Як спростити роботу digital-компаніям

У цій статті ми хочемо розповісти вам про нашу тісну та найчастіше плідну роботу з digital-компаніями, розробниками сайтів та додатків. Наша компанія розповість не тільки як спростити та оптимізувати роботу, але і як зібрати всі ваші напрацювання та кейси в одному місці.

У 2019-му році до нас звернулася компанія, яка займається просуванням та створенням сайтів. Їм потрібно було зробити шоуріл – демонстраційний ролик, який надав би глядачеві найкращі зразки їхньої роботи й протягом короткого проміжку часу повідомив їм усе, що потрібно знати про діяльність компанії. Завдання цікаве, але був один нюанс – раніше подібною роботою ми не займалися. Від слова зовсім. І навіть не розуміли, з чого треба починати і яким має вийти фінальний продукт. Причому все ускладнювалося тим, що вони працювали виключно на американський ринок.

Почали ми з того, що поцікавилися – як вони дійшли цього рішення – замовити у нас шоуріл, і навіщо це потрібно. Відповідь була проста – їх менеджери з продажів працюють на різних американських майданчиках, де надсилають свої проєктні пропозиції потенційним клієнтам. А Штати – країна дуже специфічна, у тому плані, що через перенасичення найрізноманітнішими товарами та послугами, американців дуже й дуже складно здивувати.

При надсиланні нам пропозиції про співпрацю, компанія закріпила демонстрацію з 30-45 найсоковитішими роботами, які були в їхньому портфоліо. Вивчивши демонстрацію, ми запитали – а що підштовхне американців дивитися саме той демонстраційний ролик, який ми створимо для цієї компанії? Відповідь була проста – оскільки за день середньостатистичний американець часто отримує подібні ролики у вигляді реклами, є реальний шанс, що він зможе виділити хоча б 30 секунд свого часу і подивиться його. І навіть якщо ролик не спонукає потенційного клієнта на замовлення послуги, інформація відкладеться у нього голові та в разі потреби він може згадати про неї в потрібний момент. Взагалі, у Штатах чим швидше, простіше і зрозуміло ти зможеш донести до потенційного клієнта, що саме ти хочеш продати, тим краще. Саме тому настільки потрібним і важливим є якісний демонстраційний ролик.

Ми, звичайно, здивувалися такій пропозиції, оскільки це був не наш профіль і подумали, що це буде одноразовий проєкт, який, так би мовити, потрапив до нас випадковим чином.

Яке ж було наше здивування, коли за два-три місяці до нас стабільно почали звертатися з подібними проєктами. Але з усього, так би мовити, розсипу клієнтів, один нам особливо запам’ятався завдяки незвичайному та нестандартному замовленню.

Молоді хлопці з України зробили стартап, орієнтований на агрофермерів. Вони створили додаток, який вимірює стан ґрунту. При використанні спеціального пристрою інформація передається на додаток і таким чином фермер може віддалено спостерігати за вологістю і загальним станом ґрунту в онлайн режимі. Притичина була в тому, що коштів на даний винахід у них не було і тому потрібна була демонстрація для потенційних інвесторів.

Вони хотіли поїхати на спеціалізовану виставку та презентувати свій винахід, але бюджет не сходився із бажаннями. Зрештою, вони прийшли до рішення, що потрібно зробити стенд, зразок і також ролик на цю виставку – на це їхнього бюджету вистачало. У нас вони замовили 3D-промо вироби, але найголовніше – вони просили зробити анімацію програми, якої ще не існує. Ми довгий час опрацьовували всі нюанси та зовнішній вигляд програми. Головним завданням було зробити переконливий демонстраційний ролик для потенційних інвесторів та замовників.

Суть цієї історії проста – не важливо який у вас бюджет, головне – бажання просувати ваш продукт чи стартап. Будь-які нові рішення стають згодом типовими та використовуються вже за умовчанням. Питання лише тому, хто і коли почне використовувати сучасні методи просування своєї мети.

Приклад кейсу з агророзробниками дав нам зрозуміти, що навіть у такій усталеній, традиційній ніші все новаторське і сучасне використовують дедалі частіше, у чомусь обганяючи навіть діджитал індустрію. І це все тому, що вони ризикують і не бояться використовувати нові інструменти для реалізації своїх цілей.

Таким чином, наша стаття спрямована на розробників додатків, сайтів та компаній, які просувають бренди, і висновок з вищенаписаної історії простий – не бійтеся використовувати інструменти анімації, візуальних ефектів тощо. Адже при грамотному використанні, ви зможете досягти більшого результату – якісно показати свої роботи або можливості, а також правильно презентувати будь-які свої ідеї, ніж користуючись іншими засобами для донесення своїх думок потенційним клієнтам або інвесторам. Адже з гарною ідеєю та бажанням працювати, але без фінансів, ви не зможете досягти бажаних результатів. Даний кейс показує, як завдяки заповзятливості та при цікавому підході хлопці змогли досягти своєї мети. Тому – рухайтеся та розвивайтеся!

Маркетингова ефективність анімаційного контенту у порівнянні з традиційним

У зв’язку з тенденцією, що склалася і зростальним попитом на анімацію та візуальні ефекти, клієнти та потенційні інвестори хочуть бачити динаміку у відео. Тобто ролик має бути яскравим, барвистим і захопливим, але при цьому глядачі повинні мати чітке розуміння, що за послуги ви надаєте і чим займаєтесь, вже з перших секунд відео. Ні для кого не секрет, що зараз все переходить у медіапростір і без цього існування компаній, на зразок вашої, вже практично неможливе.

Саме тому ми й проаналізували ринок, витратили на це багато часу, і все для того, щоб підібрати для вас потрібні послуги, які не просто зможуть допомогти у веденні бізнесу, а й суттєво збільшать продажі при, ясна річ, правильному підході та грамотній реалізації анімаційного ролика, як інструменту просування своїх ідей та концептів.

Підпишіться на розсилку
Loading

Готові виходити на новий рівень?

Залиште свої дані – і ми вам підкажемо!

    Натискаючи на кнопку «Надіслати», ви підтверджуєте свою згоду на обробку даних користувача.