оновлюючи свої знання у сфері маркетингу та реклами. Головні переваги студії:
Замовити іміджевий ролик можна у будь-якому місті України: у Києві, Харкові, Одесі, Львові, Дніпрі через інтернет у студії Based. Компанія доволі відома, вона займається розробкою та монтажем різних відео для підприємства чи приватної особи. Команда фахівців швидко та ефективно справляється з поставленим завданням. Вартість послуги розраховується індивідуально.
Надає солідності та престижу компанії.
Підвищує конверсію на сайті та збільшує охоплення.
Задає тон у галузі, позиціонуючи компанію, як експерта.
Створює глибоку довіру в потенційних замовників.
якщо потрібно яскраво подати новий продукт
якщо потрібно залучити потенційних покупців на презентації
якщо мета компанії — справити враження на інвесторів
якщо хочете зробити акцент на вигодах та перевагах співпраці
Не знаєте, який пакет послуг вибрати?
Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!
Агентство «based.ua» займається розробкою лише унікального та оригінального відео, тому ціна проекту завжди обговорюється індивідуально. Загальну вартість проекту ми завжди вираховуємо виходячи з техзавдання. Ось як ми визначаємо ціну наших послуг:
Базовий
Вартість - від 575 USD\15 235 UAH;
Над проєктом працює 2-3 спеціалісти. Ролик вирішує прості завдання: пояснити принцип дії, показати переваги, донести ідею, продемонструвати товар або послугу.
Професійний
Від 2750 USD\72 850 UAH;
Ролик призначений на вирішення вужчого спектра завдань. Така робота - це створення справжнісінького рекламного відео для телебачення або YouTube; створення 2D-історій зі складним сценарієм, анімованих 3D-візуалізацій із високорівневою деталізацією тощо. Над створенням проєкту бере участь ціла команда, у якій перебувають щонайменше п'ятеро працівників.
Преміум
Від 6000 USD\159 000 UAH;
Оригінальний, неповторний та складний у виконанні відеоконтент на замовлення. У таких відеороликах ми вирішуємо нетипові та творчі завдання. Над подібними проєктами працює велика команда від 10 осіб. У роликах такого формату ми застосовуємо найскладніші візуальні ефекти та використовуємо комп'ютерну графіку high-end класу. Проєкти такого масштабу – справжній виклик для нас.
Звісно, все починається з ідеї. Її нам можете розповісти ви або ж, якщо вам необхідне створення відео, анімації, презентації чи будь-якого іншого медіапродукту під певне завдання, ми можемо самостійно його вигадати, після чого затвердити з вами. В ідею входить те, що саме доноситиме ролик для глядача, загальна концепція відео, а також те, чим відео виділятиметься серед контенту конкурентів. Визначитись з ідеєю дуже важливо, оскільки саме на її основі відбуватиметься підбір референсів (прикладів) для вирішення задачі.
Після того, як ідея була затверджена, ми починаємо підбирати референси (приклади) до її втілення. Це можуть бути як відео, так і фото з цікавими візуальними рішеннями, кольоровою гамою або настроєм. На цьому етапі ми шукаємо стилістику та прийоми, які будуть використані у відео, або ж визначаємося з тим, що вигадуватимемо щось унікальне. Цей етап важливий тим, що в майбутньому допоможе розширити межі мозкового штурму, спрямувати думки команди до креативних ідей та їх незвичайних втілень.
На етапі мозкового штурму ми робимо уточнення втілення ідеї. Якщо клієнту потрібно придумати щось нове, ми сідаємо командою за стіл і починаємо брейншторм, під час якого ми вигадуємо нову концепцію, прийоми, візуальні ефекти, за допомогою яких буде здійснено ролик. Цей етап допомагає визначитися з концепцією проєкту та створити приблизні нариси майбутнього сценарію.
Звісно, куди ж без детально прописаного сценарію? Це обов’язкова частина створення будь-якого відео, тому що під час фінальної анімації можуть бути втрачені дуже важливі деталі, якщо їх попередньо не врахувати у сценарному плані. Основа цього етапу — текстова візуалізація майбутніх сцен проекту. Графічний дизайнер під час розкадровки спирається саме на сценарій.
Після написання сценарію ми приступаємо до його розкадрування. На цьому етапі малюються в ескізах основні сцени, які будуть у відео. Цей етап є попереднім перед аніматикою та анімуванням. Він допомагає зрозуміти послідовність дій, рухів та процесів у майбутньому проекті. Саме з розкадрування моушндизайнер приступає до створення аніматика.
Після рокзадровки наші фахівці розпочинають роботу над попередньою анімацією, без текстурування, рендерингу та постпродакшну. Даний етап дозволяє клієнтам побачити попередню картинку проекту, готову композиційну анімацію простого характеру, а фахівцям з відеографіки бути впевненими, що вони рухаються в правильному напрямку. Узгодження аніматики є важливим етапом, оскільки на ньому ще можна вносити значні виправлення.
Після того, як узгодили аніматик, ми починаємо текстурувати анімацію, додавати звуки, створювати рендеринг і постпродакшн. Анімація – це найвідповідальніша частина створення проєкту, тому що у фіналі клієнти отримують готовий, деталізований відеоролик, анімацію, моушндизайн або інший обраний ними проєкт.
Ролик для АЗС "Перон"
АЗС «ПЕРОН» від імені директора Богатирьової О.В. висловлює подяку та вдячність компанії відеопродакшену «BASED.UA» за плідну роботу над створенням анімаційного контенту для led екранів. Ми залишилися задоволеними результатом. Ролики відображають задум, який ми хотіли донести до споживача.
Богатирьова О.В., директор
3D промо анімаційний ролик для виробника фарб
ТОВ фірми "Фронт" висловлює свою вдячність дизайну студії "Based" за розробку креативного рекламного відеоролика для нашої торгової марки. Творчий підхід дизайн студії зміг якісно та доступно за допомогою анімації донести ідею нашого продукту.
Набір анімованих сторіс для Інстаграм
Хлопці зробили набір анімованих сторіс для мого інстаграм магазину. Втілили всі забаганки та побажання, ще й зробили дві додаткові версії. Я залишилася задоволеною:)
Анастасія Ніконова, bearshop
Анімований банер на led екран
Виникла потреба анімувати вже готовий дизайн макета для зовнішньої реклами. Агенство Based.ua оперативно виконали завдання за поставлений термін, з урахуванням всіх правок та побажань.
Лілія Ісакова, Менеджер з реклами ТОВ «ОМЕГА»
Проморолик для програми
Постало завдання пояснити користувачам внутрішню механіку програми - візуально. Вирішили зробити відеоролик на 20-25 секунд без зйомки, але з анімацією. Хлопці вигадали концепт, написали сценарій, і реалізували ролик за два тижні і ще й озвучили його:) Ми залишилися дуже задоволені!
Максим Новіков, forecast
Вебшоуріл
Замовили у агентства Based вебшоуріл. Тепер він прикрашає наш вебсайт студії. Виглядає яскраво, одразу привертає увагу. Будемо співпрацювати й надалі!
Євген, Digital Агенство "Серйозність" serious.com.ua
Готові виходити на новий рівень?
Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!