ТЕНДЕНЦІЇ ТА СТАТИСТИКА ВІДЕОМАРКЕТИНГУ НА 2021

Різні гаджети, телефони, комп’ютери та планшети настільки сильно увійшли в життя людей, що сьогодні вся подібна техніка займає чільне місце у спілкуванні та інформаційній сфері. Якщо раніше таку прихильність вважали абсурдною, то на даний момент для багатьох ці технології є першим інформаційним джерелом або засобом розвитку бізнесу.

З одного боку, існує переконання, що люди настільки одержимі соціальними мережами, що перевіряють їх насамперед вранці та протягом дня. Але не варто заперечувати, що крім знайомств, переглядів фотографій або відео, там також відбуваються справи значно важливіші. Однак там проходять дуже багато важливих речей, включаючи можливість зв’язку з іншими людьми. Для багатьох саме соціальна мережа стала майданчиком для розвитку бізнесу чи організації онлайн-продажів. Реклама, сторінки брендів, нагадування про події та багато іншого, що часто спливає на сторінках сайтів, це і є результат чиєїсь діяльності.

Соціальні мережі – це основна галузь, де людина створює та зберігає враження про себе. Досить багато важливих маркетингових речей можна представити лише через соціальні мережі. Якщо дотримуватися всіх сучасних тенденцій, моніторити основні зміни у глобальній мережі, можна багато чого вилучити з нової інформації, щоб удосконалити стратегію та вивести проєкт на перше місце серед конкурентів. То що справді може вплинути на відчутний стрибок у кар’єрі?

Тенденції у соціальних мережах 2020

У речах є якась естетика, якої надовго не вистачить. Цей факт незаперечний і вимагає доказів. Винахід Instagram під назвою «історії» є яскравим прикладом подібного ефекту, який користується популярністю, хоч і існує всього один день. Саме вони стануть трендом, який вийде далеко за межі згаданої мережі та активно використовуватиметься у Facebook та YouTube.

Маркетологи відстоюють свою думку, яка пояснює популярність історій тривалістю уваги, адже вона може бути короткою через загальний стан уваги людей у ​​наші дні. Короткий, ефемерний, швидше за все, навіть нередагований ролик дозволяє за короткий проміжок часу поділитися подіями, які йому довелося б описувати довго, до того ж з передісторією. Відомо, що відео значно більше захоплює будь-якого споживача, але далеко не всі вони несуть у собі певний сенс. Незважаючи на контраст між ефективністю та обмеженим часом, такі історії частіше публікуватимуться в багатьох інших соціальних мережах. Але Instagram, як і раніше, буде в курсі, тому його однозначно можна використовувати як частину маркетингової стратегії.

Відео та анімаційний відеоконтент не падають

Відеоконтент суттєво переважає будь-який інший вид публікацій. Він поступово стає переважаючою формою контенту. Це захопливо, інформативно і легко, тому вибір для кожного бізнесмена-початківця очевидний. Для створення короткого відео не потрібно багато зусиль, знань чи підготовки. Відео з анімованим контентом протягом року зростатиме у своїх формах та варіаціях. Вже зараз анімований відеоконтент займає левову частку онлайн-простору та має найбільш відчутний ефект. На даний момент він становить 79% всього контенту, доступного в чнтернеті.

Це не просто можливість записати відео, що запам’ятовується і опублікувати його для оцінки інших користувачів. Багато хто в подібній формі спілкується, записує невеликий ролик і обмінюється ним у розмовах як повідомленням.

VR та AR вже на підході

Віртуальна реальність – улюблена тема для обговорення будь-якого року. Вже багато років соціальні мережі обмірковують варіанти впровадження віртуальної та доповненої реальності до повсякденних взаємодій користувачів.

Найбільш імовірною розробкою, яка активно використовуватиметься і вплине на маркетинг у 2020 році, стане технологія 5G. Це дозволить надсилати та отримувати великі обсяги інформації, що для багатьох ресурсів сьогодні практично недоступно. Це використання обіцяє великі зміни і слід очікувати приголомшливого ефекту.

Зв’язок дорожчий за продукт

Відносини з покупцями та аудиторією набагато важливіші, ніж продукти та послуги, які людина мала намір продавати. Одним з найбільш важливих і необхідних умінь у цій сфері є залучення і створення сильного зв’язку з людьми, які готові слідувати за проектом. Це наріжний камінь, оскільки він вплине на політику брендів та маркетингову етику у майбутньому. Люди вважають за краще використовувати бренди як частину власного позиціонування, вони повинні відчувати їх як невід’ємний компонент своєї спільноти, принаймні на одному рівні цінностей. Тому бренди прагнуть бути по-справжньому соціальними у соціальних мережах.

Щоб створити таку атмосферу взаємного інтересу, важливо відповідати на коментарі, обмінюватися враженнями та надати інформацію, якщо у людей виникають запитання. Нині критично важливо вміти слухати свою аудиторію. Соціальні мережі – це місце, де важливо продемонструвати, що думки людей важливі та їх чують. Зворотний зв’язок зміцнить довіру та створить певний образ від взаємодії. Спираючись на ці фактори, більшість аудиторії і вирішує, чи варто їм скористатися запропонованою послугою або купити певний продукт.

TikTok як невід’ємна частина стратегії

TikTok — назва, про яку сьогодні не чув лише глухий. Швидкий зліт популярності та крайня активність усередині мережі стали основними факторами тотального інтересу до цієї програми. Він ставатиме все сильнішим і більшим, оскільки спільнота всередині нього зростає з кожним днем. Не факт, що кожен бізнес чи проект підходитиме під формат цієї мережі. Така платформа не найкраще місце для презентацій. Але заперечувати її можливий вплив на сучасні тренди просто безглуздо. Тому важливо стежити за тим, що відбувається, і можливо, там знайдеться місце для роботи над власною маркетинговою стратегією.

Робити більше з меншими витратами

Є нова естетика, яка передбачає обмеження кількості контенту, але насичення його більш значущою та вагомою інформацією. Тут золотим правилом може бути відомий вислів «стислість — сестра таланту». Чітка конструктивна інформація, яка більше відповідає питанням, ніж формує їх. Ось чому публікувати надто багато безглуздої інформації у соціальних мережах — марнування часу. Важливо створювати певний спокійний темп, до якого люди звикнуть і будуть відкривати для себе гідні речі.

Маркетинг впливу зростає

Бренди при правильному формуванні здатні охопити ту аудиторію, на яку вони розраховані. З іншого боку, впливові особи — це унікальне явище, оскільки їхній зв’язок із аудиторією будується на взаємних інтересах. Для виживання брендам насамперед потрібно визначити сегмент споживачів, яким будуть цікаві всі пропозиції. Користувачі ніколи не виявлять природного інтересу до примусових відносин із брендом. Тому потужний інструмент – це допомога впливових осіб, які використовуватимуть продукцію деяких брендів. Дивлячись на них, кожна людина буде прагнути отримати те, що вже використовується в руках цих найвпливовіших людей.

Підпишіться на розсилку
Loading

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.