Замовити проморолик — щоби зробити креативне відео від 30 до 60 секунд, яке анонсує подію або рекламує товар чи послугу. Використовується в інтернеті, на телебаченні, на виставках та конференціях.
Проморолик — це вид короткого рекламного відео про компанію, її продукт (послугу) або захід. Зазвичай тривалість такої анімації вкладається у хвилини. На відміну від звичайної реклами, головна мета проморолика – зацікавити глядача, запам’ятатися йому.
Які типи промо роликів?
Існують такі різновиди промо роликів:
Переваги замовлення проморолику
Навіщо стартапу створювати проморолик?
За допомогою проморолика стартап може:
Яким стартапам буде корисно створення промороликів:
Скільки коштує проморолик для стартапу?
Ціна промо відео залежатиме від таких чинників, як:
Вас цікавить створення промо для стартапу? Тоді телефонуйте за вказаними на сайті телефонами та замовляйте її. Або ви можете залишити заявку на нашому сайті. Наші менеджери зв’яжуться із Вами для уточнення деталей.
Хто створюватиме проморолик?
Промо відео буде виконано командою студії Based . У своїй роботі ми керуємося такими принципами:
Ми маємо великий досвід створення анімаційних промо роликів, що дозволяє нам швидко та з мінімальною кількістю правок (а часто і взагалі без них) виконувати замовлення. Раптом у вас залишилися питання про промовідео, наприклад, після того, як вони створюються, скільки це буде коштувати, залишайте заявку на нашому сайті або телефонуйте за вказаними телефонами. Наші менеджери з радістю дадуть відповідь на них і нададуть повну консультацію.
Що входить у процес створення проморолика для стартапу?
Проморолики створюються у два етапи. На першому етапі команда студії Based вивчає стартап, його продукт чи послугу. Також тут ми аналізуємо конкурентів. Далі ми починаємо генерувати ідеї для майбутнього відео та підбирати відповідні референси. Після цього – проводиться мозковий штурм. На другому етапі ми пишемо сценарій промо, робимо його розкадровку, робимо підбір музичного супроводу. Далі ми займаємось безпосереднім створенням анімації та створюємо дикторську озвучку. Замовити проморолик для свого стартапу можна прямо зараз за телефонами, вказаними на сайті.
Викликає інтерес до заходу, допомагає залучити нових гостей та відвідувачів.
Яскраво презентує свій товар, послугу чи айті-продукт на ринку.
Запам’ятовується потенційному клієнту, щоби за потреби він згадав про стартап.
Залучити нових клієнтів вау-ефектом та підвищити продажі.
якщо потрібно показати продукт, який буде представлений на виставці, конференції, конкурсі.
якщо компанія хоче яскраво себе подати на інтернет-ресурсах та соціальних мережах.
якщо компанія планує виходити на Ютуб.
якщо хочете досягти позитивного ефекту від реклами на телебаченні.
Не знаєте, який пакет послуг вибрати?
Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!
Агентство «based.ua» займається розробкою лише унікального та оригінального відео, тому ціна проекту завжди обговорюється індивідуально. Загальну вартість проекту ми завжди вираховуємо виходячи з техзавдання. Ось як ми визначаємо ціну наших послуг:
Базовий
Вартість - від 575 USD\15 235 UAH;
Над проєктом працює 2-3 спеціалісти. Ролик вирішує прості завдання: пояснити принцип дії, показати переваги, донести ідею, продемонструвати товар або послугу.
Професійний
Від 2750 USD\72 850 UAH;
Ролик призначений на вирішення вужчого спектра завдань. Така робота - це створення справжнісінького рекламного відео для телебачення або YouTube; створення 2D-історій зі складним сценарієм, анімованих 3D-візуалізацій із високорівневою деталізацією тощо. Над створенням проєкту бере участь ціла команда, у якій перебувають щонайменше п'ятеро працівників.
Преміум
Від 6000 USD\159 000 UAH;
Оригінальний, неповторний та складний у виконанні відеоконтент на замовлення. У таких відеороликах ми вирішуємо нетипові та творчі завдання. Над подібними проєктами працює велика команда від 10 осіб. У роликах такого формату ми застосовуємо найскладніші візуальні ефекти та використовуємо комп'ютерну графіку high-end класу. Проєкти такого масштабу – справжній виклик для нас.
Звісно, все починається з ідеї. Її нам можете розповісти ви або ж, якщо вам необхідне створення відео, анімації, презентації чи будь-якого іншого медіапродукту під певне завдання, ми можемо самостійно його вигадати, після чого затвердити з вами. В ідею входить те, що саме доноситиме ролик для глядача, загальна концепція відео, а також те, чим відео виділятиметься серед контенту конкурентів. Визначитись з ідеєю дуже важливо, оскільки саме на її основі відбуватиметься підбір референсів (прикладів) для вирішення задачі.
Після того, як ідея була затверджена, ми починаємо підбирати референси (приклади) до її втілення. Це можуть бути як відео, так і фото з цікавими візуальними рішеннями, кольоровою гамою або настроєм. На цьому етапі ми шукаємо стилістику та прийоми, які будуть використані у відео, або ж визначаємося з тим, що вигадуватимемо щось унікальне. Цей етап важливий тим, що в майбутньому допоможе розширити межі мозкового штурму, спрямувати думки команди до креативних ідей та їх незвичайних втілень.
На етапі мозкового штурму ми робимо уточнення втілення ідеї. Якщо клієнту потрібно придумати щось нове, ми сідаємо командою за стіл і починаємо брейншторм, під час якого ми вигадуємо нову концепцію, прийоми, візуальні ефекти, за допомогою яких буде здійснено ролик. Цей етап допомагає визначитися з концепцією проєкту та створити приблизні нариси майбутнього сценарію.
Звісно, куди ж без детально прописаного сценарію? Це обов’язкова частина створення будь-якого відео, тому що під час фінальної анімації можуть бути втрачені дуже важливі деталі, якщо їх попередньо не врахувати у сценарному плані. Основа цього етапу — текстова візуалізація майбутніх сцен проекту. Графічний дизайнер під час розкадровки спирається саме на сценарій.
Після написання сценарію ми приступаємо до його розкадрування. На цьому етапі малюються в ескізах основні сцени, які будуть у відео. Цей етап є попереднім перед аніматикою та анімуванням. Він допомагає зрозуміти послідовність дій, рухів та процесів у майбутньому проекті. Саме з розкадрування моушндизайнер приступає до створення аніматика.
Після рокзадровки наші фахівці розпочинають роботу над попередньою анімацією, без текстурування, рендерингу та постпродакшну. Даний етап дозволяє клієнтам побачити попередню картинку проекту, готову композиційну анімацію простого характеру, а фахівцям з відеографіки бути впевненими, що вони рухаються в правильному напрямку. Узгодження аніматики є важливим етапом, оскільки на ньому ще можна вносити значні виправлення.
Після того, як узгодили аніматик, ми починаємо текстурувати анімацію, додавати звуки, створювати рендеринг і постпродакшн. Анімація – це найвідповідальніша частина створення проєкту, тому що у фіналі клієнти отримують готовий, деталізований відеоролик, анімацію, моушндизайн або інший обраний ними проєкт.
Ролик для АЗС "Перон"
АЗС «ПЕРОН» від імені директора Богатирьової О.В. висловлює подяку та вдячність компанії відеопродакшену «BASED.UA» за плідну роботу над створенням анімаційного контенту для led екранів. Ми залишилися задоволеними результатом. Ролики відображають задум, який ми хотіли донести до споживача.
Богатирьова О.В., директор
3D промо анімаційний ролик для виробника фарб
ТОВ фірми "Фронт" висловлює свою вдячність дизайну студії "Based" за розробку креативного рекламного відеоролика для нашої торгової марки. Творчий підхід дизайн студії зміг якісно та доступно за допомогою анімації донести ідею нашого продукту.
Набір анімованих сторіс для Інстаграм
Хлопці зробили набір анімованих сторіс для мого інстаграм магазину. Втілили всі забаганки та побажання, ще й зробили дві додаткові версії. Я залишилася задоволеною:)
Анастасія Ніконова, bearshop
Анімований банер на led екран
Виникла потреба анімувати вже готовий дизайн макета для зовнішньої реклами. Агенство Based.ua оперативно виконали завдання за поставлений термін, з урахуванням всіх правок та побажань.
Лілія Ісакова, Менеджер з реклами ТОВ «ОМЕГА»
Проморолик для програми
Постало завдання пояснити користувачам внутрішню механіку програми - візуально. Вирішили зробити відеоролик на 20-25 секунд без зйомки, але з анімацією. Хлопці вигадали концепт, написали сценарій, і реалізували ролик за два тижні і ще й озвучили його:) Ми залишилися дуже задоволені!
Максим Новіков, forecast
Вебшоуріл
Замовили у агентства Based вебшоуріл. Тепер він прикрашає наш вебсайт студії. Виглядає яскраво, одразу привертає увагу. Будемо співпрацювати й надалі!
Євген, Digital Агенство "Серйозність" serious.com.ua
Готові виходити на новий рівень?
Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!