Замовити мультфільм

Замовити анімаційний відеоролик — це універсальний формат для реклами та просування будь-якого товару чи послуги. Замовити анімаційний ролик можна у 2D або 3D. Уявіть продукт стисло та зрозуміло, викличте інтерес глядача та виділіть компанію на фоні конкурентів.

Створення мультфільму включає в собі анімаційний відеоряд, який виконується завдяки покадровому малюванню або використання комп’ютерної графіки – 2D/3D. Таке відео створюється для розваги, але цю техніку застосовують і для створення анімації для рекламного або освітнього ролика.

При створенні мультфільму використовується різна техніка промальовування персонажа з його оточенням, всі об’єкти подаються у русі, вони поступово оживають. Фахівці додають озвучування, різноманітні ефекти.

При створенні мультфільму для комерційних замовників основне завдання полягає в переконанні цільової аудиторії в тому, що рекламована компанія, послуги або товар мають конкурентні переваги щодо наявних аналогів. Для його реалізації потрібні особливі навички, активно використовуються закони маркетингу та продажу.

Переваги у розробці мультиплікації

Якщо розглядати рекламний контент у форматі мультфільму, можна говорити про його вірусний характер. Такий тип анімованої презентації підвищує впізнаваність, налаштовує споживачів на довірчі відносини з компанією, сприяє позитивним емоціям до бренду.

Інформація, що подається за допомогою мультиплікації, краще запам’ятовується, оскільки стимулює розвиток фантазії. Замовити високоякісний ролик можна у студії Based за прийнятною ціною. На неї впливають різні чинники: тривалість відео, складність при розкадровці, обробка, написання сценарію.

Дані відео можна використовувати:

  •       для Ютуба;
  •       для інстаграм;
  •       для Фейсбука;
  •       для Вконтакті.

У студії можуть зробити відео необхідного формату та розміру, які використовуються у представлених додатках.

Етапи створення графічного мультика в Based

Створення мультфільму досвідченою командою у відомій та надійній кампанії Based потребує певного часу. Така послуга досить дорога, але швидко окупається завдяки популярності контенту. Процес монтажу дуже ретельний і вимагає максимальної віддачі.

Основні етапи створення відеоряду:

  •       початковий чи підготовчий – цьому етапі відбувається затвердження основний ідеї, обумовлюються подробиці майбутнього відеоконтенту;
  •       написання сценарію – допомагає уникнути хаотичності сюжету, що дозволить зібрати всі кадри з урахуванням плану, де чітко розписано поведінку та пересування всіх персонажів;
  •       розкадрування – складається з відмальовування окремих епізодів, на цьому етапі персонажі представлені як чорнові варіанти, які можна скоригувати з розвитком сюжету;
  •       анімаційний процес – на цій стадії здійснюється ретельне детальне опрацювання всіх героїв, їх оточення, надається текстура предметам;
  •       фінальна обробка – сюди входить робота над графікою, запис саундтреку, інформація про візуальну та аудіодоріжку.

Кожен етап закріплений за кваліфікованим спеціалістом, що дозволяє замовити якісний мультфільм для різноманітної аудиторії.

Зараз для просування свого бізнесу все частіше стали використовувати дудл-ролики, 3D візуалізацію, анімовані відео.

Для запису свого анімованого ролика знадобиться використання спеціальних програм, які можуть перебувати у безкоштовному або платному доступі. У цьому випадку потрібно буде пройти прискорений курс навчання, щоб створити самостійно анімацію.

Ціна на анімаційний мультик: від чого залежить вартість

Вартість при створенні мультиплікації рекламного характеру залежатиме від тарифу компанії, що використовується. Він може відрізнятися за швидкістю та складністю монтажу. Основна кількість робіт буде залежати від типу анімації та вибору додаткових послуг:

  •       тип анімації – вони відрізняються рівнем складності, характером деталізації та глибиною опрацювання та виконання;
  •       хронометраж – тривалість відеоряду позначиться на роботі звукооператора, кількості необхідних дій під час створення анімації;
  •       вихідні дані – якщо клієнт надає готовий сценарій, у нього детально продуманий весь проект, вартість мультфільму буде нижчою;
  •       терміни виконання роботи – продакшн студія йде назустріч замовнику та зацікавлена ​​у якнайшвидшій реалізації проекту.

У компанії можна замовити презентацію, мультиплікацію, анімацію або рекламний ролик з чудовим озвученням та якісною чіткою графікою.

Чому варто замовити виробництво відеоролика у Based?

Студія надає можливість оригінально заявити про себе, дозволяє правильно подати інформацію у ненав’язливій легкій формі.

Основна перевага відео на замовлення:

  •       професійне втілення будь-якої ідеї;
  •       запам’ятовуваність та привернення уваги;
  •       якісне опрацювання деталей;
  •       нестандартний та прогресивний підхід;
  •       можливість підвищення конверсії сторінки завдяки відеоконтенту;
  •       чітке дотримання термінів та договору.

Замовляти мультик для реклами в Україні можна у компанії Based за доступною ціною. Замовлення можна зробити через інтернет, електронну пошту або телефоном у будь-якому місті країни: Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові.

Які завдання вирішує

Приваблює аудиторію до вашого бренду за допомогою душевної історії.

Здатний захопити глядача і змусити його почуватися причетним до компанії.

Краще запам’ятовується, оскільки стимулює розвиток фантазії.

Змушує клієнта зробити цільову дію в ненав’язливій формі.

Замовте, якщо

якщо запускаєте на ринок новий продукт і хочете про нього розповісти.

якщо хочете залучити аудиторію в соціальних мережах, інтернет ЗМІ та телебаченні.

якщо бажаєте презентувати клієнту цінності підприємства незвичайним чином.

якщо необхідно підвищити впізнаваність серед цільової аудиторії.

Не знаєте, який пакет послуг вибрати?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

Яка ціна наших послуг?

Агентство «based.ua» займається розробкою лише унікального та оригінального відео, тому ціна проекту завжди обговорюється індивідуально. Загальну вартість проекту ми завжди вираховуємо виходячи з техзавдання. Ось як ми визначаємо ціну наших послуг:

Базовий

Вартість - від 575 USD\15 235 UAH;

Це відеопродукт базового рівня;

Над проєктом працює 2-3 спеціалісти. Ролик вирішує прості завдання: пояснити принцип дії, показати переваги, донести ідею, продемонструвати товар або послугу.

Професійний

Від 2750 USD\72 850 UAH;

Відео, що виходить за рамки стандартного.

Ролик призначений на вирішення вужчого спектра завдань. Така робота - це створення справжнісінького рекламного відео для телебачення або YouTube; створення 2D-історій зі складним сценарієм, анімованих 3D-візуалізацій із високорівневою деталізацією тощо. Над створенням проєкту бере участь ціла команда, у якій перебувають щонайменше п'ятеро працівників.

Преміум

Від 6000 USD\159 000 UAH;

Ексклюзивний та складний у виконанні відеоролик на замовлення;

Оригінальний, неповторний та складний у виконанні відеоконтент на замовлення. У таких відеороликах ми вирішуємо нетипові та творчі завдання. Над подібними проєктами працює велика команда від 10 осіб. У роликах такого формату ми застосовуємо найскладніші візуальні ефекти та використовуємо комп'ютерну графіку high-end класу. Проєкти такого масштабу – справжній виклик для нас.

Приклади робіт

Робочий процес

1
1. Ідея

Звісно, ​​все починається з ідеї. Її нам можете розповісти ви або ж, якщо вам необхідне створення відео, анімації, презентації чи будь-якого іншого медіапродукту під певне завдання, ми можемо самостійно його вигадати, після чого затвердити з вами. В ідею входить те, що саме доноситиме ролик для глядача, загальна концепція відео, а також те, чим відео виділятиметься серед контенту конкурентів. Визначитись з ідеєю дуже важливо, оскільки саме на її основі відбуватиметься підбір референсів (прикладів) для вирішення задачі.

2
2. Підбір референсів

Після того, як ідея була затверджена, ми починаємо підбирати референси (приклади) до її втілення. Це можуть бути як відео, так і фото з цікавими візуальними рішеннями, кольоровою гамою або настроєм. На цьому етапі ми шукаємо стилістику та прийоми, які будуть використані у відео, або ж визначаємося з тим, що вигадуватимемо щось унікальне. Цей етап важливий тим, що в майбутньому допоможе розширити межі мозкового штурму, спрямувати думки команди до креативних ідей та їх незвичайних втілень.

3
3. Брейншторм

На етапі мозкового штурму ми робимо уточнення втілення ідеї. Якщо клієнту потрібно придумати щось нове, ми сідаємо командою за стіл і починаємо брейншторм, під час якого ми вигадуємо нову концепцію, прийоми, візуальні ефекти, за допомогою яких буде здійснено ролик. Цей етап допомагає визначитися з концепцією проєкту та створити приблизні нариси майбутнього сценарію.

4
4. Сценарій

Звісно, ​​куди ж без детально прописаного сценарію? Це обов’язкова частина створення будь-якого відео, тому що під час фінальної анімації можуть бути втрачені дуже важливі деталі, якщо їх попередньо не врахувати у сценарному плані. Основа цього етапу — текстова візуалізація майбутніх сцен проекту. Графічний дизайнер під час розкадровки спирається саме на сценарій.

5
5. Розкадровка

Після написання сценарію ми приступаємо до його розкадрування. На цьому етапі малюються в ескізах основні сцени, які будуть у відео. Цей етап є попереднім перед аніматикою та анімуванням. Він допомагає зрозуміти послідовність дій, рухів та процесів у майбутньому проекті. Саме з розкадрування моушндизайнер приступає до створення аніматика.

6
6. Аніматик

Після рокзадровки наші фахівці розпочинають роботу над попередньою анімацією, без текстурування, рендерингу та постпродакшну. Даний етап дозволяє клієнтам побачити попередню картинку проекту, готову композиційну анімацію простого характеру, а фахівцям з відеографіки бути впевненими, що вони рухаються в правильному напрямку. Узгодження аніматики є важливим етапом, оскільки на ньому ще можна вносити значні виправлення. 

7
7. Створення анімації

Після того, як узгодили аніматик, ми починаємо текстурувати анімацію, додавати звуки, створювати рендеринг і постпродакшн. Анімація – це найвідповідальніша частина створення проєкту, тому що у фіналі клієнти отримують готовий, деталізований відеоролик, анімацію, моушндизайн або інший обраний ними проєкт.

Відгуки клієнтів

Ролик для АЗС "Перон"

АЗС «ПЕРОН» від імені директора Богатирьової О.В. висловлює подяку та вдячність компанії відеопродакшену «BASED.UA» за плідну роботу над створенням анімаційного контенту для led екранів. Ми залишилися задоволеними результатом. Ролики відображають задум, який ми хотіли донести до споживача.

Богатирьова О.В., директор

3D промо анімаційний ролик для виробника фарб

ТОВ фірми "Фронт" висловлює свою вдячність дизайну студії "Based" за розробку креативного рекламного відеоролика для нашої торгової марки. Творчий підхід дизайн студії зміг якісно та доступно за допомогою анімації донести ідею нашого продукту.

Набір анімованих сторіс для Інстаграм

Хлопці зробили набір анімованих сторіс для мого інстаграм магазину. Втілили всі забаганки та побажання, ще й зробили дві додаткові версії. Я залишилася задоволеною:)

Анастасія Ніконова, bearshop

Анімований банер на led екран

Виникла потреба анімувати вже готовий дизайн макета для зовнішньої реклами. Агенство Based.ua оперативно виконали завдання за поставлений термін, з урахуванням всіх правок та побажань.

Лілія Ісакова, Менеджер з реклами ТОВ «ОМЕГА»

Проморолик для програми

Постало завдання пояснити користувачам внутрішню механіку програми - візуально. Вирішили зробити відеоролик на 20-25 секунд без зйомки, але з анімацією. Хлопці вигадали концепт, написали сценарій, і реалізували ролик за два тижні і ще й озвучили його:) Ми залишилися дуже задоволені!

Максим Новіков, forecast

Вебшоуріл

Замовили у агентства Based вебшоуріл. Тепер він прикрашає наш вебсайт студії. Виглядає яскраво, одразу привертає увагу. Будемо співпрацювати й надалі!

Євген, Digital Агенство "Серйозність" serious.com.ua

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.