Створення анімації логотипу

Замовити анімований логотип — це помітний та динамічний елемент фірмового стилю компанії, оригінальний спосіб представлення бренду. Анімація варіюється від простих рухів до повноцінного та унікального дизайн-концепту появи лого, у межах 5–30 секунд.

Анімований логотип – це обличчя бренду, він виконується у 2D та 3D форматі. Це унікальний знак компанії, він надає їй впізнаваності, його можна використовувати в соціальних мережах, вебсайтах, телебаченні або розміщувати на сайті виробника.

2D та 3D-анімації логотипу в порівнянні зі статичним лого виглядають більш оригінально та незвичайно. Вони привертають та утримують увагу глядача, допомагають залучити аудиторію та виділитися на тлі конкурентів. Використання анімованого логотипу є успішним маркетинговим ходом, що дозволяє стрімко розвиватися бізнесу.

Анімація лого бренду необхідна для:

  •       збільшення привабливості підприємства;
  •       розширення аудиторії;
  •       підкреслення переваг;
  •       кращого запам’ятовування марки.

Замовити анімацію логотипу можна за прийнятною ціною студії Based. Команда справжніх професіоналів швидко розробить макет, підбере образ та зробить GIF-анімацію. Клієнт отримає максимально швидко готове замовлення, виконане відповідно до технічного завдання.

Які етапи створення анімованого логотипу

Перш ніж приступати до опису етапів створення анімованого логотипу, слід розібратися в існуючих різновидах. Клієнт повинен визначитись, який логотип бренду йому необхідно зробити.

Тому слід знати, що існує два основних різновиди анімації, а саме:

  •       2D-анімації – більш спрощений тип анімації, логотип може змінювати форму, рухатись, зникати або з’являтися, на завершальному етапі він з’являється у цілісному образі;
  •       3D-анімації – складніше відображаються об’єкти, вони мають унікальну текстуру, такий логотип може представляти невеликий ролик, у фіналі якого візуалізується лінотип компанії.

Після того, як клієнт визначиться із різновидами анімації, запускається процес її створення. Він включає кілька етапів:

  1. Погодження проєкту – складається попередній бюджет, обумовлюються вимоги.
  2. Проводиться маркетинговий аналіз – спираючись на конкуруючі компанії, з’ясовується спрямованість роботи підприємства.
  3. Розробляється концепт компанії, підбирається кілька варіантів погодження із замовником.
  4. Створюється анімаційний логотип із статичного зображення, додатково можуть додаватися звукові ефекти, музичний супровід або озвучення.

Зробити анімований логотип можна самостійно, проте доведеться витратити багато часу на навчання з різними програмами. Надійніше довіритися фахівцям. Вони здатні швидко анімувати зображення, надавши йому необхідної форми.

Для чого замовляють анімаційну версію лого

Анімоване лого чудово підійде для відеопрезентації або створення роликів, його можуть використовувати на виставках своєї продукції

Основні причини замовлення логотипу з анімацією:

  •       підвищення впізнаваності – створення такого типу реклами бренду створює більш незабутній образ у свідомості споживача;
  •       привернення уваги – такого типу логотип налаштований на емоційний зв’язок з аудиторією, що підвищує ймовірність залучення потенційних покупців;
  •       економія бюджету та доступність – менш витратно зробити тривимірну відеоанімацію, ніж постійно оновлювати стратегію просування маркетингового матеріалу;
  •       професійний підхід – анімований логотип можна додавати до знятого ролика, навчального фільму, страртапу або презентації.

Сучасний ринок рекламної продукції не стоїть на місці, а з кожним роком удосконалюється, тому відомим компаніям необхідно входити до топових списків.

Де використовується створений анімований логотип

Можна виділити основні платформи, де можна використовувати анімаційний логотип:

  •       у вигляді заставки або кінцівки в навчальної презентації, відео, семінарах, він використовується як інтро, сприяє поліпшенню впізнаваності бренду, наприкінці його вставляють для заклику до дії;
  •       прикріплюється до відео, при цьому використовується зменшена версія тривимірного логотипу з анімованими об’єктами;
  •       розміщується на вебсайті компанії у вигляді постійного логотипу;
  •       додають у стрічку в соціальних мережах: Facebook, Instagram, Twitter або Вконтакте.

При проведенні маркетингових досліджень було виявлено, що сучасний споживач краще фокусує свою увагу на об’єктах, що рухаються, ніж на статичних картинках. Тому їх вигідніше використовувати у рекламній сфері.

Від чого залежить вартість анімаційного логотипу

Створення анімованого лого не займає багато часу, особливо якщо надаються вихідні дані. На ціну впливає:

  •       тривалість анімації;
  •       вид об’ємного зображення, що рухається;
  •       кількість та складність анімованих об’єктів;
  •       наявність чи відсутність звукових ефектів;
  •       терміновість виконання замовлення.

Чим менше часу на виконання роботи, тим дорожче буде оплата створення анімації логотипу. Детальне опрацювання логотипу може займати до кількох тижнів, особливо якщо потрібно дотримуватися певного стилю, зробити озвучку, додавати ефекти.

На що звернути увагу перед замовленням анімованого логотипу

Перш ніж зробити замовлення анімацію логотипу варто ознайомитися з прикладами конкуруючих компаній, це допоможе визначитися зі стилем, образами та виглядом. Крім цього варто:

  •       розробити ідею компанії;
  •       визначитись із призначенням логотипу;
  •       вибрати звук або музичний супровід.

Щоб зробити якісне анімаційне лого із впливом на свідомість покупця, його варто замовити у професіоналів із багаторічним досвідом роботи у рекламній сфері.

Чому варто скористатися нашими послугами

Варто сказати про основні переваги придбання готового анімованого логотипу у професійній студії:

  •       створення яскравих 2D і 3D-логотипів, що запам’ятовуються;
  •       якісне опрацювання графіки, звучання;
  •       швидкість виконання проєкту.

Замовити послугу можна у великих містах України: у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові у будь-який час, якщо звернутися до студії Based. Ціна анімації логотипу розраховується в індивідуальному порядку та залежить від багатьох факторів.

Які завдання вирішує

Виділяє компанію на фоні конкурентів і здатна зробити анімацію власною фішкою.

Краще запам’ятовується глядачеві, ніж звичайне лого у вигляді картинки.

Стає важливою частиною фірмового стилю компанії.

З першого погляду викликає позитивні емоції в глядача.

Замовте, якщо

якщо хочете розповісти історію, чим займається компанія чи показати унікальність продукту.

якщо бажаєте, щоби клієнти охоче ділилися вашим відео з іншими людьми.

якщо необхідно створити потужний інструмент для медіабрендингу.

якщо потрібно зробити айдентику візуально привабливою та максимально ідейною.

Не знаєте, який пакет послуг вибрати?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

Яка ціна наших послуг?

Агентство «based.ua» займається розробкою лише унікального та оригінального відео, тому ціна проекту завжди обговорюється індивідуально. Загальну вартість проекту ми завжди вираховуємо виходячи з техзавдання. Ось як ми визначаємо ціну наших послуг:

Базовий

Вартість - від 575 USD\15 235 UAH;

Це відеопродукт базового рівня;

Над проєктом працює 2-3 спеціалісти. Ролик вирішує прості завдання: пояснити принцип дії, показати переваги, донести ідею, продемонструвати товар або послугу.

Професійний

Від 2750 USD\72 850 UAH;

Відео, що виходить за рамки стандартного.

Ролик призначений на вирішення вужчого спектра завдань. Така робота - це створення справжнісінького рекламного відео для телебачення або YouTube; створення 2D-історій зі складним сценарієм, анімованих 3D-візуалізацій із високорівневою деталізацією тощо. Над створенням проєкту бере участь ціла команда, у якій перебувають щонайменше п'ятеро працівників.

Преміум

Від 6000 USD\159 000 UAH;

Ексклюзивний та складний у виконанні відеоролик на замовлення;

Оригінальний, неповторний та складний у виконанні відеоконтент на замовлення. У таких відеороликах ми вирішуємо нетипові та творчі завдання. Над подібними проєктами працює велика команда від 10 осіб. У роликах такого формату ми застосовуємо найскладніші візуальні ефекти та використовуємо комп'ютерну графіку high-end класу. Проєкти такого масштабу – справжній виклик для нас.

Приклади робіт

Робочий процес

1
1. Ідея

Звісно, ​​все починається з ідеї. Її нам можете розповісти ви або ж, якщо вам необхідне створення відео, анімації, презентації чи будь-якого іншого медіапродукту під певне завдання, ми можемо самостійно його вигадати, після чого затвердити з вами. В ідею входить те, що саме доноситиме ролик для глядача, загальна концепція відео, а також те, чим відео виділятиметься серед контенту конкурентів. Визначитись з ідеєю дуже важливо, оскільки саме на її основі відбуватиметься підбір референсів (прикладів) для вирішення задачі.

2
2. Підбір референсів

Після того, як ідея була затверджена, ми починаємо підбирати референси (приклади) до її втілення. Це можуть бути як відео, так і фото з цікавими візуальними рішеннями, кольоровою гамою або настроєм. На цьому етапі ми шукаємо стилістику та прийоми, які будуть використані у відео, або ж визначаємося з тим, що вигадуватимемо щось унікальне. Цей етап важливий тим, що в майбутньому допоможе розширити межі мозкового штурму, спрямувати думки команди до креативних ідей та їх незвичайних втілень.

3
3. Брейншторм

На етапі мозкового штурму ми робимо уточнення втілення ідеї. Якщо клієнту потрібно придумати щось нове, ми сідаємо командою за стіл і починаємо брейншторм, під час якого ми вигадуємо нову концепцію, прийоми, візуальні ефекти, за допомогою яких буде здійснено ролик. Цей етап допомагає визначитися з концепцією проєкту та створити приблизні нариси майбутнього сценарію.

4
4. Сценарій

Звісно, ​​куди ж без детально прописаного сценарію? Це обов’язкова частина створення будь-якого відео, тому що під час фінальної анімації можуть бути втрачені дуже важливі деталі, якщо їх попередньо не врахувати у сценарному плані. Основа цього етапу — текстова візуалізація майбутніх сцен проекту. Графічний дизайнер під час розкадровки спирається саме на сценарій.

5
5. Розкадровка

Після написання сценарію ми приступаємо до його розкадрування. На цьому етапі малюються в ескізах основні сцени, які будуть у відео. Цей етап є попереднім перед аніматикою та анімуванням. Він допомагає зрозуміти послідовність дій, рухів та процесів у майбутньому проекті. Саме з розкадрування моушндизайнер приступає до створення аніматика.

6
6. Аніматик

Після рокзадровки наші фахівці розпочинають роботу над попередньою анімацією, без текстурування, рендерингу та постпродакшну. Даний етап дозволяє клієнтам побачити попередню картинку проекту, готову композиційну анімацію простого характеру, а фахівцям з відеографіки бути впевненими, що вони рухаються в правильному напрямку. Узгодження аніматики є важливим етапом, оскільки на ньому ще можна вносити значні виправлення. 

7
7. Створення анімації

Після того, як узгодили аніматик, ми починаємо текстурувати анімацію, додавати звуки, створювати рендеринг і постпродакшн. Анімація – це найвідповідальніша частина створення проєкту, тому що у фіналі клієнти отримують готовий, деталізований відеоролик, анімацію, моушндизайн або інший обраний ними проєкт.

Відгуки клієнтів

Ролик для АЗС "Перон"

АЗС «ПЕРОН» від імені директора Богатирьової О.В. висловлює подяку та вдячність компанії відеопродакшену «BASED.UA» за плідну роботу над створенням анімаційного контенту для led екранів. Ми залишилися задоволеними результатом. Ролики відображають задум, який ми хотіли донести до споживача.

Богатирьова О.В., директор

3D промо анімаційний ролик для виробника фарб

ТОВ фірми "Фронт" висловлює свою вдячність дизайну студії "Based" за розробку креативного рекламного відеоролика для нашої торгової марки. Творчий підхід дизайн студії зміг якісно та доступно за допомогою анімації донести ідею нашого продукту.

Набір анімованих сторіс для Інстаграм

Хлопці зробили набір анімованих сторіс для мого інстаграм магазину. Втілили всі забаганки та побажання, ще й зробили дві додаткові версії. Я залишилася задоволеною:)

Анастасія Ніконова, bearshop

Анімований банер на led екран

Виникла потреба анімувати вже готовий дизайн макета для зовнішньої реклами. Агенство Based.ua оперативно виконали завдання за поставлений термін, з урахуванням всіх правок та побажань.

Лілія Ісакова, Менеджер з реклами ТОВ «ОМЕГА»

Проморолик для програми

Постало завдання пояснити користувачам внутрішню механіку програми - візуально. Вирішили зробити відеоролик на 20-25 секунд без зйомки, але з анімацією. Хлопці вигадали концепт, написали сценарій, і реалізували ролик за два тижні і ще й озвучили його:) Ми залишилися дуже задоволені!

Максим Новіков, forecast

Вебшоуріл

Замовили у агентства Based вебшоуріл. Тепер він прикрашає наш вебсайт студії. Виглядає яскраво, одразу привертає увагу. Будемо співпрацювати й надалі!

Євген, Digital Агенство "Серйозність" serious.com.ua

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.