Інтро для бізнесу

Найкраще презентувати власну компанію, замовивши інтро для бізнесу. Відеозаставка може стати вашою фішкою та візитною карткою під час створення інших маркетингових відеороликів.

Інтро для початку відеоролика – це ключовий елемент створення. Цей тип відео дозволяє створити дуже міцну оповідальну базу, яка дозволяє глядачам доглянути ролик до кінця і зробити ту дію, яка вам потрібна. Інтро для бізнесу – це низка візуальних ефектів, що відмічають початок відео. Інтро дуже часто використовується як частина комерційного контенту: у розважальних відео, рекламних, веб-трансляціях, корпоративних презентаціях, подкастах, в освітніх роликах та інших.

Які завдання може вирішити інтро для бізнесу?

Інтро для бізнесу здатне вирішити відразу кілька завдань: воно підвищує впізнаваність бренду і бере участь безпосередньо в його створенні. Також воно залучає людину до подальшого перегляду ролика. За допомогою інтро можна:

  •       збільшити кількість переглядів відео в хвилинах
  •       запам’ятатися глядачеві ролика
  •       продемонструвати сучасність вашої компанії
  •       інтро також допомагає змусити клієнта здійснити потрібну вам дію, будь то підписка на соціальну мережу або продаж товару
  •       інтро у журналістиці допомагає коротко розповісти про головні новини

Характерні риси даного відеоформату

Цей формат відео має такі особливості:

  •       Анімація, розваги. Вона може бути і в 2D або 3D. Саме анімація робить інтро більш професійним та привабливим.
  •       Звукове оформлення – це невід’ємна частина заставки для інтро. Саме воно допомагає підкреслити настрій вашого бренду. Які його риси? Він грайливий, серйозний, загадковий чи романтичний? Відповіді на ці запитання допоможуть вам вибрати відповідну композицію для інтро.
  •       Стислість. Довгі інтро, навіть якщо вони зроблені за всіма законами драматургії, можуть у результаті вийти нудними, особливо, якщо ваша аудиторія буде дивитися його кілька разів, з ролика в ролик. Ідеальна тривалість інтро-8 секунд.
  •       Заклик до дії. В інтро мають бути слова, які запам’ятаються глядачам. Це може бути заклик про передплату на канал або про покупку вашого товару чи послуги.
  •       Брендбук. Інтро необхідно створювати за допомогою вашої колірної гами, логотипу, шрифтів або елементів бренду – все це буде відповідати вашій ідентичності та працювати на запам’ятовування вашого бренду.

Головні вигоди інтро для бізнесу

За допомогою створення інтро, бізнес може за дві секунди підвищити свою впізнаваність, залучити глядачів до перегляду відео та підвищити інтерес до товарів чи послуг. Також за допомогою інтро користувач може дізнатися про головні особливості продукту або послуги, а також тематику ютуб-каналу.

Кому потрібне виготовлення інтро?

Замовити інтро буде корисно всім, хто збирається створювати відео для свого сайту, соціальних мереж чи відеохостингу. Особливо:

  •       інтернет-магазинам, які роблять огляди на свої товари чи послуги
  •       digital-агентствам та компаніям IT-сектору, де часто потрібно робити відеопрезентації для партнерів, клієнтів чи інвесторів
  •       блогерам, медіаактивність яких вже перетворилася на бізнес
  •       інтернет-виданням, які розповідають свої новини у відеоформаті
  •       медіакомпаніям, які потоково займаються створенням серіалів, ток-шоу, фільмів та інших розважальних форматів
  •       іншим типам бізнесу, які хочуть використовувати відео як додатковий канал комунікації з клієнтами

Яка ціна створення інтро на замовлення?

Ціна на створення інтро може змінюватись в залежності від складності замовлення, термінів та особливостей бізнесу, для якого виконується ролик. Дізнатись вартість створення інтро ви можете у нашого менеджера, просто залиште заявку на сайті і ми вам передзвонимо.

Хто робитиме інтро для бізнесу?

Компанія Based – це група професіоналів, які горять своєю справою. Нашу роботу можна характеризувати за такими параметрами, як:

  •       висока якість
  •       креативність
  •       швидкість
  •       легкість у спілкуванні з клієнтами
  •       націленість на вирішення завдання клієнта

Якщо вам потрібно зробити інтро, наш сайт зі створення інтро з радістю візьметься за ваше замовлення та виконає його у заявлені терміни.

Що входить до створення інтро для бізнесу?

Створення інтро для ютуба або будь-яких інших форматів відео створюється у два етапи: підготовчий та безпосереднє виконання замовлення. Перший включає процес генерації ідеї, підбору референсів і мозковий штурм. Другий полягає в написанні сценарію для інтро, його розкадолвку та створення відеоролика . Щоб дізнатися докладніше про всі особливості створення інтро для вашого бізнесу та під ваші завдання, будь ласка, зв’яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті. Також ви можете залишити заявку та наші менеджери оперативно зв’яжуться з вами.

Які завдання вирішує

Примушує клієнта швидко здійснити цільову дію.

Якісно представляє бренд і робить його більш виразним.

Підвищує повагу до компанії, демонструючи її сучасність.

За кілька секунд привертає увагу глядачів на презентаціях та форумах.

Замовте, якщо

якщо вам потрібна початкова заставка для Ютуб каналу компанії.

якщо потрібно створити фірмовий стиль бренду. Інтро — як основна його частина.

якщо хочете коротко презентувати компанію на лайт-боксах та рекламних банерах.

якщо берете участь у презентації та бажаєте вразити потенційних клієнтів.

Не знаєте, який пакет послуг вибрати?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

Яка ціна наших послуг?

Агентство «based.ua» займається розробкою лише унікального та оригінального відео, тому ціна проекту завжди обговорюється індивідуально. Загальну вартість проекту ми завжди вираховуємо виходячи з техзавдання. Ось як ми визначаємо ціну наших послуг:

Стартовий пакет

Вартість - Від 575 USD \ 15 235 UAH;

Це відеопродукт базового рівня;

Над роликом працюватиме не менше 2-3 осіб. Такий відеоролик вирішує лише прості завдання. Наприклад, під такі відео чудово підходять різні експлейнери, відеоуроки або навчальні ролики, прості презентації, в яких присутні елементи 2D або 3D анімації, створення логотипу, анімованої заставки. На більше тут розраховувати не варто.

Пакет Професійний

Від 2750 USD \ 72 850 UAH;

Тут ми пропонуємо яскраве креативне відео на замовлення;

Вже за назвою зрозуміло, що такий ролик призначений для вирішення більш просунутих завдань, досягнення складніших цілей. Така робота - це створення справжнісінького рекламного відео для телебачення, що чудово підходить для запуску на YouTube, це також і створення анімованих роликів, і 3D-візуалізація зі складною деталізацією і так далі. Над створенням такого відео працює ціла команда, в якій перебуватиме не менше десяти осіб.

Пакет Преміальний

Від 6000 USD \ 159 000 UAH;

Ексклюзивний та складний у виконанні відеоролик на замовлення;

У таких відеороликах ми вирішуємо найскладніші та найкомплексніші завдання. Над подібними проектами працює велика команда щонайменше від 15 осіб. У роликах такої якості ми завжди пускаємо візуальні ефекти, спецефекти, різні технологічні ноу-хау. Завдяки великому досвіду ми навчилися чудово поєднувати натуральну зйомку та графіку за останнім словом голлівудського дизайну та режисури. Під найамбітніші завдання – найкреативніше і при цьому надійне рішення.

Приклади робіт

Робочий процес

1
1. Ідея

Звісно, ​​все починається з ідеї. Її нам можете розповісти ви або ж, якщо вам необхідне створення відео, анімації, презентації чи будь-якого іншого медіапродукту під певне завдання, ми можемо самостійно його вигадати, після чого затвердити з вами. В ідею входить те, що саме доноситиме ролик для глядача, загальна концепція відео, а також те, чим відео виділятиметься серед контенту конкурентів. Визначитись з ідеєю дуже важливо, оскільки саме на її основі відбуватиметься підбір референсів (прикладів) для вирішення задачі.

2
2. Підбір референсів

Після того, як ідея була затверджена, ми починаємо підбирати референси (приклади) до її втілення. Це можуть бути як відео, так і фото з цікавими візуальними рішеннями, кольоровою гамою або настроєм. На цьому етапі ми шукаємо стилістику та прийоми, які будуть використані у відео, або ж визначаємося з тим, що вигадуватимемо щось унікальне. Цей етап важливий тим, що в майбутньому допоможе розширити межі мозкового штурму, спрямувати думки команди до креативних ідей та їх незвичайних втілень.

3
3. Брейншторм

На етапі мозкового штурму ми робимо уточнення втілення ідеї. Якщо клієнту потрібно придумати щось нове, ми сідаємо командою за стіл і починаємо брейншторм, під час якого ми вигадуємо нову концепцію, прийоми, візуальні ефекти, за допомогою яких буде здійснено ролик. Цей етап допомагає визначитися з концепцією проєкту та створити приблизні нариси майбутнього сценарію.

4
4. Сценарій

Звісно, ​​куди ж без детально прописаного сценарію? Це обов’язкова частина створення будь-якого відео, тому що під час фінальної анімації можуть бути втрачені дуже важливі деталі, якщо їх попередньо не врахувати у сценарному плані. Основа цього етапу — текстова візуалізація майбутніх сцен проекту. Графічний дизайнер під час розкадровки спирається саме на сценарій.

5
5. Розкадровка

Після написання сценарію ми приступаємо до його розкадрування. На цьому етапі малюються в ескізах основні сцени, які будуть у відео. Цей етап є попереднім перед аніматикою та анімуванням. Він допомагає зрозуміти послідовність дій, рухів та процесів у майбутньому проекті. Саме з розкадрування моушндизайнер приступає до створення аніматика.

6
6. Аніматик

Після рокзадровки наші фахівці розпочинають роботу над попередньою анімацією, без текстурування, рендерингу та постпродакшну. Даний етап дозволяє клієнтам побачити попередню картинку проекту, готову композиційну анімацію простого характеру, а фахівцям з відеографіки бути впевненими, що вони рухаються в правильному напрямку. Узгодження аніматики є важливим етапом, оскільки на ньому ще можна вносити значні виправлення. 

7
7. Створення анімації

Після того, як узгодили аніматик, ми починаємо текстурувати анімацію, додавати звуки, створювати рендеринг і постпродакшн. Анімація – це найвідповідальніша частина створення проєкту, тому що у фіналі клієнти отримують готовий, деталізований відеоролик, анімацію, моушндизайн або інший обраний ними проєкт.

Відгуки клієнтів

Ролик для АЗС "Перон"

АЗС «ПЕРОН» від імені директора Богатирьової О.В. висловлює подяку та вдячність компанії відеопродакшену «BASED.UA» за плідну роботу над створенням анімаційного контенту для led екранів. Ми залишилися задоволеними результатом. Ролики відображають задум, який ми хотіли донести до споживача.

Богатирьова О.В., директор

3D промо анімаційний ролик для виробника фарб

ТОВ фірми "Фронт" висловлює свою вдячність дизайну студії "Based" за розробку креативного рекламного відеоролика для нашої торгової марки. Творчий підхід дизайн студії зміг якісно та доступно за допомогою анімації донести ідею нашого продукту.

Набір анімованих сторіс для Інстаграм

Хлопці зробили набір анімованих сторіс для мого інстаграм магазину. Втілили всі забаганки та побажання, ще й зробили дві додаткові версії. Я залишилася задоволеною:)

Анастасія Ніконова, bearshop

Анімований банер на led екран

Виникла потреба анімувати вже готовий дизайн макета для зовнішньої реклами. Агенство Based.ua оперативно виконали завдання за поставлений термін, з урахуванням всіх правок та побажань.

Лілія Ісакова, Менеджер з реклами ТОВ «ОМЕГА»

Проморолик для програми

Постало завдання пояснити користувачам внутрішню механіку програми - візуально. Вирішили зробити відеоролик на 20-25 секунд без зйомки, але з анімацією. Хлопці вигадали концепт, написали сценарій, і реалізували ролик за два тижні і ще й озвучили його:) Ми залишилися дуже задоволені!

Максим Новіков, forecast

Вебшоуріл

Замовили у агентства Based вебшоуріл. Тепер він прикрашає наш вебсайт студії. Виглядає яскраво, одразу привертає увагу. Будемо співпрацювати й надалі!

Євген, Digital Агенство "Серйозність" serious.com.ua

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.