Поки у всьому світі продовжують діяти обмеження, пов’язані з коронавірусом, та правила соціального дистанціювання, особисті комерційні зйомки припинилися.
Тепер рекламодавці все частіше звертаються до виробничих компаній з комп’ютерними зображеннями, візуальними ефектами та можливостями анімації, щоб додати останні штрихи до вже проведених кампаній. А, в деяких випадках, збираються обговорювати створення цілком нових з нуля.
Виробничі компанії повідомили Digiday, що вони отримують все більше запитів від рекламодавців та агенцій про те, як вони можуть перейти з живих зйомок на комп’ютерну графіку та анімацію.
“Близько пів дюжини директорів з маркетингу” запитали Річарда Робінсона, виконавчого директора маркетингового консалтингового агентства Xeim Advise, про компанії з такими можливостями під час кризи коронавірусу. Робінсон сказав, що дві компанії з виробництва комп’ютерної графіки також зв’язалися з ним, щоб нагадати про свої послуги за останні два тижні.
Зіткнувшись зі зменшенням продажів і рецесією, що насувається, багато рекламодавців припинили поточне виробництво і призупинили маркетингові витрати. Як і безліч інших підприємств, виробничі компанії CGI мали швидко адаптуватися до віддаленої роботи, забезпечуючи персонал правильними, безпечними технологіями вдома, щоб витримувати постійний обмін великими графічними файлами.
За словами продюсерських компаній, поточні заходи здебільшого спрямовані на те, щоб зрозуміти, що може бути реалізовано в найближчі місяці, якщо майже про всі живі зустрічі та великі збори не може бути й мови. Більшість цих клієнтів не хочуть витрачати гроші у короткостроковій перспективі.
«Найбільша роль, яку ми граємо для [рекламних клієнтів], – це консультування, інформування їх про те, що можна зробити, і здатність думати про інший підхід до розв’язання проблеми», – Майк МакГі, головний креативний директор Framestore, студії візуальних ефектів, які застосовують в фільмах, на телебаченні та в рекламі. «Ми отримуємо більше дзвінків від нових клієнтів, ніж будь-коли раніше».
Студії CGI пропонують широкий вибір можливостей. Є великі проєкти, такі як повні комп’ютерні кампанії з фотореалістичними персонажами або використання технології «глибоких підробок» для модернізації архівних матеріалів. Для рекламних роликів, які залежать від певних талантів, деякі продюсерські компанії та агенції висунули ідею доставити зелений екран в будинок актора, щоб він сам знімав свої репліки, а продюсерська компанія додавала решту пізніше. До того ж є можливість перейти на технологію анімації або покадрової анімації, які не вимагають великої кількості людей для зібрання на знімальному майданчику.
Кількість запропонованих варіантів може бути величезною для клієнтів, які раніше не експериментували з CGI чи анімацією. Виробничі компанії проводять семінари, щоб допомогти клієнтам зрозуміти, що можливо зробити, а також намагаються врівноважити очікування щодо бюджету та термінів.
«З живими акторами, скажімо, це зйомка за 10 000 доларів. З анімацією, звісно, ви можете зробити це за 10 000 доларів, але реальна вартість буде – 100 000 доларів – вам доведеться знизити якість анімації або змінити очікування клієнтів відповідно до наявного у них бюджету», – сказав Тобі Уіллер, співзасновник компанії Covert, віддаленого виробничого агентства, що пропонує VFX, моушндизайн та анімацію для рекламних роликів. За словами фахівців з виробництва, витрати можна знизити, знявши одну сцену або просто зменшивши очікування щодо якості графіки.
Уіллер сказав, що обсяг роботи його агентства, ймовірно, знизився приблизно на 20% у порівнянні зі звичайним, але тип роботи разюче змінився.
В багатьох медіа та маркетингових компаній, що скорочували витрати в останні тижні, насамперед часто скорочувалися бюджети фрилансерів. Зазвичай близько 50% фрилансерів зарезервовані одночасно, але зараз у всій мережі фрилансерів спостерігається “надлишок доступності”, і лише близько 10-20% зараз зарезервовані, сказав Уіллер. За його словами, Covert «все ще потужно набирає» і найняла ще одного фрилансера цього тижня, а наступного тижня з’являться нові. (І Framestore, та MPC зараз призупинили набір персоналу.)
Brave Bison, компанія, що займається соціальними відео та виготовляє власні шоу, а також контент для брендів, вивчає можливість використання стоп-моушн та 8-бітної анімації. А поки що фільтри, що доступні всім у таких програмах, як TikTok і Snapchat, стали в пригоді.
“Ми можемо бути більш креативними вдома – це вирішило безліч проблем”, – сказав виконавчий директор Brave Bison згідно видавництва Бен Сінден. «Якби це сталося три роки тому, все було б інакше».
Навіть рекламодавцям, які відчайдушно намагаються продовжувати долати поточні проблеми та створювати свою рекламу, не маючи достатньої інформації про те, як розгортатиметься пандемія, доволі важко підібрати тон, який співпереживатиме настрою глядача, коли він виходить в ефір.
«Скоро почнуть виходити різдвяні сценарії», – сказав Джонатан Девіс, виконавчий директор Moving Picture Company, студії візуальних ефектів та виробництва. «Ніхто не знає, в якому настрої буде Різдво цього року».
У сьогоднішніх фільмах 3D-анімація – дуже поширена річ. Ви вибираєте будь-який хороший фільм, у якому є хоча б 15 хвилин з елементами комп’ютерної графіки. А для цього потрібно багато 3D-аніматорів. Насправді комп’ютерна графіка стала популярною, бо створює віртуальний світ, створений за допомогою фантазії. У цьому пості ми зібрали для вас 3 анімаційні рекламні ролики. Вони містять анімаційну графіку, 3D-анімацію і відео зі спецефектами.
Sherwin Williams Safari – 3D анімація
Компанія Sherwin-Williams – це американська компанія, розташована в Клівленді, штат Огайо, яка займається виробництвом фарб та покриттів. Компанія в основному займається виробництвом, розповсюдженням та продажем фарб, покриттів, підлогових покриттів та супутніх товарів професійним, промисловим, комерційним та роздрібним клієнтам, переважно у Північній та Південній Америці та Європі. Станом на кінець 2020 року Sherwin-Willams працювала більш ніж у 120 країнах.
У цьому ролику і взагалі у всій лінійці компанії, вони показують колірні пантони під призмою того, що кольори вони беруть із природи й нічого не вигадують. За цим прикладом, ролик називається сафарі, що занурює глядача у світ Африки. З самого початку ти бачиш усе в цих кольорах. І це є прямою аналогією та гарною рекламою.
Компанія Sherwin-Williams була зареєстрована в Огайо 16 липня 1884 року. Але не заглиблюємось в історію даної компанії, а також її успіху. Є один цікавий факт, який пов’язує початок використання комп’ютерної графіки цієї компанії у 2010 році. Першим роликом, який сьогодні залишився – це анімаційна графіка у фірмовій стилістиці, яка застосовується й досі. Переглядів у даного ролика понад 117 тис. Але ще один важливий фактор, ми подивилися скільки коштували акції даної компанії у 2010 році й ціна була трохи більш ніж 20 доларів, а сьогодні становить цілих 332 долари. Ми не експерти, і не можемо говорити про причини цього зльоту. Але можемо сказати точно, що цей збіг або закономірне зростання попиту та ціни, відбувся завдяки комп’ютерній графіці та залученням Ютубу.
У цих ілюстраціях можна спостерігати як промальовувався і складався концепт ролика. Дані прийоми використовують для створення сценаріїв, фільмів або серіалів, а також комерційних реклам. В ескізах або сторіборді показують, з яких компонентів складається ролик і розкривають усю концепцію та задум. З якого боку рухатиметься камера, скільки у сцені буде персонажів тощо.
Emmi Фондю – 3D ТВ реклама
Визнаний на міжнародній арені, креативний та постпродакшн центр Gravity завершив серію роликів для швейцарської Emmi Dairy Group. Творча робота та постпродакшн цих рекламних роликів були непростими тому, що вони ґрунтувалися на дизайні та відродженні типових швейцарських лісових тварин, включаючи бабаків, білок, птахів та метеликів у лісовому середовищі. Лісові тварини були реалістично спроєктовані в комп’ютерній графіці, але з додаванням певних особливостей. І були вміщені в реальні кадри, які були зняті в австрійських лісах та зазнали такої ж «обробки», що призвело до казкового вигляду та відчуттів. Робота в цьому випадку вимагала, щоб художники Gravity повністю розуміли фізичну природу тварин, вміли проєктувати їхні рухи та слідкувати за ними з ретельністю, необхідною для того, щоб зробити все максимально правдоподібним.
FedEx Ad – 3D ТБ реклама
Завдяки рішенням FedEx у сфері сталого розвитку, зокрема збільшення кількості електричних вантажівок, велику кількість перероблених транспортних матеріалів та збільшення кількості літаків з низьким рівнем викидів, вони випустили на честь цього рекламний ролик, що показує цю компанію як безпечну для навколишнього середовища. Цей ролик розкриває не тільки компанію як інвазійну та передову. А найголовніше, що через цю рекламу вони демонструють перехід на нову техніку, що стимулюватиме інші компанії рухатися в цьому ж напрямку.
Ми, переглянувши дані приклади робіт, не можемо говорити, що зйомка застаріла або непотрібна. Вона добре комбінується з комп’ютерною графікою. Як і будь-який створений фільм, знятий на зеленому тлі, при використанні комп’ютерних технологій. Просто зйомка доволі ускладнює технологічний процес, позаяк це багато пересувань, великі витрати й при закритті кордонів вона неможлива. Тому 2020 року почав збільшуватися попит на CGI. Якщо великі компанії, які знімають фільми з величезними бюджетами змінюють стратегію. То виживати комерційній рекламі можна завдяки комп’ютерній графіці.
Готові виходити на новий рівень?
Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!