Потрібно розуміти, що ціна відео визначається завжди індивідуально. Вирішальними тут є три ключові чинники:
По-перше, ключову роль відіграють технічні вимоги до рівня графіки та анімації, загальна якість візуального складника ролика. Чим ця якість вище, тим, відповідно, вище й ціна.
Створення будь-якого відеоролика — це ланцюжок із послідовних дій. Перша частина — це препродакшн. У нього входять такі етапи:
1. Заповнення Замовником техзавдання;
2. Прорахунок Виконавцем кошторису, варіантів реалізації проєкту, час реалізації та вартість;
3. Вибір відповідного варіанту, погодження умов роботи, підписання контракту на створення ролика;
4. Обов’язковий переклад передоплати;
5. Розроблення й погодження детального сценарію.
Після оформлення техзавдання і сценарію, починається етап продакшну.
За 5 років роботи ми створили понад 100 відеороликів на різні тематики — від простих мобільних додатків до складного інженерного устаткування. Будівництво, фінанси, нафта й газ, hi-tech, блокчейн і криптовалюта, IT-стартапи та низка інших ніш — це все те, що перебуває в нашому портфоліо на цей момент. Потрібно сказати — не кожна відеостудія на українському ринку має подібний досвід роботи. І навіть якщо у вас нова для нас тема, то ми точно робили відеоконтент для аналогічних або суміжних сфер. Тому — зв’яжіться з нами й розкажіть докладніше про свій проєкт!
«Бриф» або ж техзавдання — це документ зі спеціальним переліком питань щодо всіх вимог, побажань та уточнень Замовника до свого проєкту. Бриф потрібен для того, щоб оцінити терміни створення ролика, складність його реалізації та, звичайно ж, ціну за підсумковий продукт.
Насамперед почнемо з очевидних речей — ви маєте зробити краще відео на ринку. На поточний момент, за нашими спостереженнями, для малого й середнього бізнесу вартість кращого відео на ринку — орієнтовно 100–170 тисяч гривень на створення анімаційного ролика і від 350 тисяч гривень на ролик із живим фільмуванням. Крім того, що потрібно розщедритися, також потрібно провести аналіз фірм-конкурентів і вивчити, що вже робили інші компанії, у тому числі й західні, які працюють у цій же сфері. А далі потрібно правильно вибрати Виконавця, створити потужний креатив і якісно його упакувати.
Як профі своєї справи, ми не обмежуємося однією програмою, а використовуємо той софт, який необхідний у конкретному випадку, по максимуму. Ми працюємо в такому ПО як Adobe After Effects, Cinema 4D, Adobe Premiere, Adobe Illustrator, Photoshop і перелік інших програм залежно від завдань і цілей конкретного проєкту.
Контракт — це ключова частина нашої роботи, адже він є гарантією виконання зобов’язань з обох сторін. Після заповненого вами техзавдання, ми прикріплюємо його до шаблону договору разом із вашими реквізитами та планом робіт. Після ми висилаємо договір на ваше погодження й підписання, а також висилаємо рахунок на передоплату наших послуг. Контракт укладається з генеральним директором вашої компанії, або з іншим довіреним співробітником, які мають підтвердження своїх регалій від гендиректора.
Підписаний вами контракт необхідний у будь-якому випадку. Але якщо проєкт терміновий, то так, роботу можна почати й без підписаного контракту, але тільки за умови внесення передоплати за проєкт. Контракт можна буде підписати вже по ходу виконання робіт.
Це означає, що крім стандартного відеопродакшну ви здобуваєте також високий сервіс і якісний креатив. Адже насправді це ті два аспекти, про які забувають більшість українських відеостудій. І саме ці аспекти виправляє BASED.UA. Ми можемо запропонувати вам максимально широкий асортимент за стилістикою й типам відео, водночас ми вирішимо всі питання щодо роботи з творчими фахівцями. А також ми глибоко занурюємося у ваш бізнес і аналізуємо завдання, з яким ви звертаєтеся, і не боїмося братися за найамбітніші проєкти. Усе це для того, щоби праця наших фахівців і наш талант перетворилися у ваш прибуток.
Почніть із малого, наприклад, — з розроблення сценарію з підрядником і все незабаром стане ясно на 70 %. Сценарій якоюсь мірою є частиною техзавдання, тому описавши ВІД і ДО свої очікування від ролика, ви зрозумієте, чи дійсно його створення так вам необхідно.
Важливо розуміти, що маркетинг — це завжди практика. Тільки висуваючи теорії й перевіряючи їх у реальному житті, ви зрозумієте, що реально працює, а від чого потрібно відмовитися. Відеоролики — це не виняток із правил, а просто черговий маркетинговий і рекламний інструмент. З чого тут можна почати? Вивчіть наші кейси, почитайте блог, подивіться YouTube-канал. Одне скажімо точно — на ринку B2С успішність використання роликів давно очевидна. На ринку B2B цей тренд поки тільки набирає обертів. А зробивши ролик, ви вже будете на крок попереду конкурентів. А щоби глядач зрозумів вигоду й і здобув відповіді на основні питання, відеоролик необхідно зробити правильно.
Готові виходити на новий рівень?
Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!