Створення 3D анімації

Замовити 3D анімацію для бізнесу — 3D анімаційний ролик стане локомотивом маркетингу та підвищить цінність вашої пропозиції в очах клієнтів та партнерів, а отже, збільшить середній чек.

«У своїй найпростішій формі 3D-анімація — це процес створення тривимірних зображень, що рухаються в цифровому середовищі».

Якщо ви шукаєте новий телевізор, продавець порадить вам 3D. Коли ви йдете в кінотеатр, щоб подивитися анімаційний фільм з дітьми, враження будуть візуально багатшими, якщо ви оберете 3D-версію.

Що таке 3D-анімація

3D-анімація передбачає створення тривимірних рухомих зображень у цифрі. 3D-моделі у програмному забезпеченні для 3D-моделювання ретельно обробляються, щоб вони виглядали як справжні рухливі об’єкти.

Як і у випадку з традиційною анімацією, мета 3D полягає в тому, щоб змусити її виглядати на екрані так, ніби зображення дійсно рухаються, хоча насправді вони – це серія послідовних малюнків, які відображаються в дуже швидкій послідовності.

3D-технології також є у пресі, рекламі, комп’ютерних іграх, архітектурі, біотехнологіях, автомобілебудуванні — майже всі галузі промисловості можуть їх використовувати. Якщо це те, що ви хотіли б увімкнути у відео на своєму веб-сайті або використовувати для бізнес-презентацій в цілому, варто вивчити наші продукти.

Процес створення 3D анімації

Процес створення 3D-моделі може здійснюватися безліччю способів. Все залежить від цілей, термінів, складності виконання та інших особливостей виробництва. Основні стадії підготовки 3D графіки припускають:

  •       моделювання – це перший етап створення 3D моделі об’єкта. Основне завдання – візуалізація об’ємного зображення;
  •       текстурування – найважливіший етап у створенні 3D графіки об’єктів, завдяки якому поверхні надаються властивості та параметри для реалістичності;
  •       анімація – на етапі компонування та розробки тривимірних об’єктів позиціонуються таким чином, що створюється враження, ніби на екрані дійсно відбувається рух. Тут кожен об’єкт та персонаж анімується 3D-аніматорами;
  •       рендер — подібно до відео, рендеринг — це те, що завершує процес, відображаючи остаточний результат процесу.

Крім основних етапів, пов’язаних з 3D-об’єктами, є окремі етапи, за якими слідує команда, включаючи:

  •       осмислення та створення розкадрування;
  •       виготовлення 3d моделей;
  •       текстурування, риґінг та анімація;
  •       освітлення та налаштування камер;
  •       рендеринг;
  •       складання та застосування спецефектів;
  •       музика, фолі та монтаж;
  •       остаточний результат.

Вартість анімованого 3D відеоролика – ціна в Україні

Більшість людей, які цікавляться технологією 3D, не розуміють, скільки часу, грошей та зусиль йде на розробку високоякісних анімаційних відео роликів. Загалом, для створення справжнього шедевра потрібно, щоб аніматор знав анатомію, фізику, принципи анімації та мав навички малювання. Але якщо заглибитися в процес виробництва відео, ви побачите, що за ним стоять багато професіоналів — арт-директорів, концепт-художників, дизайнерів персонажів, розробників 3D-моделей, аніматорів, технічних художників, сценаристів, звукорежисерів та інших.

Наша компанія вважаємо дуже важливим моментом показати нашим клієнтам, що саме стоїть за 3D виробництвом. Це допоможе не лише познайомитись з нашими послугами, а й полегшити співпрацю зі студією. Дуже важливо знати ціну наших робіт перед плануванням проєкту та його бюджету. Цей посібник, свого роду калькулятор вартості, допоможе визначити, що ви хочете бачити у своєму 3D проекті.

Індустрія анімації часто вважається дорогим продуктом, але насправді вартість робіт у 3D варіюється від проєкту до проєкту і, звичайно, від студії до студії. Кожен проєкт індивідуальний — скільки часу займає, хто є цільовою аудиторією, який бюджет.

Вартість наших послуг залежить від різних художніх стилів, дизайну персонажів, складності тощо.

Чинники, що впливають на остаточну вартість 3D анімації

Вартість наших послуг залежить від кількості анімованих персонажів або об’єктів у сцені та ступеня складності.

  1. Тривалість анімації

Це один із важливих факторів при формуванні остаточної ціни. За збільшення довжини ролика ціна також зростатиме. Як правило, довгі матеріали необхідні для відображення більшої кількості візуальних ефектів та вимагають більше навичок та часу на рендеринг. Ви можете оцінити вартість в хвилину або в секунду, коли йдеться про мультфільми, пояснювальні або промо-ролики, коли доступне промотування. В іграх вартість залежить від кількості анімованих персонажів або об’єктів у сцені та ступеня складності.

  1. Складність створення 3D-графіки

Чим більше деталей в анімації, тим вищою буде вартість. Деталі, які додають складності, – це персонажі та їхні рухи у динамічних сценах. Може знадобитися команда з 10 фахівців, щоб створити ілюзію руху в деталізованому тривимірному середовищі для сюжету, заснованого на персонажах, тоді як 2D-аніматор зможе змусити плоскі об’єкти рухатися дуже динамічно. Ось чому формат 2D дешевший за 3D. Більше того, опрацювання фігур поєднується з 3D-моделюванням — скульптур від загальних форм до конкретних деталей за допомогою різних інструментів.

  1. Тип 3D анімації.

Мистецтво 3D пройшло довгий шлях, щоб мати у своєму акаунті безліч типів: цифрових відео та фільмів, інтерактивні ролики, віртуальну реальність і т.д. Ви можете дізнатися більше про типи анімації, які також можуть вплинути на остаточний результат вартості проєкту. Методи, дизайн, підходи відрізняються від проєкту до проєкту, що потребує більш докладних специфікацій для подальшого бюджетного кошторису. Деякі менш складні і трудомісткі, ніж інші. Таким чином, ви менше платитимете за технічно прості відеоролики і більше, наприклад, за анімацію в іграх VR.

  1. Дизайн 3D-персонажів та художній стиль

Чим більш деталізований персонаж, тим більше маніпуляцій потрібно для налаштування в реальних умовах. Встановлюються спеціальні текстури, матеріали та правильне освітлення, щоб об’єкти виглядали природно. Крім того, чим більше рухається тривимірний персонаж, тим більше зусиль потрібно для забезпечення плавності всіх рухів, жестів та пози для створення цілісного зображення.

Кожна робота виконана у певному графічному стилі, щоб підкреслити візуальну ідентичність, обрану для контенту, що передається. Вона заснована на мистецькому баченні, сформульованому на початок проекту. Загалом вам пропонується вибрати між абстрактною, реалістичною, фотореалістичною, стилізованою або мультяшною графікою. Кількість стилів постійно зростає, і це пов’язано не так з тим, як створюються 3D-моделі, а з тим, як вони використовуються і для чого. Стилізований, барвистий та мультяшний об’єкт застосовується для дітей в освітніх чи розважальних проєктах або для дорослих у казуальних іграх.

В іграх для ПК та консолей ви знайдете фотореалістичний темний графічний стиль, що широко використовується для занурення гравців у реальне середовище, таке як шутери, дія яких відбувається під час війни. На щастя, технології дозволяють ігровим художникам створювати зображення, які можуть імітувати реальний світ із приголомшливими візуальними ефектами. Окрім візуальних аспектів кожного проєкту, художній стиль визначає вартість, а також усі попередні пункти. Як правило, для відображення реалістичних 3D персонажів потрібно більше часу та навичок, ніж для налаштування мультфільмів.

  1. Обсяг робіт з 3D-анімації

Ви можете попросити анімувати вже створені 3D-моделі або попрацювати над поставленим завданням з нуля — починаючи з вивчення всіх ідей, цінних для проекту, створення спільного розкадрування. У результаті виконання певних робочих функцій будуть задіяні різні команди. Залежно від проєкту кількість кроків може змінюватись. Для створення живих героїв ріґінг – важливий крок у налаштуванні керованого скелета персонажа, який призначений для подальших маніпуляцій. Але якщо ви додасте створення концепції, розкадрування, текстурування, то процес займе більше часу, щоб отримати остаточний результат. Будь-які з цих напрямів роботи заздалегідь обговорюються та ретельно плануються, щоб отримати точний кошторис витрат.

  1. Кількість експертів та їх кваліфікація

Важливо пам’ятати, що 3D-анімація – це міждисциплінарне завдання, яке виконує команда креативників з різними навичками. Хтось має створювати концепції, хтось втілює їх у життя. Як ми вже говорили, обсяг робіт визначає необхідну кількість членів команди. Для середнього проєкту потрібно найняти 5-7 фахівців, щоб побачити добре продуману анімацію. Під керівництвом арт-директора команда комп’ютерних художників та моделістів будуватиме візуальні образи так, щоб вони відповідали заданому стилю. Команда буде застосовувати модель, дизайн персонажів для створення ілюзії руху. Фахівцям необхідно розуміти, який час використовувати, коли редагувати, як рухатимуться персонажі, яке тло найкраще підходить для конкретної сцени.

Чому варто замовляти графічну анімацію у нас 

У нас зібрано кращу команду кваліфікованих фахівців з величезним досвідом, що дозволить нашим клієнтам суттєво заощадити час та гроші на підборі виконавців.

Ми виконуємо поставлені нам завдання якісно та швидко завдяки застосуванню інноваційних розробок у галузі програмного забезпечення, використовуючи при цьому найбільш продуктивну апаратуру.

Серед основних переваг студії “Based” слід виділити такі:

  1. Наша компанія співпрацює лише за умови підписаного офіційного договору, оскільки ми гарантуємо виконання робіт у зазначені терміни.
  2. Найчастіше, ми ведемо проєкти «під ключ», підбираючи індивідуальний підхід до споживача, що задовольняє його навіть найсміливіші фантазії та потреби.
  3. Ми надаємо гідну якість наших робіт, що поряд із доступними цінами є беззаперечним фактором для наших клієнтів.
  4. Наші фахівці підбирають найбільш раціональне рішення, виходячи з усіх побажань споживача, враховуючи при цьому його бюджет.

У нас можна вигідно замовити рекламний анімаційний ролик на замовлення для стартапу, а також 3D анімацію для представлення бренду за найкращими цінами. Серед безлічі послуг, які надає компанія «Based», є створення 3D візуалізації, архітектурна анімація, тривимірне моделювання та багато іншого, що дозволить розкрутити бізнес, надати споживачеві новий продукт і прорекламувати послугу.

Які завдання вирішує

Виразно та точно демонструє досягнення компанії на презентаціях та форумах.

Привертає увагу, викликає інтерес до бренду.

Допомагає виділитися на фоні роликів, знятих із живими акторами.

Створює для компанії репутацію надійного та солідного гравця на ринку.

Замовте, якщо

якщо хочете досягти ефекту, зробивши продукт яскравим і незабутнім.

якщо 2д анімація не підходить для бізнес-моделі вашої компанії.

якщо необхідно зробити компанію більш впізнаваною на ринку.

якщо необхідно створити навчальний ролик або презентацію з унікальними персонажами та оточенням.

Не знаєте, який пакет послуг вибрати?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

Яка ціна наших послуг?

Агентство «based.ua» займається розробкою лише унікального та оригінального відео, тому ціна проекту завжди обговорюється індивідуально. Загальну вартість проекту ми завжди вираховуємо виходячи з техзавдання. Ось як ми визначаємо ціну наших послуг:

Базовий

Вартість - від 575 USD\15 235 UAH;

Це відеопродукт базового рівня;

Над проєктом працює 2-3 спеціалісти. Ролик вирішує прості завдання: пояснити принцип дії, показати переваги, донести ідею, продемонструвати товар або послугу.

Професійний

Від 2750 USD\72 850 UAH;

Відео, що виходить за рамки стандартного.

Ролик призначений на вирішення вужчого спектра завдань. Така робота - це створення справжнісінького рекламного відео для телебачення або YouTube; створення 2D-історій зі складним сценарієм, анімованих 3D-візуалізацій із високорівневою деталізацією тощо. Над створенням проєкту бере участь ціла команда, у якій перебувають щонайменше п'ятеро працівників.

Преміум

Від 6000 USD\159 000 UAH;

Ексклюзивний та складний у виконанні відеоролик на замовлення;

Оригінальний, неповторний та складний у виконанні відеоконтент на замовлення. У таких відеороликах ми вирішуємо нетипові та творчі завдання. Над подібними проєктами працює велика команда від 10 осіб. У роликах такого формату ми застосовуємо найскладніші візуальні ефекти та використовуємо комп'ютерну графіку high-end класу. Проєкти такого масштабу – справжній виклик для нас.

Приклади робіт

Робочий процес

1
1. Ідея

Звісно, ​​все починається з ідеї. Її нам можете розповісти ви або ж, якщо вам необхідне створення відео, анімації, презентації чи будь-якого іншого медіапродукту під певне завдання, ми можемо самостійно його вигадати, після чого затвердити з вами. В ідею входить те, що саме доноситиме ролик для глядача, загальна концепція відео, а також те, чим відео виділятиметься серед контенту конкурентів. Визначитись з ідеєю дуже важливо, оскільки саме на її основі відбуватиметься підбір референсів (прикладів) для вирішення задачі.

2
2. Підбір референсів

Після того, як ідея була затверджена, ми починаємо підбирати референси (приклади) до її втілення. Це можуть бути як відео, так і фото з цікавими візуальними рішеннями, кольоровою гамою або настроєм. На цьому етапі ми шукаємо стилістику та прийоми, які будуть використані у відео, або ж визначаємося з тим, що вигадуватимемо щось унікальне. Цей етап важливий тим, що в майбутньому допоможе розширити межі мозкового штурму, спрямувати думки команди до креативних ідей та їх незвичайних втілень.

3
3. Брейншторм

На етапі мозкового штурму ми робимо уточнення втілення ідеї. Якщо клієнту потрібно придумати щось нове, ми сідаємо командою за стіл і починаємо брейншторм, під час якого ми вигадуємо нову концепцію, прийоми, візуальні ефекти, за допомогою яких буде здійснено ролик. Цей етап допомагає визначитися з концепцією проєкту та створити приблизні нариси майбутнього сценарію.

4
4. Сценарій

Звісно, ​​куди ж без детально прописаного сценарію? Це обов’язкова частина створення будь-якого відео, тому що під час фінальної анімації можуть бути втрачені дуже важливі деталі, якщо їх попередньо не врахувати у сценарному плані. Основа цього етапу — текстова візуалізація майбутніх сцен проекту. Графічний дизайнер під час розкадровки спирається саме на сценарій.

5
5. Розкадровка

Після написання сценарію ми приступаємо до його розкадрування. На цьому етапі малюються в ескізах основні сцени, які будуть у відео. Цей етап є попереднім перед аніматикою та анімуванням. Він допомагає зрозуміти послідовність дій, рухів та процесів у майбутньому проекті. Саме з розкадрування моушндизайнер приступає до створення аніматика.

6
6. Аніматик

Після рокзадровки наші фахівці розпочинають роботу над попередньою анімацією, без текстурування, рендерингу та постпродакшну. Даний етап дозволяє клієнтам побачити попередню картинку проекту, готову композиційну анімацію простого характеру, а фахівцям з відеографіки бути впевненими, що вони рухаються в правильному напрямку. Узгодження аніматики є важливим етапом, оскільки на ньому ще можна вносити значні виправлення. 

7
7. Створення анімації

Після того, як узгодили аніматик, ми починаємо текстурувати анімацію, додавати звуки, створювати рендеринг і постпродакшн. Анімація – це найвідповідальніша частина створення проєкту, тому що у фіналі клієнти отримують готовий, деталізований відеоролик, анімацію, моушндизайн або інший обраний ними проєкт.

Відгуки клієнтів

Ролик для АЗС "Перон"

АЗС «ПЕРОН» від імені директора Богатирьової О.В. висловлює подяку та вдячність компанії відеопродакшену «BASED.UA» за плідну роботу над створенням анімаційного контенту для led екранів. Ми залишилися задоволеними результатом. Ролики відображають задум, який ми хотіли донести до споживача.

Богатирьова О.В., директор

3D промо анімаційний ролик для виробника фарб

ТОВ фірми "Фронт" висловлює свою вдячність дизайну студії "Based" за розробку креативного рекламного відеоролика для нашої торгової марки. Творчий підхід дизайн студії зміг якісно та доступно за допомогою анімації донести ідею нашого продукту.

Набір анімованих сторіс для Інстаграм

Хлопці зробили набір анімованих сторіс для мого інстаграм магазину. Втілили всі забаганки та побажання, ще й зробили дві додаткові версії. Я залишилася задоволеною:)

Анастасія Ніконова, bearshop

Анімований банер на led екран

Виникла потреба анімувати вже готовий дизайн макета для зовнішньої реклами. Агенство Based.ua оперативно виконали завдання за поставлений термін, з урахуванням всіх правок та побажань.

Лілія Ісакова, Менеджер з реклами ТОВ «ОМЕГА»

Проморолик для програми

Постало завдання пояснити користувачам внутрішню механіку програми - візуально. Вирішили зробити відеоролик на 20-25 секунд без зйомки, але з анімацією. Хлопці вигадали концепт, написали сценарій, і реалізували ролик за два тижні і ще й озвучили його:) Ми залишилися дуже задоволені!

Максим Новіков, forecast

Вебшоуріл

Замовили у агентства Based вебшоуріл. Тепер він прикрашає наш вебсайт студії. Виглядає яскраво, одразу привертає увагу. Будемо співпрацювати й надалі!

Євген, Digital Агенство "Серйозність" serious.com.ua

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.