Створення відео інфографіки

Замовити інфографіку — щоби переконати клієнтів, партнерів чи інвесторів за допомогою цифр. Ми використовуємо динамічну візуалізацію даних, щоби простою візуальною мовою доносити складні речі. Розробимо ролик для презентації ваших продуктів, послуг чи технологій.

Інфографіка у відеоформаті – це чудова нагода для стартапу налагодити комунікацію з потенційним клієнтом чи інвестором. Це популярний спосіб графічної візуалізації складної інформації, який має цікаву форму та високе залучення глядача до процесу зчитування, на перший погляд, не дуже цікавих даних.

Відеоінфографіка може бути створена у двовимірному чи тривимірному форматі. З її допомогою ви зможете продемонструвати інвесторам чи потенційним клієнтам ті процеси, які надто дорого та/або довго показувати у реальному відеоролику.

Переваги анімованої інфографіки

 

Головний плюс інфографіки у відеоформаті полягає в тому, що стартап з її допомогою може дуже просто розповісти про себе, свої цінності, принципи роботи і про переваги свого продукту або послуги. Подача інформації в цьому випадку проводиться у дуже легкій та стислій формі. Все це досягається завдяки:

  •       можливості у сценарії майбутньої інфографіки розставити акценти саме на тій інформації, на яку інвестор чи клієнт має звернути свою увагу
  •       природною та невимушеною формою подачі матеріалу, що не викликає у глядача негативних емоцій

Які вигоди може отримати стартап, якщо використовуватиме інфографіку?

 

Згідно статистики, інфографіка допомагає збільшити конверсію. Це досягається завдяки тому, що:

  •       вивчення нового товару чи послуги глядачем відбувається набагато швидше
  •       поєднання анімованого тексту, графічних елементів та дикторської озвучки дозволяє клієнту швидше зрозуміти та запам’ятати інформацію, представлену в ролику
  •       динаміка відеоряду залучає людину в перегляд, утримуючи таким чином її на веб-сторінці та викликаючи бажання продовжити вивчення сайту/застосунку

Для чого використовується анімована інфографіка?

 

Стартап може використовувати відеоінфографіку для того, щоб:

  •       розповісти потенційним клієнтам або інвесторам про себе, свій продукт чи послугу
  •       зробити так, щоб вам довіряли
  •       правильно та легко донести потрібну інформацію до глядача
  •       сформувати авторитет на ринку
  •       прибрати зайві питання, болі та заперечення

Яким стартапам буде корисним використання відеоінфографіки:

  •       молодим компаніям, які хочуть вивести на ринок новий айті-продукт
  •       інтернет-магазинам
  •       компаніям, які випускають продукт чи послугу складного типу
  •       стартапам з консалтингу
  •       освітнім проектам
  •       діджитал агентствам, діяльність яких пов’язана з рекламою чи піаром
  •       новим телеканалам, медіа- або інтернет-проектам
  •       компаніям зі сфери розваги
  •       іншим стартапам, які ставлять собі за мету інформативно піднести інформацію своїм клієнтам або інвесторам

Скільки коштує створення інфографіки для стартапу?

 

Формування ціни на відеоінфографіку у студії Based проводиться індивідуально для кожного конкретного проєкту. На вартість може впливати кілька чинників:

  •       час, за який нам потрібно буде виготовити відеоінфографіку
  •       тривалість відео
  •       особливості стартапу

Хочете дізнатися, скільки коштуватиме інфографіка для вашого проекту? Будь ласка, залиште заявку на нашому сайті. Ми зв’яжемося з вами для уточнення деталей

Хто створюватиме відеоінфографіку?

 

Ролик для вашого проекту виконуватиме команда професіоналів відео-продакшн студії Based . У своїй роботі ми:

  •       цінуємо час та гроші клієнта
  •       виконуємо завдання у задані терміни
  •       любимо свою роботу та робимо її якісно

Будьте впевнені, що над вашим завданням працюватимуть досвідчені аніматори, ілюстратори, монтажери, художники, сценаристи, креатори та звукорежисери. Якщо у вас є питання про наші роботи, телефонуйте за вказаними на сайті телефонами. Наші менеджери допоможуть розібратися в тому, який тип ролика вам необхідний, і нададуть повну консультацію щодо створення та ціни виготовлення відео інфографіки.

Що буде входити до створення інфографіки?

 

Інфографіка у відеоформаті створюється у два етапи.

На першому наша команда вивчає стартап, завдання, яке він ставить перед майбутнім відео. Далі ми збираємо всю необхідну інформацію та структуруємо її. Після цього – генеруємо ідеї для відео, підбираємо необхідні референси, проводимо командний мозковий штурм.

На другому етапі ми пишемо сценарій, робимо розкадровку, при необхідності підбираємо музичне оформлення, анімуємо ролик і робимо дикторську озвучку.

Якщо у вас залишилися питання щодо створення інфографіки для вашого проєкту, просто залиште заявку на нашому сайті. Наші менеджери з радістю на них дадуть відповідь.

Які завдання вирішує

Здатна показати статистику в цікавішому ключі.

Підвищує лояльність і схиляє людей до продукту або послуги.

Подає основні переваги та вигоди співпраці з компанією.

Наочно демонструє умови проведення акції чи заходу.

Замовте, якщо

якщо необхідно коротко закрити всі заперечення. У ролику можна показати, як відбувається процес виробництва, і звідки беруться матеріали.

якщо потрібно сформувати авторитет на ринку. Інфографіка здатна показати особливості компанії на фоні конкурентів.

якщо ви молода компанія, яка хоче вивести ринок новий продукт. Для інвесторів складні інженерні рішення стануть простішими.

якщо потрібно подати величезний масив даних. Звіти, статистику та цифри можна вмістити в кілька хвилин замість тридцяти.

Не знаєте, який пакет послуг вибрати?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

Яка ціна наших послуг?

Агентство «based.ua» займається розробкою лише унікального та оригінального відео, тому ціна проекту завжди обговорюється індивідуально. Загальну вартість проекту ми завжди вираховуємо виходячи з техзавдання. Ось як ми визначаємо ціну наших послуг:

Базовий

Вартість - від 575 USD\15 235 UAH;

Це відеопродукт базового рівня;

Над проєктом працює 2-3 спеціалісти. Ролик вирішує прості завдання: пояснити принцип дії, показати переваги, донести ідею, продемонструвати товар або послугу.

Професійний

Від 2750 USD\72 850 UAH;

Відео, що виходить за рамки стандартного.

Ролик призначений на вирішення вужчого спектра завдань. Така робота - це створення справжнісінького рекламного відео для телебачення або YouTube; створення 2D-історій зі складним сценарієм, анімованих 3D-візуалізацій із високорівневою деталізацією тощо. Над створенням проєкту бере участь ціла команда, у якій перебувають щонайменше п'ятеро працівників.

Преміум

Від 6000 USD\159 000 UAH;

Ексклюзивний та складний у виконанні відеоролик на замовлення;

Оригінальний, неповторний та складний у виконанні відеоконтент на замовлення. У таких відеороликах ми вирішуємо нетипові та творчі завдання. Над подібними проєктами працює велика команда від 10 осіб. У роликах такого формату ми застосовуємо найскладніші візуальні ефекти та використовуємо комп'ютерну графіку high-end класу. Проєкти такого масштабу – справжній виклик для нас.

Приклади робіт

Робочий процес

1
1. Ідея

Звісно, ​​все починається з ідеї. Її нам можете розповісти ви або ж, якщо вам необхідне створення відео, анімації, презентації чи будь-якого іншого медіапродукту під певне завдання, ми можемо самостійно його вигадати, після чого затвердити з вами. В ідею входить те, що саме доноситиме ролик для глядача, загальна концепція відео, а також те, чим відео виділятиметься серед контенту конкурентів. Визначитись з ідеєю дуже важливо, оскільки саме на її основі відбуватиметься підбір референсів (прикладів) для вирішення задачі.

2
2. Підбір референсів

Після того, як ідея була затверджена, ми починаємо підбирати референси (приклади) до її втілення. Це можуть бути як відео, так і фото з цікавими візуальними рішеннями, кольоровою гамою або настроєм. На цьому етапі ми шукаємо стилістику та прийоми, які будуть використані у відео, або ж визначаємося з тим, що вигадуватимемо щось унікальне. Цей етап важливий тим, що в майбутньому допоможе розширити межі мозкового штурму, спрямувати думки команди до креативних ідей та їх незвичайних втілень.

3
3. Брейншторм

На етапі мозкового штурму ми робимо уточнення втілення ідеї. Якщо клієнту потрібно придумати щось нове, ми сідаємо командою за стіл і починаємо брейншторм, під час якого ми вигадуємо нову концепцію, прийоми, візуальні ефекти, за допомогою яких буде здійснено ролик. Цей етап допомагає визначитися з концепцією проєкту та створити приблизні нариси майбутнього сценарію.

4
4. Сценарій

Звісно, ​​куди ж без детально прописаного сценарію? Це обов’язкова частина створення будь-якого відео, тому що під час фінальної анімації можуть бути втрачені дуже важливі деталі, якщо їх попередньо не врахувати у сценарному плані. Основа цього етапу — текстова візуалізація майбутніх сцен проекту. Графічний дизайнер під час розкадровки спирається саме на сценарій.

5
5. Розкадровка

Після написання сценарію ми приступаємо до його розкадрування. На цьому етапі малюються в ескізах основні сцени, які будуть у відео. Цей етап є попереднім перед аніматикою та анімуванням. Він допомагає зрозуміти послідовність дій, рухів та процесів у майбутньому проекті. Саме з розкадрування моушндизайнер приступає до створення аніматика.

6
6. Аніматик

Після рокзадровки наші фахівці розпочинають роботу над попередньою анімацією, без текстурування, рендерингу та постпродакшну. Даний етап дозволяє клієнтам побачити попередню картинку проекту, готову композиційну анімацію простого характеру, а фахівцям з відеографіки бути впевненими, що вони рухаються в правильному напрямку. Узгодження аніматики є важливим етапом, оскільки на ньому ще можна вносити значні виправлення. 

7
7. Створення анімації

Після того, як узгодили аніматик, ми починаємо текстурувати анімацію, додавати звуки, створювати рендеринг і постпродакшн. Анімація – це найвідповідальніша частина створення проєкту, тому що у фіналі клієнти отримують готовий, деталізований відеоролик, анімацію, моушндизайн або інший обраний ними проєкт.

Відгуки клієнтів

Ролик для АЗС "Перон"

АЗС «ПЕРОН» від імені директора Богатирьової О.В. висловлює подяку та вдячність компанії відеопродакшену «BASED.UA» за плідну роботу над створенням анімаційного контенту для led екранів. Ми залишилися задоволеними результатом. Ролики відображають задум, який ми хотіли донести до споживача.

Богатирьова О.В., директор

3D промо анімаційний ролик для виробника фарб

ТОВ фірми "Фронт" висловлює свою вдячність дизайну студії "Based" за розробку креативного рекламного відеоролика для нашої торгової марки. Творчий підхід дизайн студії зміг якісно та доступно за допомогою анімації донести ідею нашого продукту.

Набір анімованих сторіс для Інстаграм

Хлопці зробили набір анімованих сторіс для мого інстаграм магазину. Втілили всі забаганки та побажання, ще й зробили дві додаткові версії. Я залишилася задоволеною:)

Анастасія Ніконова, bearshop

Анімований банер на led екран

Виникла потреба анімувати вже готовий дизайн макета для зовнішньої реклами. Агенство Based.ua оперативно виконали завдання за поставлений термін, з урахуванням всіх правок та побажань.

Лілія Ісакова, Менеджер з реклами ТОВ «ОМЕГА»

Проморолик для програми

Постало завдання пояснити користувачам внутрішню механіку програми - візуально. Вирішили зробити відеоролик на 20-25 секунд без зйомки, але з анімацією. Хлопці вигадали концепт, написали сценарій, і реалізували ролик за два тижні і ще й озвучили його:) Ми залишилися дуже задоволені!

Максим Новіков, forecast

Вебшоуріл

Замовили у агентства Based вебшоуріл. Тепер він прикрашає наш вебсайт студії. Виглядає яскраво, одразу привертає увагу. Будемо співпрацювати й надалі!

Євген, Digital Агенство "Серйозність" serious.com.ua

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.