Замовити 3D візуалізацію — щоб уявити промисловий об’єкт, виробництво чи технологічний процес в об’ємному вигляді для ефективного сприйняття та аналізу. Використовуються для реалістичної та переконливої демонстрації. За бажанням клієнта може мати фотореалістичний вигляд, що практично не відрізняється від зйомки фізичного об’єкта.
Інноваційні інструменти в галузі дизайну продовжують дивувати, при цьому розвиваючись та надаючи все новіші продукти. Сьогодні 3D-графіка зайняла чільне місце у повсякденному житті людини. Результат 3D-візуалізації предметів можна побачити у соціальних мережах, на телебаченні, на афішах і журналах, на вітринах бутиків і рекламних банерах. 3D-графіка не поступається професійно виконаній фотографії, а навіть перевершує її.
Що таке 3D-візуалізація
Поняття 3D-візуалізації передбачає комплекс певних інструментів та прийомів, які застосовуються для відтворення об’ємних об’єктів у тривимірному просторі.
Особливо часто застосовується 3D-візуалізація у тих випадках, коли немає можливості або ж нераціонально проводити живу зйомку. Завдяки візуалізації можна отримати яскраві, чіткі, об’ємні зображення, використовуючи фотореалістичні композиції. Також можна створити предметні 3D візуалізації, де прозоре тло, необхідний ракурс і необхідне масштабне співвідношення, що дасть можливість вписати готові зображення в будь-який макет.
У яких галузях застосовується візуалізація предметів?
Візуалізація об’єкта дозволяє побачити готовий продукт ще до його створення, що допомагає зрозуміти потребу споживача у тому чи іншому товарі, представленому ринку як рекламного продукту. Також предметна візуалізація дозволяє виключити недоліки у багатьох проєктах до їхнього виготовлення.
До областей застосування 3D-моделювання слід зарахувати такі:
3D візуалізація об’єкта стає невід’ємною частиною багатьох сфер, що дозволяє по праву вважати її незамінним атрибутом більшості галузей та сфер діяльності.
Стадії розробки об’єктів
Розробка 3D моделі здійснюється у кілька етапів, а саме:
Вартість 3D візуалізації – від чого залежить?
Ціна візуалізації 3D-моделі безпосередньо залежить від складності проекту. Метою процесу є створення зображення будівельного чи архітектурного об’єкта, а також інтер’єрних чи меблевих каталогів у тривимірній графіці.
На вартість 3D візуалізації впливає:
Остаточна вартість та терміни виконання робіт обумовлюються за підсумками вивчення технічного завдання.
Чому варто замовити 3D-візуалізацію проекту у нас?
У компанії «Based» чудова команда кваліфікованих фахівців із величезним досвідом, що дозволить нашим клієнтам суттєво заощадити час та гроші на підборі виконавців.
Ми виконуємо роботу якісно та швидко, застосовуючи інноваційні розробки в галузі програмного забезпечення, використовуючи при цьому найбільш продуктивну апаратуру.
До основних переваг студії «Based» слід зарахувати:
При замовленні предметної 3D візуалізації промислових об’єктів у нашій студії, наші клієнти завжди отримують високоякісний продукт у найкоротші терміни.
У нашій студії 3D-візуалізації можна замовити розробку анімаційних проектів для бізнесу за найприйнятнішими цінами. Скористатися нашими послугами можна у Києві, Харкові, Одесі, Львові, Дніпрі та інших містах на території України.
Показує те, чого ще немає чи можливо лише в майбутньому.
Демонструє роботу об’єкта та його обладнання.
Наочно показує всі етапи виробництва та формує довіру в покупця.
Ідеально підходить для презентації на виставках.
якщо потрібно показати, як функціонує організм людини.
якщо хочете залучити інвесторів до будівництва нерухомості.
якщо створили новий продукт, і необхідно показати принципи роботи.
якщо головна мета — спростити технічну сторону виробництва на заводі.
Не знаєте, який пакет послуг вибрати?
Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!
Агентство «based.ua» займається розробкою лише унікального та оригінального відео, тому ціна проекту завжди обговорюється індивідуально. Загальну вартість проекту ми завжди вираховуємо виходячи з техзавдання. Ось як ми визначаємо ціну наших послуг:
Базовий
Вартість - від 575 USD\15 235 UAH;
Над проєктом працює 2-3 спеціалісти. Ролик вирішує прості завдання: пояснити принцип дії, показати переваги, донести ідею, продемонструвати товар або послугу.
Професійний
Від 2750 USD\72 850 UAH;
Ролик призначений на вирішення вужчого спектра завдань. Така робота - це створення справжнісінького рекламного відео для телебачення або YouTube; створення 2D-історій зі складним сценарієм, анімованих 3D-візуалізацій із високорівневою деталізацією тощо. Над створенням проєкту бере участь ціла команда, у якій перебувають щонайменше п'ятеро працівників.
Преміум
Від 6000 USD\159 000 UAH;
Оригінальний, неповторний та складний у виконанні відеоконтент на замовлення. У таких відеороликах ми вирішуємо нетипові та творчі завдання. Над подібними проєктами працює велика команда від 10 осіб. У роликах такого формату ми застосовуємо найскладніші візуальні ефекти та використовуємо комп'ютерну графіку high-end класу. Проєкти такого масштабу – справжній виклик для нас.
Звісно, все починається з ідеї. Її нам можете розповісти ви або ж, якщо вам необхідне створення відео, анімації, презентації чи будь-якого іншого медіапродукту під певне завдання, ми можемо самостійно його вигадати, після чого затвердити з вами. В ідею входить те, що саме доноситиме ролик для глядача, загальна концепція відео, а також те, чим відео виділятиметься серед контенту конкурентів. Визначитись з ідеєю дуже важливо, оскільки саме на її основі відбуватиметься підбір референсів (прикладів) для вирішення задачі.
Після того, як ідея була затверджена, ми починаємо підбирати референси (приклади) до її втілення. Це можуть бути як відео, так і фото з цікавими візуальними рішеннями, кольоровою гамою або настроєм. На цьому етапі ми шукаємо стилістику та прийоми, які будуть використані у відео, або ж визначаємося з тим, що вигадуватимемо щось унікальне. Цей етап важливий тим, що в майбутньому допоможе розширити межі мозкового штурму, спрямувати думки команди до креативних ідей та їх незвичайних втілень.
На етапі мозкового штурму ми робимо уточнення втілення ідеї. Якщо клієнту потрібно придумати щось нове, ми сідаємо командою за стіл і починаємо брейншторм, під час якого ми вигадуємо нову концепцію, прийоми, візуальні ефекти, за допомогою яких буде здійснено ролик. Цей етап допомагає визначитися з концепцією проєкту та створити приблизні нариси майбутнього сценарію.
Звісно, куди ж без детально прописаного сценарію? Це обов’язкова частина створення будь-якого відео, тому що під час фінальної анімації можуть бути втрачені дуже важливі деталі, якщо їх попередньо не врахувати у сценарному плані. Основа цього етапу — текстова візуалізація майбутніх сцен проекту. Графічний дизайнер під час розкадровки спирається саме на сценарій.
Після написання сценарію ми приступаємо до його розкадрування. На цьому етапі малюються в ескізах основні сцени, які будуть у відео. Цей етап є попереднім перед аніматикою та анімуванням. Він допомагає зрозуміти послідовність дій, рухів та процесів у майбутньому проекті. Саме з розкадрування моушндизайнер приступає до створення аніматика.
Після рокзадровки наші фахівці розпочинають роботу над попередньою анімацією, без текстурування, рендерингу та постпродакшну. Даний етап дозволяє клієнтам побачити попередню картинку проекту, готову композиційну анімацію простого характеру, а фахівцям з відеографіки бути впевненими, що вони рухаються в правильному напрямку. Узгодження аніматики є важливим етапом, оскільки на ньому ще можна вносити значні виправлення.
Після того, як узгодили аніматик, ми починаємо текстурувати анімацію, додавати звуки, створювати рендеринг і постпродакшн. Анімація – це найвідповідальніша частина створення проєкту, тому що у фіналі клієнти отримують готовий, деталізований відеоролик, анімацію, моушндизайн або інший обраний ними проєкт.
Ролик для АЗС "Перон"
АЗС «ПЕРОН» від імені директора Богатирьової О.В. висловлює подяку та вдячність компанії відеопродакшену «BASED.UA» за плідну роботу над створенням анімаційного контенту для led екранів. Ми залишилися задоволеними результатом. Ролики відображають задум, який ми хотіли донести до споживача.
Богатирьова О.В., директор
3D промо анімаційний ролик для виробника фарб
ТОВ фірми "Фронт" висловлює свою вдячність дизайну студії "Based" за розробку креативного рекламного відеоролика для нашої торгової марки. Творчий підхід дизайн студії зміг якісно та доступно за допомогою анімації донести ідею нашого продукту.
Набір анімованих сторіс для Інстаграм
Хлопці зробили набір анімованих сторіс для мого інстаграм магазину. Втілили всі забаганки та побажання, ще й зробили дві додаткові версії. Я залишилася задоволеною:)
Анастасія Ніконова, bearshop
Анімований банер на led екран
Виникла потреба анімувати вже готовий дизайн макета для зовнішньої реклами. Агенство Based.ua оперативно виконали завдання за поставлений термін, з урахуванням всіх правок та побажань.
Лілія Ісакова, Менеджер з реклами ТОВ «ОМЕГА»
Проморолик для програми
Постало завдання пояснити користувачам внутрішню механіку програми - візуально. Вирішили зробити відеоролик на 20-25 секунд без зйомки, але з анімацією. Хлопці вигадали концепт, написали сценарій, і реалізували ролик за два тижні і ще й озвучили його:) Ми залишилися дуже задоволені!
Максим Новіков, forecast
Вебшоуріл
Замовили у агентства Based вебшоуріл. Тепер він прикрашає наш вебсайт студії. Виглядає яскраво, одразу привертає увагу. Будемо співпрацювати й надалі!
Євген, Digital Агенство "Серйозність" serious.com.ua
Готові виходити на новий рівень?
Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!