Замовте web showreel — у вас є портфоліо створених вебсайтів або програм? Ми об’єднаємо найкращі роботи у відеоряд для зручної демонстрації ваших можливостей майбутнім клієнтам! Шоуріл стане справжньою окрасою вашого сайту.
Web Showreel – це тип відео, який є форматом інтерактивної презентації проектів, що створюються рекламним, діджитал-агентством, стартапом або айті-компанією.
Особливості вебшоурілу
Відео такого формату має:
Web Showreel має такі переваги:
Якщо у вас виникли питання щодо створення вебшоурілу, просто залиште заявку на сайті. Наші менеджери з радістю на них дадуть відповідь і проведуть вам максимально повну консультацію.
Кому може бути корисним створення Web Showreel?
Такий тип відео може бути корисним таким компаніям:
Скільки коштує створення шоурилу?
Ціна Web Showreel у студії Based залежить від низки важливих чинників:
Що буде входити в створення відео?
Анімація створюється у кілька етапів. Спочатку ми проводимо аналіз завдання та діяльності компанії, для якої створюватиметься ролик. Далі ми займаємось підбором референсів, проводимо мозковий штурм і збираємо всі матеріали для створення майбутнього відео. Після цього ми робимо розкадрування відео та займаємося безпосереднім створенням анімації.
Хто створюватиме анімацію?
Вебшоуріл буде виконано командою студії анімації Based. Ми маємо достатню кількість досвіду, тому ви можете не сумніватися, що ми зможемо виконати ваше завдання якісно та в короткий термін.
Якщо ви маєте на меті презентувати роботу своєї компанії в цікавому форматі, пишіть нам або телефонуйте. Наші менеджери дадуть вам повну консультацію.
Розкриває весь потенціал компанії та збігається з візуальним стилем бренду.
Показує діяльність компанії з максимально вигідної сторони.
Яскраво та цікаво презентує компанію, потенційні клієнти можуть максимально розгорнуто дізнатися про проєкт.
Подає інформацію для глядача простішою мовою.
якщо хочете легко розповісти про проєкти, які робить компанія.
якщо потрібно презентувати роботи компанії в соціальних мережах, на вебсайті, конференціях або, наприклад, перед інвесторами.
якщо головна мета – збільшити кількість клієнтів компанії.
якщо бажаєте поєднати різні техніки відеодизайну: двомірну та тривимірну графіку, моушндизайн та інші.
Не знаєте, який пакет послуг вибрати?
Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!
Агентство «based.ua» займається розробкою лише унікального та оригінального відео, тому ціна проекту завжди обговорюється індивідуально. Загальну вартість проекту ми завжди вираховуємо виходячи з техзавдання. Ось як ми визначаємо ціну наших послуг:
Базовий
Вартість - від 575 USD\15 235 UAH;
Над проєктом працює 2-3 спеціалісти. Ролик вирішує прості завдання: пояснити принцип дії, показати переваги, донести ідею, продемонструвати товар або послугу.
Професійний
Від 2750 USD\72 850 UAH;
Ролик призначений на вирішення вужчого спектра завдань. Така робота - це створення справжнісінького рекламного відео для телебачення або YouTube; створення 2D-історій зі складним сценарієм, анімованих 3D-візуалізацій із високорівневою деталізацією тощо. Над створенням проєкту бере участь ціла команда, у якій перебувають щонайменше п'ятеро працівників.
Преміум
Від 6000 USD\159 000 UAH;
Оригінальний, неповторний та складний у виконанні відеоконтент на замовлення. У таких відеороликах ми вирішуємо нетипові та творчі завдання. Над подібними проєктами працює велика команда від 10 осіб. У роликах такого формату ми застосовуємо найскладніші візуальні ефекти та використовуємо комп'ютерну графіку high-end класу. Проєкти такого масштабу – справжній виклик для нас.
Звісно, все починається з ідеї. Її нам можете розповісти ви або ж, якщо вам необхідне створення відео, анімації, презентації чи будь-якого іншого медіапродукту під певне завдання, ми можемо самостійно його вигадати, після чого затвердити з вами. В ідею входить те, що саме доноситиме ролик для глядача, загальна концепція відео, а також те, чим відео виділятиметься серед контенту конкурентів. Визначитись з ідеєю дуже важливо, оскільки саме на її основі відбуватиметься підбір референсів (прикладів) для вирішення задачі.
Після того, як ідея була затверджена, ми починаємо підбирати референси (приклади) до її втілення. Це можуть бути як відео, так і фото з цікавими візуальними рішеннями, кольоровою гамою або настроєм. На цьому етапі ми шукаємо стилістику та прийоми, які будуть використані у відео, або ж визначаємося з тим, що вигадуватимемо щось унікальне. Цей етап важливий тим, що в майбутньому допоможе розширити межі мозкового штурму, спрямувати думки команди до креативних ідей та їх незвичайних втілень.
На етапі мозкового штурму ми робимо уточнення втілення ідеї. Якщо клієнту потрібно придумати щось нове, ми сідаємо командою за стіл і починаємо брейншторм, під час якого ми вигадуємо нову концепцію, прийоми, візуальні ефекти, за допомогою яких буде здійснено ролик. Цей етап допомагає визначитися з концепцією проєкту та створити приблизні нариси майбутнього сценарію.
Звісно, куди ж без детально прописаного сценарію? Це обов’язкова частина створення будь-якого відео, тому що під час фінальної анімації можуть бути втрачені дуже важливі деталі, якщо їх попередньо не врахувати у сценарному плані. Основа цього етапу — текстова візуалізація майбутніх сцен проекту. Графічний дизайнер під час розкадровки спирається саме на сценарій.
Після написання сценарію ми приступаємо до його розкадрування. На цьому етапі малюються в ескізах основні сцени, які будуть у відео. Цей етап є попереднім перед аніматикою та анімуванням. Він допомагає зрозуміти послідовність дій, рухів та процесів у майбутньому проекті. Саме з розкадрування моушндизайнер приступає до створення аніматика.
Після рокзадровки наші фахівці розпочинають роботу над попередньою анімацією, без текстурування, рендерингу та постпродакшну. Даний етап дозволяє клієнтам побачити попередню картинку проекту, готову композиційну анімацію простого характеру, а фахівцям з відеографіки бути впевненими, що вони рухаються в правильному напрямку. Узгодження аніматики є важливим етапом, оскільки на ньому ще можна вносити значні виправлення.
Після того, як узгодили аніматик, ми починаємо текстурувати анімацію, додавати звуки, створювати рендеринг і постпродакшн. Анімація – це найвідповідальніша частина створення проєкту, тому що у фіналі клієнти отримують готовий, деталізований відеоролик, анімацію, моушндизайн або інший обраний ними проєкт.
Ролик для АЗС "Перон"
АЗС «ПЕРОН» від імені директора Богатирьової О.В. висловлює подяку та вдячність компанії відеопродакшену «BASED.UA» за плідну роботу над створенням анімаційного контенту для led екранів. Ми залишилися задоволеними результатом. Ролики відображають задум, який ми хотіли донести до споживача.
Богатирьова О.В., директор
3D промо анімаційний ролик для виробника фарб
ТОВ фірми "Фронт" висловлює свою вдячність дизайну студії "Based" за розробку креативного рекламного відеоролика для нашої торгової марки. Творчий підхід дизайн студії зміг якісно та доступно за допомогою анімації донести ідею нашого продукту.
Набір анімованих сторіс для Інстаграм
Хлопці зробили набір анімованих сторіс для мого інстаграм магазину. Втілили всі забаганки та побажання, ще й зробили дві додаткові версії. Я залишилася задоволеною:)
Анастасія Ніконова, bearshop
Анімований банер на led екран
Виникла потреба анімувати вже готовий дизайн макета для зовнішньої реклами. Агенство Based.ua оперативно виконали завдання за поставлений термін, з урахуванням всіх правок та побажань.
Лілія Ісакова, Менеджер з реклами ТОВ «ОМЕГА»
Проморолик для програми
Постало завдання пояснити користувачам внутрішню механіку програми - візуально. Вирішили зробити відеоролик на 20-25 секунд без зйомки, але з анімацією. Хлопці вигадали концепт, написали сценарій, і реалізували ролик за два тижні і ще й озвучили його:) Ми залишилися дуже задоволені!
Максим Новіков, forecast
Вебшоуріл
Замовили у агентства Based вебшоуріл. Тепер він прикрашає наш вебсайт студії. Виглядає яскраво, одразу привертає увагу. Будемо співпрацювати й надалі!
Євген, Digital Агенство "Серйозність" serious.com.ua
Готові виходити на новий рівень?
Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!