Брендинг Youtube каналу

Замовити брендинг Youtube каналу — ваш канал виглядає не так пристойно, як інші? Уся справа в його оформленні! Замовте професійне оформлення вашого каналу та отримайте відчутний приріст уваги вашої аудиторії.

Брендинг Youtube каналу — це відеоформат, суть якого полягає в підвищенні впізнаваності медіапродукту, що випускається на ютубі.

Сьогодні важко уявити життя без такого відеосервісу, як Youtube. У середньому сучасна людина проводить за переглядом відео на ютубі близько двох годин на день. Це пояснює бажання великої кількості компаній увійти до цієї соціальної мережі та робити власне відео розважального та пізнавального характеру, у такий спосіб, розширюючи кількість шанувальників бренду та підвищуючи до нього інтерес.

Особливості брендингу Youtube каналу

Цей тип відеоролика має такі особливості:

  • він використовується на початку кожного відео на каналі або роликів, які стосуються певного плейлисту — і в тому і в іншому випадку початкова заставка має бути створена в одному стилі й бути впізнаваною
  • він має бути легким і незабутнім
  • довжина заставки та закінчення відео може складати до 30 секунд, а трейлера каналу до 5 хвилин
  • також брендинг ютуб-каналів може бути виконаний у вигляді певних анімаційних елементів, які будуть використовуватись у відео

Переваги відеобрендингу Youtube каналу

Брендований контент у ютубі має такі переваги:

  • цікаво оформлений канал Youtube може залучити нових підписників, які в майбутньому можуть стати вашими клієнтами
  • брендинг ютуб-каналу робить ваш контент таким, що запам’ятовується, це в результаті може призвести до підвищення продажів вашого товару або послуги.
  • певні анімаційні елементи у відео роблять його динамічним та утримують увагу глядача, у такий спосіб збільшуючи час перегляду роликів на каналі

Яким компаніям буде корисним виробництво брендингу каналу на ютубі:

Виробництво брендованих відео або елементів для ютуб-каналу може бути корисним таким компаніям:

  • інтернет-магазинам, особливо тим, що роблять відеоогляди своїх товарів
  • медіакомпаніям, які використовують Youtube, як додатковий майданчик для розповсюдження контенту
  • освітнім проєктам
  • компаніям у галузі розваг
  • локальним брендам, які хочуть бути зі своїми клієнтами «на одній хвилі»
  • кінокомпаніям
  • медіаперсонам та блогерам
  • іншим сферам бізнесу та медіа, які хочуть заявити про себе за допомогою сучасного відеомайданчика

Скільки коштує створення відеороликів для брендингу ютуб каналу?

Вартість створення відео для брендування каналу на Youtube залежить від кількох чинників:

  • часу, відведеного на реалізацію анімації
  • технологій, що використовуються у відео: двовимірна, тривимірна графіка, стопмоушн тощо
  • складності виконуваного проєкту
  • від того, якою діяльністю займається клієнт
  • необхідності дикторської озвучки
  • від інших чинників, які безпосередньо впливають на кількість залучених до реалізації проєкту людей

Якщо у вас виникли питання щодо створення відеобрендингу свого каналу на Youtube, телефонуйте за вказаними на сайті телефонами. Наші менеджери з радістю на них дадуть відповідь.

Що входитиме в створення відеороликів для брендингу?

Створення анімаційних елементів для брендингу каналу на YouTube виконується в кілька етапів.

На першому ми аналізуємо брендований нами ютуб-канал та контент, який випускають конкуренти. Далі ми займаємося пошуком референсів та проводимо мозковий штурм.

На другому етапі ми пишемо сценарій, малюємо скетчі та робимо анімацію.

Хто створюватиме відео?

Над вашим завданням працюватиме команда професіоналів студії Based. Ми спеціалізуємося на створенні відео для соціальних мереж, а у своїй роботі керуємося такими принципами:

Бажаєте брендувати контент свого ютуб-каналу? Залишайте заявку на нашому сайті або телефонуйте за вказаними на сайті телефонами. Наші менеджери зв’яжуться із Вами для уточнення деталей.

Які завдання вирішує

Покращує візуальне оформлення каналу, полегшує сприйняття контенту для глядача.

Фірмова стилістика полегшує оформлення контенту: монтуйте відео, використовуючи вже готові елементи дизайну.

Інвестиція в імідж: брендинг каналу збільшує впізнаваність каналу.

Збільшення трафіку та кількості переглядів: оформлені відео на YouTube дивляться частіше та довше, ніж без оформлення.

Замовте, якщо

якщо хочете досягти загального стилю оформлення ваших відео, щоб щоразу не доводилося вигадувати щось нове.

якщо хочете створити авторський канал з унікальним контентом та виділитися серед інших каналів.

якщо інформація складна для сприйняття: глядачі не додивляються до чверті довжини відео.

якщо хочете збільшити трафік, заробляти та просувати послуги або товари на YouTube.

Не знаєте, який пакет послуг вибрати?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

Яка ціна наших послуг?

Агентство «based.ua» займається розробкою лише унікального та оригінального відео, тому ціна проекту завжди обговорюється індивідуально. Загальну вартість проекту ми завжди вираховуємо виходячи з техзавдання. Ось як ми визначаємо ціну наших послуг:

Базовий

Вартість - від 575 USD\15 235 UAH;

Це відеопродукт базового рівня;

Над проєктом працює 2-3 спеціалісти. Ролик вирішує прості завдання: пояснити принцип дії, показати переваги, донести ідею, продемонструвати товар або послугу.

Професійний

Від 2750 USD\72 850 UAH;

Відео, що виходить за рамки стандартного.

Ролик призначений на вирішення вужчого спектра завдань. Така робота - це створення справжнісінького рекламного відео для телебачення або YouTube; створення 2D-історій зі складним сценарієм, анімованих 3D-візуалізацій із високорівневою деталізацією тощо. Над створенням проєкту бере участь ціла команда, у якій перебувають щонайменше п'ятеро працівників.

Преміум

Від 6000 USD\159 000 UAH;

Ексклюзивний та складний у виконанні відеоролик на замовлення;

Оригінальний, неповторний та складний у виконанні відеоконтент на замовлення. У таких відеороликах ми вирішуємо нетипові та творчі завдання. Над подібними проєктами працює велика команда від 10 осіб. У роликах такого формату ми застосовуємо найскладніші візуальні ефекти та використовуємо комп'ютерну графіку high-end класу. Проєкти такого масштабу – справжній виклик для нас.

Приклади робіт

Робочий процес

1
1. Ідея

Звісно, ​​все починається з ідеї. Її нам можете розповісти ви або ж, якщо вам необхідне створення відео, анімації, презентації чи будь-якого іншого медіапродукту під певне завдання, ми можемо самостійно його вигадати, після чого затвердити з вами. В ідею входить те, що саме доноситиме ролик для глядача, загальна концепція відео, а також те, чим відео виділятиметься серед контенту конкурентів. Визначитись з ідеєю дуже важливо, оскільки саме на її основі відбуватиметься підбір референсів (прикладів) для вирішення задачі.

2
2. Підбір референсів

Після того, як ідея була затверджена, ми починаємо підбирати референси (приклади) до її втілення. Це можуть бути як відео, так і фото з цікавими візуальними рішеннями, кольоровою гамою або настроєм. На цьому етапі ми шукаємо стилістику та прийоми, які будуть використані у відео, або ж визначаємося з тим, що вигадуватимемо щось унікальне. Цей етап важливий тим, що в майбутньому допоможе розширити межі мозкового штурму, спрямувати думки команди до креативних ідей та їх незвичайних втілень.

3
3. Брейншторм

На етапі мозкового штурму ми робимо уточнення втілення ідеї. Якщо клієнту потрібно придумати щось нове, ми сідаємо командою за стіл і починаємо брейншторм, під час якого ми вигадуємо нову концепцію, прийоми, візуальні ефекти, за допомогою яких буде здійснено ролик. Цей етап допомагає визначитися з концепцією проєкту та створити приблизні нариси майбутнього сценарію.

4
4. Сценарій

Звісно, ​​куди ж без детально прописаного сценарію? Це обов’язкова частина створення будь-якого відео, тому що під час фінальної анімації можуть бути втрачені дуже важливі деталі, якщо їх попередньо не врахувати у сценарному плані. Основа цього етапу — текстова візуалізація майбутніх сцен проекту. Графічний дизайнер під час розкадровки спирається саме на сценарій.

5
5. Розкадровка

Після написання сценарію ми приступаємо до його розкадрування. На цьому етапі малюються в ескізах основні сцени, які будуть у відео. Цей етап є попереднім перед аніматикою та анімуванням. Він допомагає зрозуміти послідовність дій, рухів та процесів у майбутньому проекті. Саме з розкадрування моушндизайнер приступає до створення аніматика.

6
6. Аніматик

Після рокзадровки наші фахівці розпочинають роботу над попередньою анімацією, без текстурування, рендерингу та постпродакшну. Даний етап дозволяє клієнтам побачити попередню картинку проекту, готову композиційну анімацію простого характеру, а фахівцям з відеографіки бути впевненими, що вони рухаються в правильному напрямку. Узгодження аніматики є важливим етапом, оскільки на ньому ще можна вносити значні виправлення. 

7
7. Створення анімації

Після того, як узгодили аніматик, ми починаємо текстурувати анімацію, додавати звуки, створювати рендеринг і постпродакшн. Анімація – це найвідповідальніша частина створення проєкту, тому що у фіналі клієнти отримують готовий, деталізований відеоролик, анімацію, моушндизайн або інший обраний ними проєкт.

Відгуки клієнтів

Ролик для АЗС "Перон"

АЗС «ПЕРОН» від імені директора Богатирьової О.В. висловлює подяку та вдячність компанії відеопродакшену «BASED.UA» за плідну роботу над створенням анімаційного контенту для led екранів. Ми залишилися задоволеними результатом. Ролики відображають задум, який ми хотіли донести до споживача.

Богатирьова О.В., директор

3D промо анімаційний ролик для виробника фарб

ТОВ фірми "Фронт" висловлює свою вдячність дизайну студії "Based" за розробку креативного рекламного відеоролика для нашої торгової марки. Творчий підхід дизайн студії зміг якісно та доступно за допомогою анімації донести ідею нашого продукту.

Набір анімованих сторіс для Інстаграм

Хлопці зробили набір анімованих сторіс для мого інстаграм магазину. Втілили всі забаганки та побажання, ще й зробили дві додаткові версії. Я залишилася задоволеною:)

Анастасія Ніконова, bearshop

Анімований банер на led екран

Виникла потреба анімувати вже готовий дизайн макета для зовнішньої реклами. Агенство Based.ua оперативно виконали завдання за поставлений термін, з урахуванням всіх правок та побажань.

Лілія Ісакова, Менеджер з реклами ТОВ «ОМЕГА»

Проморолик для програми

Постало завдання пояснити користувачам внутрішню механіку програми - візуально. Вирішили зробити відеоролик на 20-25 секунд без зйомки, але з анімацією. Хлопці вигадали концепт, написали сценарій, і реалізували ролик за два тижні і ще й озвучили його:) Ми залишилися дуже задоволені!

Максим Новіков, forecast

Вебшоуріл

Замовили у агентства Based вебшоуріл. Тепер він прикрашає наш вебсайт студії. Виглядає яскраво, одразу привертає увагу. Будемо співпрацювати й надалі!

Євген, Digital Агенство "Серйозність" serious.com.ua

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.