Питання відповідь

Питання відповідь

Потрібно розуміти, що ціна відео визначається завжди індивідуально. Вирішальними тут є три ключові чинники:

 

По-перше, ключову роль відіграють технічні вимоги до рівня графіки та анімації, загальна якість візуального складника ролика. Чим ця якість вище, тим, відповідно, вище й ціна.

  1. По-друге — тривалість. Чим більший хронометраж — тим більший обсяг роботи, тим більше грошей потрібно буде вкласти в ролик;
  2. Терміни здачі матеріалу замовнику. Якщо терміни коротші стандартних, цінник за послуги росте вгору. Наша звичайна ціна відеоролика — від 575 USD\15 235 UAH. А проєкти масштабніші та, відповідно, складніші, вартують аж до 20 000 USD\530 000 UAH. Хочете дізнатися точну вартість ролика — заповніть технічне завдання та надсилайте на оцінювання. Упродовж декількох днів ми дамо вам докладну відповідь про те, скільки коштуватиме ваш ролик.
  • Тут, як і у випадку з вартістю — усе індивідуально;
  • Середні терміни розроблення ролика в нашій студії — 3–6 тижнів;
В основному, на прості проєкти витрачається до місяця часу, на найскладніші йде не менше двох-трьох місяців роботи. Найшвидший термін на створення ролика — тиждень. Точкою відліку для початку роботи варто вважати момент вашого першого звернення до нас і до здачі готового матеріалу. І важливо розуміти — при дуже стиснутих термінах якість стає нижче. І водночас потрібно буде доплатити за терміновість;

Створення будь-якого відеоролика — це ланцюжок із послідовних дій. Перша частина — це препродакшн. У нього входять такі етапи:

1. Заповнення Замовником техзавдання;
2. Прорахунок Виконавцем кошторису, варіантів реалізації проєкту, час реалізації та вартість;
3. Вибір відповідного варіанту, погодження умов роботи, підписання контракту на створення ролика;
4. Обов’язковий переклад передоплати;
5. Розроблення й погодження детального сценарію.
Після оформлення техзавдання і сценарію, починається етап продакшну.

За 5 років роботи ми створили понад 100 відеороликів на різні тематики — від простих мобільних додатків до складного інженерного устаткування. Будівництво, фінанси, нафта й газ, hi-tech, блокчейн і криптовалюта, IT-стартапи та низка інших ніш — це все те, що перебуває в нашому портфоліо на цей момент. Потрібно сказати — не кожна відеостудія на українському ринку має подібний досвід роботи. І навіть якщо у вас нова для нас тема, то ми точно робили відеоконтент для аналогічних або суміжних сфер. Тому — зв’яжіться з нами й розкажіть докладніше про свій проєкт!

«Бриф» або ж техзавдання — це документ зі спеціальним переліком питань щодо всіх вимог, побажань та уточнень Замовника до свого проєкту. Бриф потрібен для того, щоб оцінити терміни створення ролика, складність його реалізації та, звичайно ж, ціну за підсумковий продукт.

Усе залежить від типу відеоролика. Очевидно, що корпоративний фільм триває набагато довше, ніж простий рекламний ролик. У кожного з видів відеороликів є свій оптимальний хронометраж. Ось вам кілька прикладів:
  • пояснювальні відео — від 60 секунд і більше;
  • Іміджеве відео — 45–120 секунд;
  • Відеореклама на YouTube/ТБ/соц.мережі — до хвилини.
Що найбільш важливо знати про тривалість? Ось факти сухої статистики:
  • Відео тривалістю до двох хвилин дають найвищий показник залученості, на рівні 56 відсотків;
  • Між другою і третьою хвилиною ролика залученість глядача значно просідає. Завжди!
  • У період із 6-ю по 12-у хвилину з’являється ще один шанс зачепити аудиторію;
  • Після 12-ї хвилини втрата інтересу глядача практично гарантована.

Насамперед почнемо з очевидних речей — ви маєте зробити краще відео на ринку. На поточний момент, за нашими спостереженнями, для малого й середнього бізнесу вартість кращого відео на ринку — орієнтовно 100–170 тисяч гривень на створення анімаційного ролика і від 350 тисяч гривень на ролик із живим фільмуванням. Крім того, що потрібно розщедритися, також потрібно провести аналіз фірм-конкурентів і вивчити, що вже робили інші компанії, у тому числі й західні, які працюють у цій же сфері. А далі потрібно правильно вибрати Виконавця, створити потужний креатив і якісно його упакувати.

Як профі своєї справи, ми не обмежуємося однією програмою, а використовуємо той софт, який необхідний у конкретному випадку, по максимуму. Ми працюємо в такому ПО як Adobe After Effects, Cinema 4D, Adobe Premiere, Adobe Illustrator, Photoshop і перелік інших програм залежно від завдань і цілей конкретного проєкту.

Контракт — це ключова частина нашої роботи, адже він є гарантією виконання зобов’язань з обох сторін. Після заповненого вами техзавдання, ми прикріплюємо його до шаблону договору разом із вашими реквізитами та планом робіт. Після ми висилаємо договір на ваше погодження й підписання, а також висилаємо рахунок на передоплату наших послуг. Контракт укладається з генеральним директором вашої компанії, або з іншим довіреним співробітником, які мають підтвердження своїх регалій від гендиректора.

Підписаний вами контракт необхідний у будь-якому випадку. Але якщо проєкт терміновий, то так, роботу можна почати й без підписаного контракту, але тільки за умови внесення передоплати за проєкт. Контракт можна буде підписати вже по ходу виконання робіт.

Це означає, що крім стандартного відеопродакшну ви здобуваєте також високий сервіс і якісний креатив. Адже насправді це ті два аспекти, про які забувають більшість українських відеостудій. І саме ці аспекти виправляє BASED.UA. Ми можемо запропонувати вам максимально широкий асортимент за стилістикою й типам відео, водночас ми вирішимо всі питання щодо роботи з творчими фахівцями. А також ми глибоко занурюємося у ваш бізнес і аналізуємо завдання, з яким ви звертаєтеся, і не боїмося братися за найамбітніші проєкти. Усе це для того, щоби праця наших фахівців і наш талант перетворилися у ваш прибуток.

 

Почніть із малого, наприклад, — з розроблення сценарію з підрядником і все незабаром стане ясно на 70 %. Сценарій якоюсь мірою є частиною техзавдання, тому описавши ВІД і ДО свої очікування від ролика, ви зрозумієте, чи дійсно його створення так вам необхідно.



Важливо розуміти, що маркетинг — це завжди практика. Тільки висуваючи теорії й перевіряючи їх у реальному житті, ви зрозумієте, що реально працює, а від чого потрібно відмовитися. Відеоролики — це не виняток із правил, а просто черговий маркетинговий і рекламний інструмент. З чого тут можна почати? Вивчіть наші кейси, почитайте блог, подивіться YouTube-канал. Одне скажімо точно — на ринку B2С успішність використання роликів давно очевидна. На ринку B2B цей тренд поки тільки набирає обертів. А зробивши ролик, ви вже будете на крок попереду конкурентів. А щоби глядач зрозумів вигоду й і здобув відповіді на основні питання, відеоролик необхідно зробити правильно.

Оцінювати ефективність треба різними способами залежно від бізнес-завдання. Наприклад, для вимірювання ефективності простих завдань є конкретні показники:
  • Клікабельність відео;
  • Кількість переглядів;
  • Лайки й дизлайки;
  • Коментарі, тобто — залучення до відео;
  • Підписка як свідчення реальної зацікавленості;
  • Репости;
  • Утримання, яке визначається через середній час перегляду;
  • Загальний час перегляду;
  • CTR ролика;
  • CTR прев’ю ролика;
  • Повторний перегляд (!), що також відіграє важливу роль для розуміння якості відеоролика. Реально якісну рекламу не гріх і переглянути суто заради естетичного задоволення;
  • Цільова аудиторія, для розуміння, хто дивиться. Це й регіон перегляду, і стать глядача, і джерело трафіку, і пристрої, з яких дивилися, платформа і т.д.;
  • Скільки разів відео з’явилося в результатах пошуку.
Для вимірювання складніших бізнес-задач одного відео як інструменту недостатньо, тут необхідно говорити про стратегії. Для початку, потрібно комплексна рекламна кампанія, вміле просування відразу декількох відеороликів, а також інших інструментів типу перфоманс-маркетингу, ретаргетингу й так далі. Тоді мета медіаплану й показники успішності ролика / роликів визначаються суто індивідуально. Якщо мова йде, як приклад, про іміджеве відео, то це певний тип контенту, де вирішальними чинниками є охоплення, запам’ятовуваність і впізнаваність бренду. Докладніше розповіли у виступі:

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.