Промо ролик для стартапу

Замовити проморолик — щоби зробити креативне відео від 30 до 60 секунд, яке анонсує подію або рекламує товар чи послугу. Використовується в інтернеті, на телебаченні, на виставках та конференціях.

Проморолик — це вид короткого рекламного відео про компанію, її продукт (послугу) або захід. Зазвичай тривалість такої анімації вкладається у хвилини. На відміну від звичайної реклами, головна мета проморолика – зацікавити глядача, запам’ятатися йому.

Які типи промо роликів?

Існують такі різновиди промо роликів:

  •       Іміджевий – застосовується для того, щоб підвищити впізнаваність стартапу та його продукту (послуги). Головна мета іміджевого відео – не продаж, а просування бренду, що в майбутньому штовхає глядачів до покупки.
  •       Продуктовий – використовується для знайомства потенційного клієнта із продуктом чи послугою. Дане відео ефективне у випадку, якщо глядач зібрався зробити покупку, але ще вибирає між рядом варіантів.
  •       Інструкція – створюється для того, щоб розповісти споживачеві про зручність використання товару чи послуги.

Переваги замовлення проморолику

  •       можливість реалізувати абсолютно будь-які ідеї, навіть суперкреативні зі складним створенням форм та об’єктів
  •       відсутність обмежень щодо творчого підходу до реалізації відео
  •       можливість створення різних персонажів
  •       є можливість внесення правок на будь-якому етапі створення відео
  •       багатофункціональність: промо можна використовувати на різних платформах, від відеохостингів, до соціальних мереж
  •       багатозадачність: за допомогою відео можна, як і успішно рекламувати продукт, так і презентувати цільову аудиторію
  •       багато іншого

Навіщо стартапу створювати проморолик?

За допомогою проморолика стартап може:

  •       прорекламувати свій товар, послугу чи айтіпродукт
  •       підвищити конверсію
  •       підвищити довіру до компанії
  •       запам’ятатися потенційному клієнту, щоб при необхідності він згадав про стартап

Яким стартапам буде корисно створення промороликів:

  •       компаніям, які створюють цифрові продукти, програми або сайти
  •       інтернет-магазинам
  •       компаніям, які розробляють складний продукт
  •       бізнесу зі сфери освіти чи розваг
  •       новим компаніям із медіасфери
  •       стартапам з консалтингу
  •       діджитал компаніям, що займаються наданням послуг з реклами та піару
  •       іншим стартапам, які ставлять собі за мету збільшити конверсію

Скільки коштує проморолик для стартапу?

Ціна промо відео залежатиме від таких чинників, як:

  •       кількості людей, які братимуть участь у створенні ролика
  •       днів, які будуть необхідні для того, щоб зняти відео або створити анімацію
  •       кількості грошей, необхідних для підготовки майданчиків для зйомки та декорацій
  •       від того, чи буде на виході класичне відео або з двомірною або тривимірною графікою
  •       від того, чи потрібно для ролика писати музику чи ні
  •       необхідності озвучування диктором
  •       складності реклами
  •       діяльності стартапу
  •       термінів, що закладаються на реалізацію проекту

Вас цікавить створення промо для стартапу? Тоді телефонуйте за вказаними на сайті телефонами та замовляйте її. Або ви можете залишити заявку на нашому сайті. Наші менеджери зв’яжуться із Вами для уточнення деталей.

Хто створюватиме проморолик?

Промо відео буде виконано командою студії Based . У своїй роботі ми керуємося такими принципами:

  •       робити проєкти так, ніби робимо для себе
  •       висока якість – це запорука нашої репутації
  •       найголовніше – вирішити завдання, яке замовник ставить для відео

Ми маємо великий досвід створення анімаційних промо роликів, що дозволяє нам швидко та з мінімальною кількістю правок (а часто і взагалі без них) виконувати замовлення. Раптом у вас залишилися питання про промовідео, наприклад, після того, як вони створюються, скільки це буде коштувати, залишайте заявку на нашому сайті або телефонуйте за вказаними телефонами. Наші менеджери з радістю дадуть відповідь на них і нададуть повну консультацію.

Що входить у процес створення проморолика для стартапу?

Проморолики створюються у два етапи. На першому етапі команда студії Based вивчає стартап, його продукт чи послугу. Також тут ми аналізуємо конкурентів. Далі ми починаємо генерувати ідеї для майбутнього відео та підбирати відповідні референси. Після цього – проводиться мозковий штурм. На другому етапі ми пишемо сценарій промо, робимо його розкадровку, робимо підбір музичного супроводу. Далі ми займаємось безпосереднім створенням анімації та створюємо дикторську озвучку. Замовити проморолик для свого стартапу можна прямо зараз за телефонами, вказаними на сайті.

Які завдання вирішує

Викликає інтерес до заходу, допомагає залучити нових гостей та відвідувачів.

Яскраво презентує свій товар, послугу чи айті-продукт на ринку.

Запам’ятовується потенційному клієнту, щоби за потреби він згадав про стартап.

Залучити нових клієнтів вау-ефектом та підвищити продажі.

Замовте, якщо

якщо потрібно показати продукт, який буде представлений на виставці, конференції, конкурсі.

якщо компанія хоче яскраво себе подати на інтернет-ресурсах та соціальних мережах.

якщо компанія планує виходити на Ютуб.

якщо хочете досягти позитивного ефекту від реклами на телебаченні.

Не знаєте, який пакет послуг вибрати?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

Яка ціна наших послуг?

Агентство «based.ua» займається розробкою лише унікального та оригінального відео, тому ціна проекту завжди обговорюється індивідуально. Загальну вартість проекту ми завжди вираховуємо виходячи з техзавдання. Ось як ми визначаємо ціну наших послуг:

Базовий

Вартість - від 575 USD\15 235 UAH;

Це відеопродукт базового рівня;

Над проєктом працює 2-3 спеціалісти. Ролик вирішує прості завдання: пояснити принцип дії, показати переваги, донести ідею, продемонструвати товар або послугу.

Професійний

Від 2750 USD\72 850 UAH;

Відео, що виходить за рамки стандартного.

Ролик призначений на вирішення вужчого спектра завдань. Така робота - це створення справжнісінького рекламного відео для телебачення або YouTube; створення 2D-історій зі складним сценарієм, анімованих 3D-візуалізацій із високорівневою деталізацією тощо. Над створенням проєкту бере участь ціла команда, у якій перебувають щонайменше п'ятеро працівників.

Преміум

Від 6000 USD\159 000 UAH;

Ексклюзивний та складний у виконанні відеоролик на замовлення;

Оригінальний, неповторний та складний у виконанні відеоконтент на замовлення. У таких відеороликах ми вирішуємо нетипові та творчі завдання. Над подібними проєктами працює велика команда від 10 осіб. У роликах такого формату ми застосовуємо найскладніші візуальні ефекти та використовуємо комп'ютерну графіку high-end класу. Проєкти такого масштабу – справжній виклик для нас.

Приклади робіт

Робочий процес

1
1. Ідея

Звісно, ​​все починається з ідеї. Її нам можете розповісти ви або ж, якщо вам необхідне створення відео, анімації, презентації чи будь-якого іншого медіапродукту під певне завдання, ми можемо самостійно його вигадати, після чого затвердити з вами. В ідею входить те, що саме доноситиме ролик для глядача, загальна концепція відео, а також те, чим відео виділятиметься серед контенту конкурентів. Визначитись з ідеєю дуже важливо, оскільки саме на її основі відбуватиметься підбір референсів (прикладів) для вирішення задачі.

2
2. Підбір референсів

Після того, як ідея була затверджена, ми починаємо підбирати референси (приклади) до її втілення. Це можуть бути як відео, так і фото з цікавими візуальними рішеннями, кольоровою гамою або настроєм. На цьому етапі ми шукаємо стилістику та прийоми, які будуть використані у відео, або ж визначаємося з тим, що вигадуватимемо щось унікальне. Цей етап важливий тим, що в майбутньому допоможе розширити межі мозкового штурму, спрямувати думки команди до креативних ідей та їх незвичайних втілень.

3
3. Брейншторм

На етапі мозкового штурму ми робимо уточнення втілення ідеї. Якщо клієнту потрібно придумати щось нове, ми сідаємо командою за стіл і починаємо брейншторм, під час якого ми вигадуємо нову концепцію, прийоми, візуальні ефекти, за допомогою яких буде здійснено ролик. Цей етап допомагає визначитися з концепцією проєкту та створити приблизні нариси майбутнього сценарію.

4
4. Сценарій

Звісно, ​​куди ж без детально прописаного сценарію? Це обов’язкова частина створення будь-якого відео, тому що під час фінальної анімації можуть бути втрачені дуже важливі деталі, якщо їх попередньо не врахувати у сценарному плані. Основа цього етапу — текстова візуалізація майбутніх сцен проекту. Графічний дизайнер під час розкадровки спирається саме на сценарій.

5
5. Розкадровка

Після написання сценарію ми приступаємо до його розкадрування. На цьому етапі малюються в ескізах основні сцени, які будуть у відео. Цей етап є попереднім перед аніматикою та анімуванням. Він допомагає зрозуміти послідовність дій, рухів та процесів у майбутньому проекті. Саме з розкадрування моушндизайнер приступає до створення аніматика.

6
6. Аніматик

Після рокзадровки наші фахівці розпочинають роботу над попередньою анімацією, без текстурування, рендерингу та постпродакшну. Даний етап дозволяє клієнтам побачити попередню картинку проекту, готову композиційну анімацію простого характеру, а фахівцям з відеографіки бути впевненими, що вони рухаються в правильному напрямку. Узгодження аніматики є важливим етапом, оскільки на ньому ще можна вносити значні виправлення. 

7
7. Створення анімації

Після того, як узгодили аніматик, ми починаємо текстурувати анімацію, додавати звуки, створювати рендеринг і постпродакшн. Анімація – це найвідповідальніша частина створення проєкту, тому що у фіналі клієнти отримують готовий, деталізований відеоролик, анімацію, моушндизайн або інший обраний ними проєкт.

Відгуки клієнтів

Ролик для АЗС "Перон"

АЗС «ПЕРОН» від імені директора Богатирьової О.В. висловлює подяку та вдячність компанії відеопродакшену «BASED.UA» за плідну роботу над створенням анімаційного контенту для led екранів. Ми залишилися задоволеними результатом. Ролики відображають задум, який ми хотіли донести до споживача.

Богатирьова О.В., директор

3D промо анімаційний ролик для виробника фарб

ТОВ фірми "Фронт" висловлює свою вдячність дизайну студії "Based" за розробку креативного рекламного відеоролика для нашої торгової марки. Творчий підхід дизайн студії зміг якісно та доступно за допомогою анімації донести ідею нашого продукту.

Набір анімованих сторіс для Інстаграм

Хлопці зробили набір анімованих сторіс для мого інстаграм магазину. Втілили всі забаганки та побажання, ще й зробили дві додаткові версії. Я залишилася задоволеною:)

Анастасія Ніконова, bearshop

Анімований банер на led екран

Виникла потреба анімувати вже готовий дизайн макета для зовнішньої реклами. Агенство Based.ua оперативно виконали завдання за поставлений термін, з урахуванням всіх правок та побажань.

Лілія Ісакова, Менеджер з реклами ТОВ «ОМЕГА»

Проморолик для програми

Постало завдання пояснити користувачам внутрішню механіку програми - візуально. Вирішили зробити відеоролик на 20-25 секунд без зйомки, але з анімацією. Хлопці вигадали концепт, написали сценарій, і реалізували ролик за два тижні і ще й озвучили його:) Ми залишилися дуже задоволені!

Максим Новіков, forecast

Вебшоуріл

Замовили у агентства Based вебшоуріл. Тепер він прикрашає наш вебсайт студії. Виглядає яскраво, одразу привертає увагу. Будемо співпрацювати й надалі!

Євген, Digital Агенство "Серйозність" serious.com.ua

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.